Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Białystok: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 320193 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.uc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych (długopisy, zeszyty, teczki, itp.) i papieru kserograficznego na potrzeby Izby Celnej w Białymstoku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.14.12.00 - Kalkulatory biurkowe .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń spełnia/niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do ogłoszenia, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu dopuszczenia do licytacji,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: www.e-przetarg.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.bialystok.uc.gov.pl
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawcy składają, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do licytacji, oświadczenie rejestracyjne 2. Wykonawcy dopuszczeni do licytacji otrzymają od Zamawiającego poufne identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do systemu aukcyjnego EPP. 3. Zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej, zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane Wykonawcom przez Zamawiającego: - drogą elektroniczną, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w pkt. 4 oświadczenia rejestracyjnego, - lub pocztą poleconą, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru 4. Wykonawcy potwierdzą otrzymanie zaproszeń do udziału w licytacji i identyfikatorów. - drogą elektroniczną, na adres e-mail: Marcin.Ciotrowski@bia.mofnet.gov.pl - lub faxem na nr faxu: (0- 85) 74-58-599 5. Przed przystąpieniem do licytacji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji. Wykonanie procesu rejestracji jest warunkiem koniecznym udziału w licytacji. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania poufnego identyfikatora. 6. Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych, warunkujące udział Wykonawców w postępowaniu. - komputer klasy PC - system operacyjny: Windows98/2000/XP - sprawne łącze internetowe - dostęp do sieci Internet bez pośrednictwa serwera proxy - przeglądarka internetowa: Internet Explorer 5.5 lub wyższy.
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Minimalny krok postąpienia: 200,00 zł (brutto) słownie (dwieście złotych) Maksymalna wartość postąpienia wynosi 5000,00 zł (brutto) słownie (pięć tysięcy złotych) Postąpienie zawiera się w przedziale: od 200,00 zł brutto do 5000,00 zł brutto włącznie..
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 20 min.
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną nie zakwalifikowani do następnego etapu? tak.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 26.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, pokój nr 222.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie przeprowadzona dnia 04.12.2008r., rozpoczęcie licytacji planowane jest na godzinę 9:00.
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Licytacja zostanie zakończona dnia 04.12.2008r., zamknięcie licytacji planowane jest na godzinę 9:20.
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: licytacja elektroniczna z dogrywkami, czas trwania dogrywki- 4 minuty, ilość dogrywek - nieograniczona. Jeżeli w okresie między 16, a 20 minutą licytacji zostanie złożona nowa oferta, to termin zamknięcia licytacji zostanie przesunięty o 4 minuty od momentu złożenia tej oferty (czas trwania pierwszej dogrywki). Analogicznie w przypadku następnych dogrywek. Licytacja elektroniczna zostanie zamknięta, jeżeli w kolejnym okresie 4 minut nie nastąpi złożenie nowej oferty..
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawy oraz bieżąca konserwacja alejek w parkach i na skwerach w Białymstoku
- Wykonanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem (ZSZB) w wybranych obiektach Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- "Świadczenie usług telekomunikacyjnych - telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych komórkowych"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych.
- Dostawa materiałów papierniczych i biurowych oraz materiałów szkoleniowych
- "Dostawa materiałów biurowych dla Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie w podziale na dwie części"
- Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego oraz środków czystości.
- Dostawa artykułów biurowych, płyt do opisów dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
więcej: Kalkulatory biurkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.