eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Zajęcia aktywizujące z zakresu grupowego i indywidualnego poradnictwa psychologicznego, dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-26

Legionowo: Zajęcia aktywizujące z zakresu grupowego i indywidualnego poradnictwa psychologicznego, dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Numer ogłoszenia: 320170 - 2014; data zamieszczenia: 26.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247858 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 784 83 33, faks 22 784 83 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia aktywizujące z zakresu grupowego i indywidualnego poradnictwa psychologicznego, dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizujących z zakresu grupowego i indywidualnego poradnictwa psychologicznego, dla uczestników projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż. Projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Cykl zajęć z psychologiem obejmuje zajęcia grupowe i indywidualne dla osób wskazanych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie. Uczestnikami zajęć będą mieszkańcy Powiatu Legionowskiego w zróżnicowanym wieku (mogą być również niepełnoletnie), korzystający z systemu pomocy społecznej, dodatkowo borykający się z problemami towarzyszącymi bezrobociu. Przed rozpoczęciem zajęć Wykonawca odbędzie wstępne konsultacje z opiekunami 10 rodzin (min. 1 godzina konsultacji) uczestniczących w projekcie. Następnie przeprowadzi wstępne konsultacje z członkami rodzin (do decyzji specjalisty z którymi) - min. 1 godzina z każdą z 10 rodzin. Na podstawie tych rozmów Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram i program zajęć grupowych i indywidualnych. Liczba godzin do zrealizowania: max. 500 godzin zajęć grupowych, dla zróżnicowanych ilościowo grup (od 2 do max 10 osób),max. 300 godzin zajęć indywidualnych. Uwaga! Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć grupowych i zajęć indywidualnych w terminie do dnia 01.12.2014 roku. Szczegółowe harmonogramy i program zajęć dla poszczególnych grup oraz zajęć indywidualnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu po podpisaniu umowy i przeprowadzeniu wstępnych rozmów z opiekunami rodzin i członkami poszczególnych rodzin. Zajęcia będą się odbywały w siedzibie PCPR (05-119 Legionowo, ul. Wł. Sikorskiego 11) w dni powszednie (robocze) od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót, niedziel i świąt w godzinach 8.00 - 16.00 (w przypadku zajęć poza siedzibą PCPR, zajęcia mogą odbywać się w dniach i godzinach uzgodnionych z opiekunem rodziny i uczestnikami zajęć). Godzina zegarowa zajęć grupowych liczy 60 min. i obejmuje zajęcia liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Czas trwania zajęć grupowych nie powinien przekraczać 6 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia zajęć. Godzina zegarowa zajęć indywidualnych liczy 60 min. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną, wykwalifikowaną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie zajęć. Wykonawca zapewni min. 5 osób posiadających dyplom ukończenia studiów psychologicznych (lub równoważny) oraz zaświadczenie potwierdzające dodatkowe kwalifikacje z zakresu realizacji programów terapeutycznych oraz doświadczenie w pracy psychologa przez min. 2 lata. Każdy psycholog obejmie indywidualną opieką 2 rodziny uczestniczące w projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających zajęcia. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przez te osoby warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W terminie 14 dni od zawarcia umowy i 5 dni przed przystąpieniem do realizacji zajęć Wykonawca przedłoży opiekunowi rodziny opracowane szczegółowe harmonogramy i programy zajęć grupowych i indywidualnych do akceptacji. Szczegółowe programy zajęć, o których mowa w ust. 8 powinny być opracowane odrębnie dla każdej grupy i osoby podlegającej terapii indywidualnej. Programy powinny określać m.in. czas trwania i sposób organizacji zajęć, cele zajęć, plan nauczania określający tematy zajęć oraz ich wymiar (część teoretyczna i praktyczna), metody i techniki prowadzenia zajęć, wykaz literatury. Wykonawca ponadto: przeprowadzi diagnozę umiejętności i deficytów psychospołecznych uczestników za pomocą posiadanych specjalistycznych narzędzi diagnostycznych (wywiadów, testów, ankiet). opracuje opinie psychologiczne poszczególnych uczestników (w formie ustnej) oraz omówi je z poszczególnymi uczestnikami w ramach zajęć indywidualnych. Na prośbę uczestnika sporządzi dla niego opinię w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć na odległość. Wykonawca wskaże opiekuna zajęć, czyli osobę odpowiedzialną z ramienia Wykonawcy za organizację zajęć oraz kontakty z uczestnikami zajęć oraz Zamawiającym i opiekunami rodzin. Wykonawca w ofercie cenowej uwzględnia cenę za maksymalną do przeprowadzenia ilość godzin zajęć. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby osób w konsekwencji godzin zajęć. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne, w liczbie równej uczestnikom zajęć i dodatkowo jeden komplet materiałów Zamawiający otrzyma do celów dokumentacyjnych. Wykonawca nie uwzględnia catteringu. Jeżeli zajęcia będą trwały powyżej 4 godzin w ciągu jednego dnia, Wykonawca zapewni uczestnikom zimne i ciepłe napoje (kawa, herbata, woda, sok) w ilości dostosowanej do wielkości grupy. Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do: informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji uczestnika z zajęć oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg zajęć i realizację umowy, przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia zaświadczeń informujących o uczestnictwie w zajęciach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym. prowadzenia dokumentacji zajęć w tym opracowanych przez Wykonawcę: dziennika zajęć, list obecności uczestników zajęć, prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie, do promocji projektu poprzez oznaczenie środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności zgodnie oraz logo Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie jako realizatora projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy. dokonania wpisu o szkoleniach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl (jeżeli dotyczy) przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty zakończenia zajęć z każdą z poszczególnych grup lub osób indywidualnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń, o których mowa w § 3 ust.18 pkt 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni od dnia zakończenia zajęć z każdą z poszczególnych grup lub osób indywidualnych zaświadczenia, dla każdego uczestnika projektu, potwierdzającego przeprowadzenie badań o których mowa w § 3 ust. 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierającego: imię i nazwisko uczestnika projektu, rodzaj przeprowadzonych badań (z podaniem wykorzystanych narzędzi badawczych), rodzaj omówionych badań oraz informacją czy została wydana uczestnikowi w formie pisemnej opinia psychologiczna. Wszystkie kopie przekazane do Zamawiającego powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki, projekt Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa ACORD Jowita Władyczuk, Zygmunta Starego 12/48, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34968,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 29600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.