To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-11-26
Poznań: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 12 sztuk laptopów z systemem operacyjnym i torbami i 15 sztuk tabletów z systemem operacyjnym i pokrowcami z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 320114 - 2015; data zamieszczenia: 26.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 283982 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 12 sztuk laptopów z systemem operacyjnym i torbami i 15 sztuk tabletów z systemem operacyjnym i pokrowcami z możliwością składania ofert częściowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 12 sztuk laptopów z systemem operacyjnymi torbami. Część II - zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 15 sztuk tabletów z systemem operacyjnym i pokrowcami. 2. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 5 i 6 do SIWZ. 3. Zaoferowany sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE. 4. Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 5. Zamawiający wymaga, aby: 1) w teście MobileMark 2014 Office Productivity zaoferowane laptopy uzyskiwały min. 1352 pkt, 2) w teście PassMark CPU procesor zaoferowanych tabletów uzyskiwał min. 1118 pkt. Wykonawca załączy do oferty wydrukowane wyniki testów. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane przez firmę Bapco na stronie http://www.bapco.com, o ile wszystkie parametry danego laptopa wyspecyfikowane dla 12 sztuk laptopów na ww. stronie (tj. procesor, pamięć RAM, karta graficzna) odpowiadały parametrom oferowanego przez Wykonawcę laptopa. Zamawiający dopuszcza by Wykonawca powołał się na wyniki testów opublikowane na stronie http://www.cpubenchmark.net, o ile parametry procesora wyspecyfikowane dla 15 sztuk tabletów odpowiadają parametrom oferowanego przez Wykonawcę tabletu. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk ww. stron, ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów i konfiguracji laptopa i tabletu. Wydruki muszą być podpisane przez Wykonawcę. 6. W przypadku awarii laptopa dysk twardy musi pozostać u Zamawiającego w celu zabezpieczenia danych. 7. Na obudowie każdego laptopa musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. Jeśli laptopy będą wyposażone w BIOS UEFI, Zamawiający dopuszcza brak naklejonej etykiety certyfikatu autentyczności (COA). 8. W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 9. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe niż wymienione w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 10. Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2015 r. 11. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 12 Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 7 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 12 sztuk laptopów z systemem operacyjnymi torbami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AN-GARA LTL SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
AN-GARA LTL SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- AN-GARA LTL Sp. z o. o., ul. Lindleya 16, 02-013 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24878,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27409,32
Oferta z najniższą ceną: 27409,32 / Oferta z najwyższą ceną: 36900,00
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II - zakup i dostawa dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu 15 sztuk tabletów z systemem operacyjnym i pokrowcami
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VOL sp. z o. o. Sp. K., ul. Dąbrowskiego 553, 60-451 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19837,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29889,00
Oferta z najniższą ceną: 23977,20 / Oferta z najwyższą ceną: 29889,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
- Dostawa sprzętu komputerowego (4 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Zakup 38 sztuk tabletów wraz z oprogramowaniem, etui, ładowarkami z kablami oraz ze świadczeniem gwarancji dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.