eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa leków, strzykawek, igieł, cewników, płynów i żeli, sprzętu ortopedycznego, środków dezynfekcyjnych, wyrobów gumowych, materiałów opatrunkowych



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31992

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Lublin: dostawa leków, strzykawek, igieł, cewników, płynów i żeli, sprzętu ortopedycznego, środków dezynfekcyjnych, wyrobów gumowych, materiałów opatrunkowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, do kontaktów: Janusz Grzegorczyk, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, tel. 081 5367191, fax 081 5337800, e-mail: zampubliczne@wsprits.lublin.pl, www.wsprits.lublin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków, strzykawek, igieł, cewników, płynów i żeli, sprzętu ortopedycznego, środków dezynfekcyjnych, wyrobów gumowych, materiałów opatrunkowych. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, strzykawek, igieł, cewników, płynów i żeli, sprzętu ortopedycznego, środków dezynfekcyjnych, wyrobów gumowych, materiałów opatrunkowych do apteki. Ilości asortymentu, wielkości opakowań została podana w załączniku nr 2 do SIWZ. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): Szacunkowa wartość zamówienia: 386 400,00 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: I PROSPER S.A. Oddział Lublin, do kontaktów: Agata Żerdzicka, ul. Inżynierska 8a, 20-484 Lublin, tel. 081 4450170, fax 081 4450175, e-mail: piotrnadolski@prosper.pl, www.prosper.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 183 238,82 Oferta z najniższą ceną: 183 238,82 / oferta z najwyższą ceną: 188 553,99 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: IIa ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, do kontaktów: Tomasz Podesek, ul. Kopernika 19A, 28-100 Busko Zdrój, tel. 041 3787289, fax 041 3708080, e-mail: biuro@armed.pl, www.armed.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 41 359,40 Oferta z najniższą ceną: 41 359,40 / oferta z najwyższą ceną: 47 075,11 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: IIb ARMED Dystrybucja Sprzętu Medycznego, do kontaktów: Tomasz Podesek, ul. Kopernika 19A, 28-100 Busko Zdrój, tel. 041 3787289, fax 041 3708080, e-mail: biuro@armed.pl, www.armed.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 7 322,00 Oferta z najniższą ceną: 7 322,00 / oferta z najwyższą ceną: 7 442,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: III Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Lecznictwa Cezal Lublin sp. z o.o., do kontaktów: Jerzy Broszkiewicz, ul. Karmelicka 5, 20-081 Lublin, tel. 081 5385146, fax 081 5385113, e-mail: cezal@cezal.lublin.pl, www.cezal.lublin.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 19 248,00 Oferta z najniższą ceną: 19 248,00 / oferta z najwyższą ceną: 19 799,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: IV Paul Hartmann Polska sp. z o.o., do kontaktów: Grażyna Grzejszczak, ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, tel. 042 2252279, fax 042 2252300, e-mail: bożena.ludwisiak@hartmann.info, www.hartmann.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 33 901,15 Oferta z najniższą ceną: 33 901,15 / oferta z najwyższą ceną: 33 901,15 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: Va MEDILAB sp. z o.o., do kontaktów: Zbigniew Moroz, ul. Wysockiego 6c, 03-371 Warszawa, tel. 022 8110322, fax 022 8110322, e-mail: przetargi@medilab.a4.pl, www.medilab.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 16 602,00 Oferta z najniższą ceną: 16 602,00 / oferta z najwyższą ceną: 19 229,47 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: Vb PGF "CEFARM-Lublin" sp. z o.o., do kontaktów: Mariusz Małecki, Al. Spółdzielczości Pracy 78, 20-147 Lublin, tel. 081 5353324, fax 081 5353311, e-mail: mariusz_melecki@pgf.com.pl, www.cefarm.lublin.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 11 721,50 Oferta z najniższą ceną: 11 721,50 / oferta z najwyższą ceną: 13 102,00 Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: TM-5/05. 3) Data udzielenia zamówienia: 17.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 7 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: Nie. 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 20.06.2005

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.