eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Piekary Śląskie: Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5.
Numer ogłoszenia: 319916 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262848 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu wraz z wymianą blacharki oraz osłon elewacyjnych na budynku Miejskiego Przedszkola nr 8 w Piekarach Śląskich przy ul. Czempiela 5..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z ociepleniem i wymianą poszycia elewacji z drewnianego na blachę trapezową T-8 na budynku przedszkola. Stan istniejący Budynek przedszkola jest parterowy częściowo podpiwniczony. Bryła obiektu składa się z trzech pawilonów. Wykonany z małowymiarowych elementów drewnianych wg typowego projektu Przedszkola C-40 w latach 80-tych ubiegłego wieku. W skład systemu wchodziły drewniane elementy ścienne stropowe i stropodachowe. Ściany zewnętrzne wykonano z elementów o wym. 240cm szer. i 300cm wys. wykończone blachą trapezową ( pasy podokienne ) i odeskowanie gr. 22mm ( pasy nadokienne) oraz ścianką z cegły klinkierowej w elementach pełnych. Orientacyjny zakres prac remontowych: 1. Roboty rozbiórkowe. - demontaż instalacji odgromowej - 391 m, - rozebranie pokrycia dachowego z papy wraz z obróbkami blacharskimi - 1061,5 m2, - częściowa rozbiórka podłoża drewnianego dachu - 189,5 m 2, - częściowa rozbiórka elewacji z boazerii drewnianej - 190,36 m2, - demontaż elementów stalowych podtrzymującej attykę - 200 szt. 2. Roboty dachowe. - częściowe uzupełnienie podłoża drewnianego - 189,5 m2, - ocieplenie przestrzeni stropodachu granulatem z wełny mineralnej przez wdmuchiwanie - 1061,5 m2. - pokrycie dachu papą podkładową i wierzchnią wraz z obróbkami - 1061,5 m2, - odtworzenie instalacji odgromowej - 391 m, - pomalowanie elementów wentylacyjnych 3. Roboty elewacyjne. - pomalowanie i montaż elementów stalowych podtrzymujących attykę - 200 szt., - wykonanie nowego rusztu pod blachę trapezową attyki - 220 m2, - montaż blachy trapezowej T-8 na elewacji mocowanej do podłoża drewnianego wraz z obróbkami - 468 m2, - przemalowanie istniejącej blachy trapezowej T-50 ocynkowanej - 190 m2. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie, zakres prac należy koordynować z kierownictwem placówki i inspektorem nadzoru. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową, za jakość wbudowanych materiałów i wykonanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową i kosztorysową, harmonogramem robót oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. Zakres prac powinien być wykonany zgodnie z dokumentacją budowlaną i obowiązującymi przepisami i normami w tej dziedzinie. Wykonawca winien stosować materiały posiadające atesty, świadectwa do stosowania w budownictwie, aprobaty techniczne itp. dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, które przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach przy odbiorze robót. Okres gwarancji na wykonanie zakresu robót wynosi 5 lat od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego. W celu prawidłowego przygotowania oferty wskazana jest wizja na terenie obiektu celem zapoznania się z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Rozwiązania równoważne: Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym: 1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.10 - Naprawa dachów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza WIELOBRANŻOWA, ul. Sienkiewicza 17, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 239093,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210968,89

  • Oferta z najniższą ceną: 210968,89 / Oferta z najwyższą ceną: 383121,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.