eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem zamówienia jest wykonaniea)dokum. budowlanej dotyczącej systemu zabezpieczenia przed zadymieniem w bud.nr 2, 7, 11 i 1 Malbork, b)ekspertyzy technicznej przyczyn spękania ścian konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej obejmującej likwidację zniszczeń w bud.nr 8 i 101 Królewo Malborskie, c)dokum. budowlanej dotyczącej zmiany sposobu użytkowania bud.nr 9 Królewo Malborskie, d)ekspertyzy technicznej zmiany funkcji bud.nr 25, 26 i 27 Nowa Wieś, e)dokum. wykonawczej na zmianę sposobu użytkowania wraz ze zmianą dachu na typ lekki w bud.nr 71,73 i 99 Krasnołęka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Gdynia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokum. budowlanej dotyczącej systemu zabezpieczenia przed zadymieniem w bud.nr 2, 7, 11 i 1 Malbork, b)ekspertyzy technicznej przyczyn spękania ścian konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej obejmującej likwidację zniszczeń w bud.nr 8 i 101 Królewo Malborskie, c)dokum. budowlanej dotyczącej zmiany sposobu użytkowania bud.nr 9 Królewo Malborskie, d)ekspertyzy technicznej zmiany funkcji bud.nr 25, 26 i 27 Nowa Wieś, e)dokum. wykonawczej na zmianę sposobu użytkowania wraz ze zmianą dachu na typ lekki w bud.nr 71,73 i 99 Krasnołęka
Numer ogłoszenia: 319796 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a)dokum. budowlanej dotyczącej systemu zabezpieczenia przed zadymieniem w bud.nr 2, 7, 11 i 1 Malbork, b)ekspertyzy technicznej przyczyn spękania ścian konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej obejmującej likwidację zniszczeń w bud.nr 8 i 101 Królewo Malborskie, c)dokum. budowlanej dotyczącej zmiany sposobu użytkowania bud.nr 9 Królewo Malborskie, d)ekspertyzy technicznej zmiany funkcji bud.nr 25, 26 i 27 Nowa Wieś, e)dokum. wykonawczej na zmianę sposobu użytkowania wraz ze zmianą dachu na typ lekki w bud.nr 71,73 i 99 Krasnołęka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie dokumentacji budowlanej dotyczącej systemu zabezpieczenia przed zadymieniem w budynkach nr 2, 7, 11 i 1 Malbork, b) wykonanie ekspertyzy technicznej przyczyn spękania ścian konstrukcyjnych wraz z opracowaniem dokumentacji budowlanej obejmującej likwidację zniszczeń w budynkach nr 8 i 101 Królewo Malborskie, c) wykonanie dokumentacji budowlanej dotyczącej zmiany sposobu użytkowania budynku nr 9 Królewo Malborskie, d) wykonanie ekspertyzy technicznej zmiany funkcji budynków nr 25, 26 i 27 Nowa Wieś, e) opracowanie dokumentacji wykonawczej na zmianę sposobu użytkowania wraz ze zmianą dachu na typ lekki w budynkach nr 71, 73 i 99 Krasnołęka. Rozszerzenie opisu przedmiotu zamówienia zawarte jest w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 5, 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19, 21, 23, 25, 27 i 29 do niniejszej SIWZ. Poniżej progó unijnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.62.10.00 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli: a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienione w pkt. V.1, b) Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności bez ograniczeń lub uprawnienia rzeczoznawcy budowlanego (zgodnie z art. 12 pkt. 2 i art. 15 ust. 4 Prawa Budowlanego), c) Wykonawca realizujący umowę w budynkach nr 25, 26, 27, 71, 73, 99 powinien dysponować pracownikami z poświadczeniami bezpieczeństwa lub upoważnieniem kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum zastrzeżone oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, d) Dysponuje akredytowanym systemem teleinformatycznym o klauzuli zastrzeżone, e) Dysponuje pełnomocnikiem ds. informacji niejawnych. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 Ustawy wymienione w pkt. V.2, b) Oświadczenie o dysponowaniu pracownikami z poświadczeniami bezpieczeństwa lub upoważnieniem kierownika jednostki organizacyjnej do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum zastrzeżone oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) Kserokopie dokumentu potwierdzającego dysponowanie akredytowanym systemem teleinformatycznym o klauzuli zastrzeżone, d) Oświadczenie o posiadaniu pełnomocnika ds. informacji niejawnych Zamawiający oceniać będzie spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów, o których mowa w Rozdz. V metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wg siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IV piętro, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 10:00, miejsce: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.