To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-10-05
Łomża: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych.
Numer ogłoszenia: 319766 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 287190 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży, ul. Akademicka 14, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2155953, faks 086 2156601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych, których szczegółowy opis określa załącznik nr 2A, 2B do SIWZ. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 2.2 Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie, na podstawie faktyczne zrealizowanych dostaw. 2.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 2.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do SIWZ asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 2.5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w toku realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 20 % ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza. 2.6 Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń Zamawiającego, przesłanych do Wykonawcy nie później niż do 15 dnia każdego miesiąca. 2.7 Zamawiający w zleceniu miesięcznym wskaże zamawiane produkty oraz ilość. 2.8 Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia. 2.9 Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. Nie dopuszcza się tuszów i tonerów regenerowanych oraz pochodzących z odzysku. 2.10 Oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oryginalne, wyprodukowane przez producenta urządzeń, w których mają zastosowanie. 3. Zamawiający dopuszcza materiały eksploatacyjne równoważne pod warunkiem zagwarantowania, co najmniej tych samych parametrów techniczno - jakościowych, co określona klasa oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Przez materiały równoważne rozumie się zamienniki oryginałów charakteryzujące się pełna kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. Nie dopuszcza się materiałów regenerowanych, poddanych procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu czytelną nazwę producenta i listę kompatybilności (lista typów drukarek, do których dany materiał eksploatacyjny jest przystosowany) tj. kartę charakterystyki, termin ważności lub datę produkcji z okresem ważności. Okres ważności nie może być krótszy niż okres dwóch lat od daty dostawy. Ponadto Zamawiający zastrzega, że nie dopuszcza się dostarczenia tonerów, atramentów i tuszy do drukarek w kartridżach (nabojach) o zmniejszonej pojemności, tzw. starterów. Oferowany produkt równoważny musi posiadać świadectwo zgodności wystawione przez producenta urządzenia, w którym będzie miał zastosowanie (wymagana załączona do oferty kserokopia świadectwa). W przypadku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek, które spowodują uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, Wykonawca zobowiązuje się do: - poniesienia wszystkich kosztów naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na własny koszt. Powyższe zobowiązanie Wykonawca poświadczy sporządzonym i podpisanym stosownym oświadczeniem załączonym do oferty, zawierającym oświadczenie, iż w przypadku nieprawidłowego działania dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, telefaksów i kserokopiarek, które spowodują uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących, zobowiązuje się do poniesienia wszystkich kosztów naprawy w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia na własny koszt. - dokonania wymiany wadliwego materiału eksploatacyjnego na nowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest w części finansowane z projektów realizowanych w ramach POKL współfinansowanego ze środków EFS: Pielęgniarstwo i Kosmetologia - studia ze środków UE, Informatyka; Automatyka i Robotyka kierunkami przyszłości, Nowe aspiracje - zamiana postaw i kompetencji uczniów; PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA - regionalny program wsparcia innowacji poprzez promocję typu spin-off i spin-out; Profesjonalne kadry administracji podstawą sprawnie funkcjonującego państwa Instytut Przedsiębiorczości..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "BAWI" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "BAWI" S.A.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe BAWI S.A., ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28117,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21680,11
Oferta z najniższą ceną: 21680,11 / Oferta z najwyższą ceną: 21680,11
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. GRAWIT, ul. Górny Bór 5, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33208,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26854,64
Oferta z najniższą ceną: 26854,64 / Oferta z najwyższą ceną: 29306,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
- Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łomża w 2024 r.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B w powiecie łomżyńskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pniewie oraz przy Szkole Podstawowej w Podgórzu
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Dostawa: notes spiralny, drewniany długopis, bluza męska, kubek izotermiczny
- "Zakup i dostawa materiałów biurowych i artykułów szkolnych dla Gminy Miasta Sanoka i jej jednostek organizacyjnych".
- Dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego i artykułów biurowych dla SPSZOZ Zdroje w pakietach
- DOSTAWA - ARTYKUŁY BIUROWE, TONERY, NACZYNIA JEDNORAZOWE
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.