eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, przepustów ppoż. i systemu sygnalizatorów optyczno-akustycznych w budynkach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawyOPZ-381-7/13).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-08

Opole: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, przepustów ppoż. i systemu sygnalizatorów optyczno-akustycznych w budynkach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-7/13).
Numer ogłoszenia: 319692 - 2013; data zamieszczenia: 08.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248566 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4423524, 4423520, faks 77 4423517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na roboty budowlane w zakresie wykonania oświetlenia ewakuacyjnego, przepustów ppoż. i systemu sygnalizatorów optyczno-akustycznych w budynkach Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-7/13)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynkach PMWSZ w Opolu, polegające na: a) wykonaniu oświetlenia ewakuacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. a stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 1) dokumentacja składająca się z:Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, Opisowego zakresu robót i Projektu budowlano - wykonawczego wraz z rysunkami. b) wykonaniu przepustów ppoż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. b stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 2) dokumentacja składająca się z: Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i Opisowego zakresu robót. c) wykonaniu systemu sygnalizatorów optyczno-akustycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do lit. c stanowi załączona do SIWZ (jako załącznik nr 3) dokumentacja składająca się z: Przedmiaru robót, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i Opisowego zakresu robót. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom zamawiającego, opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia, i na warunkach zawartych we wzorach umowy, będących: a) Dla zadania z pkt. 4.1. lit a) w załączniku nr 9 do SIWZ, b) Dla zadania z pkt. 4.1. lit b) w załączniku nr 11 do SIWZ, c) Dla zadania z pkt. 4.1. lit c) w załączniku nr 12 do SIWZ. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zapoznał się z terenem prowadzenia robót budowlanych oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W tym celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca winien się skontaktować z Sekretariatem Kanclerzem PMWSZ w Opolu, w dni robocze od poniedziałku do piątku, pomiędzy godziną 10:00 a 14:00, telefonicznie pod numerem (077) 44 23 517 lub osobiście w pokoju nr 102 I piętro w siedzibie Zamawiającego, celem umówienia się na wizję lokalną. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano - Handlowe BARTIMEX Sp. z o.o., ul. Firlika 26, 60-692 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 143262,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151873,32

  • Oferta z najniższą ceną: 136361,74 / Oferta z najwyższą ceną: 180794,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonanie przepustów przeciwpożarowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Ozimska 182, 45-310 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4170,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5227,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wykonanie systemu sygnalizatorów optyczno-akustycznych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Techniczne SUPON Sp. z o.o., ul. Ozimska 182, 45-310 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6485,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5933,61

  • Oferta z najniższą ceną: 5933,61 / Oferta z najwyższą ceną: 9254,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.