eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › AM/ AZ/ Pn-110/08 dostawa kardiomonitora o budowie modułowej z wyposażeniem określonym w załączniku nr 2 do Siwz oraz jego uruchomienie wKatedrze i Klinice Chirurgii Serca AM przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 66, 50-369 Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Wrocław: AM/ AZ/ Pn-110/08 dostawa kardiomonitora o budowie modułowej z wyposażeniem określonym w załączniku nr 2 do Siwz oraz jego uruchomienie wKatedrze i Klinice Chirurgii Serca AM przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 66, 50-369 Wrocław
Numer ogłoszenia: 319621 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/ AZ/ Pn-110/08 dostawa kardiomonitora o budowie modułowej z wyposażeniem określonym w załączniku nr 2 do Siwz oraz jego uruchomienie wKatedrze i Klinice Chirurgii Serca AM przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 66, 50-369 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kardiomonitora budowie modułowej spełniającego co najmniej parametry graniczne wymienione w zał. 2 do Siwz oraz jego uruchomienie w Katedrze i Klinice Chirurgii Serca AM przy ul. Marii Skłodowskiej Curie 66; 50-369 Wrocław Główny przedmiot - CPV 33123210-3 Urządzenie do monitorowania czynności serca 2. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia wraz z wyposażeniem posiadały znaki CE lub deklarację zgodności ze znakiem CE wystawioną przez producenta. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia. 4. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór -zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, gwarancją min. 24 miesięczną, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników w zakresie obsługi aplikacyjnej. Cena realizacji niniejszego zamówienia jest ceną ryczałtową. 5. Zamawiający określił pożądany termin realizacji zamówienia związany z dostawą i uruchomieniem Kardiomonitora do dnia 31. 12. 2008 r. Wykonawca winien podać w formularzu ofertowym (zał.1 do Siwz) proponowany termin dostawy i uruchomienia w tygodniach licząc od daty podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu nr AM/ AZ/ PN-110/ 08

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się(w oparciu o art. 24 ust.1 prawa zamówień publicznych): a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przez wszczęciem postępowania; b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację, lub których upadłość ogłoszono, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo- akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1- 3. P.z.p. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również (w oparciu o art. 24 ust.2 prawa zamówień publicznych) wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 i 4 ; d) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych tj. : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy; z ceną przedmiotu zamówienia Załącznik nr 2 - Arkusz informacji technicznej z wyszczególnionymi parametrami granicznymi Kardiomonitora, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanego urządzenia, wskazujące co najmniej na spełnienie parametrów granicznych oraz przedstawiający parametry lepsze od wartości granicznych.. Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych ( wzór przedstawiony w SIWZ); Załącznik nr 4 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp ( wzór przedstawiony w SIWZ); Załącznik nr 5 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w formie czytelnej kserokopii) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 6- Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w złożonej ofercie jedynie urządzenia z wyposażeniem dopuszczonym do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r., nr 93, poz.896 ze zm), oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego (w razie wyboru oferty Wykonawcy) wpisu do rejestru wyrobów medycznych (każdego oferowanego urządzenia), a dla produktu wprowadzanego po raz pierwszy na rynek polski - znaków CE i deklaracji zgodności ze znakiem CE (zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych). Załącznik nr 7 - Akceptacja warunków umownych - na projekcie umowy; Załącznik nr 8- Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Załącznik nr 9 - wzór oświadczenia, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w zał. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ani nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia (art. 23.1. Pzp.) wówczas oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp. i złożyć dokumenty wymienione w zał. 4, 5, 8 i 9 ( jeżeli dotyczy). Natomiast dokumenty wymienione w zał. 1, 2, 3, 6, 7 mogą być wspólne i podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub łącznie przez wszystkich Partnerów; Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w art.23 ust. 1, została wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość techniczna - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link Przetargi Zespół ds Zamówień Publicznych AM przetarg PN-110/ 08.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link Przetargi Zespół ds Zamówień Publicznych AM przetarg PN-110/ 08.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds Zamówień Publicznych AM ul. Mikulicza-Radeckiego 5 50-368 Wrocław pokój 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.