eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek › Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Osiek 85, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-05

Osiek: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Osiek 85, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23
Numer ogłoszenia: 319574 - 2011; data zamieszczenia: 05.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , Osiek 85, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23, faks 56 49 381 21/23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaosiek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Osiek 85, 87-340 Osiek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 49 381 21/23.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów i warsztatów dla uczestników projektu pt.Szansa na zatrudnienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje dwa moduły i podzielone jest na 5 części tematycznych. Szczegółowy opis każdej części zamówienia zawarty jest w punkcie 3.7 SIWZ. W kursach i warsztatach uczestniczyć mogą wyłącznie beneficjenci projektu, skierowani przez Zamawiającego (rekrutację przeprowadza Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku). Ilość uczestników określono w opisie każdej części zamówienia. Wykonawca zapewnia kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonych zajęć, programy nauczania, niezbędny sprzęt i pomoce dydaktyczne. Wykonawca zobowiązany jest realizować wszystkie kursy i warsztaty zawarte w module I na terenie powiatu brodnickiego i module II działania o charakterze środowiskowym-warsztat integracyjny z wyjazdem turystycznym poza gminę Osiek. Szczegółowy opis części zamówienia objętych postępowaniem jest opisany w punkcie 3.7 SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena kursu-warsztatów-100 pkt. Ocena będzie dokonywana przy zastosowaniu następującego wzoru: liczba pkt. przyznana danej ofercie=(cena min. wśród ważnych ofert/cena oferty badanej)x100%. Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów wyliczonych w oparciu o podane kryteria wyboru.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1.Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie z wzorem podanym w załączniku do SIWZ.2.Oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, przygotowane zgodnie z punktem 6 SIWZ. 3. Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni, od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaosiek.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, 87-340 Osiek w godz. pracy ośrodka pok.2.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Osieku, Osiek 85, 87-340 Osiek pok. nr 14 i zaadresować kopertę: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osieku, Osiek 85, 87-340 Osiek.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 16.11.2011.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.