eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa akcesoriów do zabiegów z użyciem zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-16

Kraków: Dostawa akcesoriów do zabiegów z użyciem zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną
Numer ogłoszenia: 319482 - 2009; data zamieszczenia: 16.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II , ul. Prądnicka 80, 31-202 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6142551, faks 012 6142551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljp2.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów do zabiegów z użyciem zastawek aortalnych wszczepianych drogą przezskórną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do zabiegu implantacji zastawki aortalnej typu COREVALVE - 16 szt., Prowadnik Amplatz Super Stiff ST- 5 szt., Pętla do usuwania ciał obcych - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedłożą następujące dokumenty:1). Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto Zamawiający wymaga: 3). certyfikat CE dla oferowanych wyrobów medycznych, 4).w przypadku zaoferowania produktu równoważego, Zamawiający wymaga dostarczenia próbek oraz katalogów mających na celu potwierdzenie przez Wykonawcę oraz stwierdzenie przez Zamawiającego równoważności oferowanego produktu, 5).opis przedmiotu zamówienia wg Załącznika nr 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaljp2.krakow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego ul. Prądnicka 80 , w budynku Apteki w Dziale Zamówień Publicznych (pok. nr 7).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę opatrzoną pieczęcią Wykonawcy należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Prądnickiej 80 w Krakowie, w budynku administracyjnym I (kancelaria dziennika podawczego - pokój nr 23).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - Akcesoria do zabiegu implantacji zastawki aortalnej typu COREVALVE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewnik diagnostyczny typu PIG TAIL 5F/100cm z markerami Cook Medical, nr kat. NR5.0-35-100-P-10S-PIG-CSC-20 (z dostępu podobojczykowego) wg HammerMed lub równoważny - 2 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 4cmx22mm, nr kat. PVN231 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 4cmx25mm, nr kat. PVN232 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 5cmx25mm, nr kat. PVN250 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., balon do walwuloplastyki NuCLEUS NuMED 5cmx28mm, nr kat. PVN252 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., balon do walwuloplastyki Tyshak II NuMED 6cmx23mm, nr kat. PDC542 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., balon do walwuloplastyki Tyshak II NuMED 6cmx25mm, nr kat. PDC546 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt. balon do walwuloplastyki Z-MED-X NuMED 6cmx28mm, nr kat. PDZ451 wg HammerMed lub równoważny - 1 szt., introducer naczyniowy 12F, nr kat. RCF-12.0-38-J wg HammerMed lub równoważny - 3 szt., introducer naczyniowy 14F, nr kat. RCFW-14.0-38-30-RB wg HammerMed lub równoważny - 1 szt. introducer naczyniowy 16F, nr kat. RCFW-16.0P-38-30-RB wg HammerMed lub równoważny - 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II- Prowadnik Amplatz Super Stiff ST- 5 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadnik Amplatz Super Stiff ST-1 0,035, 260 cm, nr kat: M001465091 wg Boston Scientific lub równoważny - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Pętla do usuwania ciał obcych - 1 szt.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pętla do usuwania ciał obcych Goose Neck snare 35mm (x120cm) ev3, nr kat. GN3500 wg ev3 Polska lub równoważna - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.