eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Józefów › Budowa placu zabaw i outdoor fitness przy ul. Ks. Malinowskiego w Józefowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Józefów: Budowa placu zabaw i outdoor fitness przy ul. Ks. Malinowskiego w Józefowie
Numer ogłoszenia: 31944 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, faks 022 7895102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw i outdoor fitness przy ul. Ks. Malinowskiego w Józefowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powierzchnia działki przeznaczonej pod plac zabaw i outdoor fitness - ok. 660 m2, powierzchnia do wykorzystania pod urządzenia (uwzględniająca zadrzewienie działki) - ok. 300 m2. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 1) wykonania dokumentacji (odpowiedni projekt), 2) uzyskania warunków przyłączenia do sieci energetycznej wydanej przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, 3) opinii wydanej przez Zespół ds. Koordynacji Usytuowania Projektowych Sieci Uzbrojenia Terenu dot. oświetlenia placu zabaw i fitness. 3. Zakres zamówienia obejmie: 1) wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych, 2) zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia, 3) zaprojektowanie i wykonanie nasadzeń zieleni, 4) wyposażenie placu zabaw w instalację pojedynczych elementów sprzętu rekreacyjnego lub zestawów sprzętu rekreacyjnego dla dzieci w wieku 3-10 lat; Wymagane przez Zamawiającego materiały, których wykonane będą urządzenia to stal lub/i wysokoodporne tworzywa sztuczne. 5) pokrycie powierzchni placu zabaw, na której zostanie zainstalowany sprzęt rekreacyjny, jednolitą wylewaną nawierzchnią amortyzującą upadek dziecka dostosowaną do wysokości urządzenia; 6) utworzenie placu outdoor fitness dla użytkowników w różnych grupach wiekowych; 7) pokrycie nawierzchni pod urządzeniami na placu outdoor fitness kosyką brukową bezfazową. Termin realizacji: Wykonawca ma 6 tygodni od podpisania umowy na dostarczenie dokumentacji umożliwiającej zgłoszenie prac do Starosty Powiatu Otwockiego tj. projekt, warunki przyłączenia do sieci energetycznej wydanej przez PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa oraz opinii wydanej przez Zespół ds. Koordynacji Usytuowania Projektowych Sieci Uzbrojenia Terenu dot. oświetlenia placu zabaw i fitness . Realizację zamówienia przewiduje się w ciągu 6 tygodni od uzyskania zgody od Starosty Otwockiego na wykonanie robót objętych zgłoszeniem oraz otrzymania decyzji na wycinkę drzew.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.23.62.10 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 37.44.00.00 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wiedza i doświadczenie: realizacja co najmniej 5 obiektów o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (place zabaw i / lub fitness) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o wartości każdego z nich nie niższej niż 120 000 złotych brutto

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Projekt koncepcyjny placu zabaw i fitness z rozmieszczeniem urządzeń oraz ich opisem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 4.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Za każdy dodatkowo wykazany obiekt, ponad wymaganych 5 o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (place zabaw i / lub fitness) w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o wartości każdego z nich nie niższej niż 120 000 złotych brutto, będzie przyznany 1 punkt, nie więcej niż 10 punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Funkcjonalność - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę ; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe oraz czas niezbędny do wykonania tych robót. 3) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania na terenie budowy, 4) zmiana lokalizacji placu w obrębie wskazanej działki w uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) zmiana lokalizacji poszczególnych urządzeń uzgodnieniu z Zamawiającym przy zachowaniu koniecznych stref bezpieczeństwa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip: http://jozefow.bip.eur.pl/public
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.