eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Dostawa urządzeń zabezpieczających klasy UTM, sprzętu komputerowego oraz kopiarek laserowych i niszczarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Konin: Dostawa urządzeń zabezpieczających klasy UTM, sprzętu komputerowego oraz kopiarek laserowych i niszczarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy
Numer ogłoszenia: 319208 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Koninie , ul. Energetyka 5, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2423022 w. 176, 155, faks 063 2426569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń zabezpieczających klasy UTM, sprzętu komputerowego oraz kopiarek laserowych i niszczarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - obejmuje dostawę 5 szt. urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z systemem logowania i raportowania Część II - obejmuje dostawę sprzętu komputerowego: serwera (1 szt.), myszy komputerowych do komputerów przenośnych (40 szt.), klawiatur komputerowych (55 szt.), zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych PC (17 szt.), akumulatorów (40 szt.), przedłużaczy kabla USB (30 szt.), kamery wewnętrznej IP (1 szt.), przełączników (10 szt.), serwerów druku (2 szt.), serwerów druku MFP (3 szt.), przełącznika USB (1 szt.), Część III - obejmuje dostawę kopiarki laserowej kolorowej (1 szt.), kopiarek laserowych monochromatycznych (2 szt.) i niszczarek (5 szt.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.82.00.00-2, 30.23.20.00-4, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 31.40.00.00-0, 31.22.48.10-3, 30.23.72.40-3, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1, 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W przypadku oferowania produktu równoważnego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 i art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot równoważny odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, winien złożyć wraz z ofertą podpisaną specyfikację techniczną dla oferowanych produktów równoważnych odpowiednio dla danej części zamówienia. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, podpisaną specyfikację techniczną produktu równoważnego składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, II piętro, pok. 220 Sekcja Gospodarcza.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Koninie, 62-510 Konin, ul. Energetyka 5, II piętro, pok. 220 Sekcja Gospodarcza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 5 szt. urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z systemem logowania i raportowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 szt. urządzeń zabezpieczających klasy UTM wraz z systemem logowania i raportowania na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Kole, Turku i Słupcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego: serwera (1 szt.), myszy komputerowych do komputerów przenośnych (40 szt.), klawiatur komputerowych (55 szt.), zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych PC (17 szt.), akumulatorów (40 szt.), przedłużaczy kabla USB (30 szt.), kamery wewnętrznej IP (1 szt.), przełączników (10 szt.), serwerów druku (2 szt.), serwerów druku MFP (3 szt.), przełącznika USB (1 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego: serwera (1 szt.) na potrzeby Sądu Rejonowego w Słupcy oraz dostawa myszy komputerowych do komputerów przenośnych (40 szt.), klawiatur komputerowych (55 szt.), zasilaczy awaryjnych do stacji roboczych PC (17 szt.), akumulatorów (40 szt.), przedłużaczy kabla USB (30 szt.), kamery wewnętrznej IP (1 szt.), przełączników (10 szt.), serwerów druku (2 szt.), serwerów druku MFP (3 szt.), przełącznika USB (1 szt.) na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 31.40.00.00-0, 31.22.48.10-3, 30.23.72.40-3, 32.42.00.00-3, 30.23.72.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kopiarki laserowej kolorowej (1 szt.), kopiarek laserowych monochromatycznych (2 szt.) i niszczarek (5 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kopiarki laserowej kolorowej (1 szt.), kopiarek laserowych monochromatycznych (2 szt.) i niszczarek (5 szt.) na potrzeby Sądu Okręgowego w Koninie oraz Sądów Rejonowych w Koninie, Turku i Słupcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00-5, 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.