Ogłoszenie z dnia 2008-11-18
Lubliniec: Informacja o zawarciu umowy na dostawy warzyw, owoców, kapusty kiszonej i ogórków kiszonych
Numer ogłoszenia: 319149 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Lublińcu, ul. Sobieskiego 6, Lubliniec, woj. śląskie, tel. 0-34 353-02-81, faks 0-34 353-02-81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny w Lublińcu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Informacja o zawarciu umowy na dostawy warzyw, owoców, kapusty kiszonej i ogórków kiszonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Buraki - 2000 kg 2.Cebula - 1500 kg 3.Kapusta biała - 2500 kg 4.Kapusta czerwona - 1100 kg 5.Marchew - 2000 kg 6.Pietruszka korzeniowa - 1000 kg 7.Por - 250 kg 8.Seler korzeniowy - 1000 kg 9.Ziemniaki - 20000 kg 10.Jabłka - 4000 kg 11. Kapusta kiszona - 2000 kg 12. Ogórek kiszony - 2000 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 26603 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Kwaśniewski, Gospodarstwo RolneRychłowice 11, 98 - 300 Wieluń, 98 - 300 Wieluń, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22230
- Oferta z najniższą ceną: 22230 oferta z najwyższą ceną: 53045
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawy ogórków kiszonych i kapusty kiszonej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE - PIOTR CIEŚLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-OGRODNICZE - PIOTR CIEŚLAK
- Piotr Cieślak, Gospodarstwo Rolno - Ogrodnicze ul. Wrocławska 141 - 143, 62 - 800 Kalisz, 62-800 Kalisz, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4373
- Oferta z najniższą ceną: 4373 oferta z najwyższą ceną: 10000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 440008S ul. Bukowej w Lublińcu z przebudową i rozbudową kanalizacji deszczowej, przebudową oświetlenia ulicznego
- Modernizacja oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży, w tym dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
- " Czynności obsługowo - naprawcze pojazdów mechanicznych do 3,5 tony Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu"
- " Dostawa doposażenia do pojazdów podwodnych dla JW 4101 w Lublińcu "
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej SP43 w Lublinie w roku szkolnym 2024 - 2025
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2024 III
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Samorządowej Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Kazimierzy Wielkiej w roku szkolnym 2024/2025"
- Dostawy różnych artykułów spożywczych na II półrocze 2024 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.