eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Remont i modernizacja budynku przedszkola Nr 8 przy ul. Grunwaldzkiej 17 w Żywcu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-25

Żywiec: Remont i modernizacja budynku przedszkola Nr 8 przy ul. Grunwaldzkiej 17 w Żywcu.
Numer ogłoszenia: 319146 - 2014; data zamieszczenia: 25.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264830 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żywiec, ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 33 4754200, faks 33 4754202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja budynku przedszkola Nr 8 przy ul. Grunwaldzkiej 17 w Żywcu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont i modernizacja budynku przedszkola Nr 8 przy ul. Grunwaldzkiej 17 w Żywcu. Dane podstawowe obiektu: powierzchnia zabudowy 580,25m2 w tym rozbudowa 198,44m2 powierzchnia użytkowa 441,09 m2 kubatura 4315,31m3 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące; - rozbudowę, modernizację i remont budynku Przedszkola Nr 8 przy ul. Grunwaldziej 17 oraz budynków towarzyszących wraz ze zmianą układu funkcjonalno-użytkowego, - zagospodarowanie zewnętrze terenu przy Przedszkolu Nr 8, w tym modernizację: przyłączy, układu komunikacji pieszo jezdnej oraz terenów zielonych i placów zabaw dla dzieci. Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: 1.roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne w tym związane z infrastrukturą zewnętrzną, 2.wyburzenie istniejących przybudówek budynku głównego, 3.rozbudowę budynku głównego, budowę przewiązki komunikacyjnej oraz przebudowę i adaptacje budynku towarzyszącego wraz z jego adaptacją na zaplecze kuchenne, 4.przebudowę wewnętrznego układu funkcjonalno-użytkowego oraz dostosowanie obiektu przedszkola do obowiązujących przepisów i standardów z zakresu ochrony przeciw pożarowej i sanitarno-higienicznej z jednoczesnym zachowaniem wymogów zakresie ochrony walorów konserwatorskich obiektu, 5.remont, budynku gospodarczego towarzyszącego, 6.termomodernizację w tym kompleksowe ocieplenie całości obiektu dostosowując go do wymagań normowych oraz ujednolicając formę architektoniczną części istniejącej i projektowane, 7.wykonanie zagospodarowania terenu zewnętrznego wokół budynków przedszkola w tym, wykonanie wewnętrznego układu komunikacji, place i teren zabaw, wymiana ogrodzenia oraz zagospodarowanie zieleni. Powyższe roboty będą odbywały się podczas normalnego funkcjonowania obiektu przedszkolnego dlatego muszą być zorganizowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo dla osób z niego korzystających. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę własnych materiałów, urządzeń i sprzętu na terenie budowy. Ciągi komunikacyjne na terenie budowy muszą zostać ustalone w porozumieniu z dyrektorem Przedszkola nr 9 w Żywcu. Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, Dostarczone i zabudowane materiały budowlane, sprzęt i wyposażenie muszą posiadać wszystkie wymagane prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Pzp art.30 należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN normy zharmonizowane. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1.europejskie aprobaty techniczne; 2.wspólne specyfikacje techniczne; 3.normy międzynarodowe; 4.inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art.30 ust. 2 Pzp, uwzględnia się w kolejności: 1.polskie Normy 2.polskie aprobaty techniczne 3.polskie specyfikacje techniczne. Zgodnie z art.8 ust.5 Ustawy z dnia 30.08.202r. o systemie oceny zgodności t.j. Dz.U. 2010.138.935 z późn. zm. -zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności , jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu-. W związku z powyższym Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy stosownego oświadczenia w dla wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. Szczegółowy zakres zamówienia i sposób wykonania robót budowlanych, zadania wskazanego w ust. 3.1. został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Do Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy, również wykonanie niżej określonych prac i poniesienie kosztów związanych z: 1.zapewnieniem i zabezpieczeniem dojścia i dojazdu do budynku oraz innych obiektów w obrębie realizacji zamówienia, 2.zorganizowaniem własnego zaplecza na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z użytkownikiem obiektu, 3.wykonaniem oznakowania na czas robót i jego właściwym utrzymaniem w trakcie realizacji zamówienia oraz informacją o utrudnieniach, zabezpieczenia terenu budowy oraz wjazdu na teren budowy. Wykonawca zapewni bezkolizyjne prowadzenie prac, prawidłowe utrzymanie i naprawę dróg dojazdowych oraz uzyska zezwolenia właścicieli dróg na przejazd i zajęcie pasa drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. Koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie wykonawcę robót, 4.wykonaniem robót przygotowawczych przed rozpoczęciem inwestycji a przy jej ukończeniu, robót porządkowych i doprowadzających teren związany z prowadzenie prac budowlanych do stanu pierwotnego, 5.wykonaniem zasilania placu budowy w niezbędne media i pokryje koszty ich zużycia, 6.zapewnieniem nadzoru administratorów sieci i urządzeń występujących w obrębie prowadzonych robót, 7.prowadzeniem robót w miejscach kolizji z kablami energetycznymi i teletechnicznymi oraz przy innych przeszkodach wynikłych w trakcie realizacji zamówienia odbywa się na odpowiedzialność Wykonawcy i w ramach należnego mu wynagrodzenia, 8.zapewnieniem specjalistycznego kierownictwa montażu dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, 9.w przypadku nie spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych powyżej, koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie Wykonawcę robót, 10.sporządzeniem Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia -BIOZ-, o ile zachodzą przesłanki określone w art. 21a ust. 1a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlane t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, 11.wytyczeniem geodezyjnym realizowanych robót, bieżącej obsługi geodezyjnej budowy wraz z udokumentowaniem zakresów poszczególnych robót i etapów odbiorowych, a następnie opracowania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, zgłoszenia i wniesienia zmian do ewidencji zasobów geodezyjnych. Wykonawca w trakcie procedur odbiorowych przy zakończeniu inwestycji przekaże Zamawiającemu zaklauzulowaną inwentaryzację geodezyjną w wersji papierowej - minimum trzy egzemplarze oraz jeden egzemplarz wersji elektronicznej. Roboty geodezyjne muszą być wykonywane przez uprawnionego geodetę, 12.materiały z rozbiórki: - nadające się do ponownego wbudowania, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca przetransportuje te materiały na własny koszt, nie dalej niż 10km od miejsca prowadzonych robót, oraz złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Rozbiórkę materiałów przeznaczonych do odzysku, ich załadunek, transport i rozładunek Wykonawca będzie prowadził z należytą starannością, w sposób wykluczający możliwość ich uszkodzenia, a składowanie materiałów będzie prowadził w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu. Wraz z rozliczeniem za wykonane roboty Wykonawca złoży sprawozdanie z ilości i rodzajów odzyskanego materiału, - pozostałe materiały z rozbiórki winny być usunięte poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach t.j. Dz.U. z 2010 r., Nr 185, poz.1243 ze zm., 13. przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych; prób, badań i odbiorów przewidzianych przepisami i przekazaniem Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ich wynik, 14. zapewni udział kierownika budowy w odbiorach końcowych w terminie wyznaczonym przez służby Straż Pożarna, Sanepid, PIP, PINB- w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie, 15. wykona i przekaże Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą w 3 egz. jeden z egzemplarzy musi zawierać oryginały dokumentów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C&Z Caputa i Zając Spółka Jawna, ul. Dworcowa 22, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2832826,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2794173,29

  • Oferta z najniższą ceną: 2794173,29 / Oferta z najwyższą ceną: 3793816,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.