Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-25
Strzeleczki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Strzeleczki w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 318824 - 2015; data zamieszczenia: 25.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strzeleczki , ul. Rynek 4, 47-364 Strzeleczki, woj. opolskie, tel. 077 4668105, 4669694, faks 077 4668106.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strzeleczki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Strzeleczki w 2016 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, zlokalizowanych na terenie Gminy Strzeleczki w roku 2016, oraz ich transport i zagospodarowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Prognozowana ilość odpadów komunalnych do odebrania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Zmieszane odpady komunalne-1703,28 Mg 2.Odpady zebrane selektywnie(suche, szkło, papier) - 191,04 Mg 3.Biodegradowalne odpady komunalne - 584,40 Mg 4.Odpady Wielkogabarytowe( sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie, akumulatory) - 77,40 Mg 5.Leki - 2,40Mg..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 25.000 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu , - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Spółdzielczy Gogolin o./Strzeleczkach, nr rachunku 77 8883 1028 2003 0000 2293 0001 z adnotacją nr sprawy ZP.271.16.2015 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu przelewem należy dokonać na tyle wcześniej by wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć przed upływem terminu na składanie ofert w Kasie Urzędu Gminy Strzeleczki w Strzeleczkach przy ul. Rynek 4 parter, pokój nr 9. 7. Wykonawca, który nie wniesie w wymaganym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych..
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca winien być podmiotem uprawnionym do odbioru odpadów komunalnych, których rodzaje zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, na podstawie przepisów ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; 2.Wykonawca winien posiadać zezwolenie na transport odpadów, których rodzaje zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami art.50,ust.3 oraz art.233 ustawy o odpadach; 3. Wykonawca winien być uprawniony do zbierania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach lub posiadać zezwolenie na zbieranie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach - w przypadku prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie polegające na wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej usługi polegającej na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 zł brutto lub dwie usługi o wartości łącznej nie mniejszej niż 800.000,00 zł. brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Wykonawca winien dysponować lub będzie dysponował, w celu realizacji przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy: 2.min. 2 pojazdami typu śmieciarka przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o pojemnościach wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strzeleczki 3.min. 1 pojazd przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 4.min. 1 pojazd ciężarowy bez funkcji kompaktującej do odbioru selektywnie zebranych odpadów w workach (skrzyniowy lub wywrotka), 5.min. 1 pojazdem do odbioru odpadów niebezpiecznych, 6.min. 1 pojazdem śmieciarką typu myjka o zamkniętym obiegu wody przystosowanym do odbierania odpadów komunalnych oraz do mycia i dezynfekcji pojemników bez konieczności ich transportowania z miejsca odbioru odpadów, pozwalającym na wysokociśnieniowe mycie pojemnika wraz z odpowiednim dozowaniem środka dezynfekującego, 7.min. 1 pojazdem z dźwigiem hakowym lub bramowym do odbioru kontenerów z odpadami komunalnymi, spełniającymi wymagania normy emisji spalin EURO 3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem spełnienia tego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć kopię opłaconej polisy potwierdzającej, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - 2. Termin płatności faktur - 2 - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru Wykonawcy w przypadku: a). gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT- wówczas Wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości, b). zmiany podwykonawcy, wskazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykazanego na Formularzu ofertowym, a jednocześnie będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art.26 ustawy Pzp, jeśli Wykonawca wykaże Zamawiającemu , iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c). w przypadkach losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia np. powódź, podtopienia, katastrofy itp.), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy, terminy realizacji i odbioru odpadów, wykonawca zobowiązany będzie świadczyć przedmiotowe usługi w terminach określonych w harmonogramie, niezwłocznie po ustaniu przeszkód, uniemożliwiających zgodnie z umową ich wykonanie, d). w razie zmiany: ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach oraz wydania rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strzeleczki, uchwały Rady Gminy Strzeleczki w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem wprowadzonych zmian, e). konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy. f). wykonania usług zamiennych, gdy wykonanie tych usług będzie niezbędne do przeprowadzenia prawidłowego wykonania umowy. g). nadzwyczajnych warunków nieprzewidzianych w SIWZ, przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac(usług) przewidzianych umową. h). jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego. 2. W sprawach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają przepisy KC jeśli przepisy ustawy Pzp i przepisy wykonawcze do tej ustawy stanowią inaczej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzeleczki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strzeleczki, ul.Rynek 4, 47-364 Strzeleczki, budynek B na pierwszym piętrze..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strzeleczki,ul.Rynek 4, 47-364 Strzeleczki,budynek A,Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STRZELECZKI
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Strzeleczki oraz przebudowa ul. Powstańców Śląskich w Mosznej
więcej: przetargi STRZELECZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Prognozy oddziaływania na środowisko projektu Planu gospodarki odpadami dla województwa warmińsko-mazurskiego na lata 2023-2028
- Prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) na terenie działki nr 8/12 przy ul. Warszawskiej w Grodkowie oraz zagospodarowanie odpadów zebranych w PSZOK.
- "Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w granicach administracyjnych Gminy Tolkmicko"
- Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych dotyczących zmiany sposobu użytkowania części pomieszczeń budynku PB z funkcji kuchni i bufetu z korytarzem na funkcję laboratoryjną i dydaktyczną
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie: 16 01 03 - zużyte opony oraz 19 12 04 - tworzywa sztuczne i guma
- USŁUGA ODBIORU I TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH, POKONSUMPCYJNYCH I Z SEPARATORA TŁUSZCZU
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.