eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie edytorskie i zamieszczenie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim tekstu promocyjnego dla potrzeb projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V Dobre rz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-18

Warszawa: Opracowanie edytorskie i zamieszczenie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim tekstu promocyjnego dla potrzeb projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Numer ogłoszenia: 318821 - 2008; data zamieszczenia: 18.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości , Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5212888, 5212214, faks 022 6289785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ms.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie edytorskie i zamieszczenie w dzienniku o zasięgu ogólnopolskim tekstu promocyjnego dla potrzeb projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi opracowania edytorskiego i zamieszczenia w płatnym dzienniku tekstu promocyjnego na temat nowego kwartalnika oraz pozostałych zadań realizowanych w ramach projektu Ułatwianie dostępu do wymiaru sprawiedliwości, realizowanego przy wsparciu finansowym z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Dziennik, w którym zostaną zamieszczone teksty, powinien ukazywać się w postaci drukowanej, regularnie przez okres co najmniej sześciu ostatnich miesięcy, licząc od dnia upublicznienia informacji o przedmiotowym postępowaniu przetargowym, co najmniej pięć razy w tygodniu, w tym co najmniej od poniedziałku do piątku, z głównym wydaniem o zasięgu ogólnopolskim. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego i podpisanego formularza wg zalecanej treści zgodnej z załącznikiem nr 7 do SIWZ - Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia. Niezależnie, czy Wykonawca składa ww. wykaz szczegółowych warunków realizacji przedmiotu zamówienia na własnym formularzu lub nie wypełnił formularza w pełnym zakresie, czy też składa ww. wykaz na formularzu Zamawiającego albo w innej formie, to musi on zawierać co najmniej opis w zakresie: a) tytułu (tytułów) dziennika (dzienników) b) profilu dziennika (prezentowanej tematyki) c) wskaźnika czytelnictwa w skali całego kraju d) harmonogramu zamieszczenia tekstów promocyjnych (tydzień realizacji zamówienia, tytuł dziennika) e) stron, na których kolejne teksty promocyjne zostaną zamieszczone (nr strony, tematyka strony, np. gospodarka, polityka, świat, społeczeństwo, ekonomia, wymiar sprawiedliwości itp.) f) wielkości publikacji g) dni publikacji h) miejsca zamieszczenia i układu na stronie i) warunków zamieszczenia ogłoszeń prasowych oraz zasad zgłaszania reklamacji j) minimalnych wymagań parametrów technicznych oraz formatu zapisu elektronicznego materiałów ogłoszeniowych przekazywanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną,-e do reprezentowania Wykonawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 79.97.00.00 - Usługi publikacji 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym: 1.2.1. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zlecenie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zlecenie o wartości przynajmniej 60 000 PLN brutto (w tym VAT), którego przedmiotem było opracowanie edytorskie tekstów (przygotowanie do druku) oraz publikacja tekstów w dzienniku o charakterze ogólnopolskim, 1.2.2. dysponują co najmniej dwiema osobami do realizacji niniejszego zamówienia, tj. koordynatorem realizacji zamówienia (co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w koordynacji usług podobnego typu) oraz osobą mającą doświadczenie zawodowe w opracowaniu edytorskim tekstów zamieszczanych w prasie (co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu i opracowaniu graficznym oraz składzie komputerowym tekstu) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w rozdziale IX SIWZ. 2.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - w załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania (Załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy; 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zleceń (co najmniej jedno) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zleceń o wartości przynajmniej 60 000 PLN brutto (w tym VAT), których przedmiotem było opracowanie edytorskie tekstów (przygotowanie do druku) oraz publikacja tekstów w dzienniku o charakterze ogólnopolskim. Zamawiający oceni spełnianie wymagań stawianych ww. zleceniom na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz obejmować ma zlecenia zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może przedstawić żądane informacje korzystając z własnych formularzy. Niezależnie czy wykorzystano załącznik nr 5 do SIWZ czy korzystano z własnych formularzy, wykaz powinien zawierać co najmniej następujące informacje: a) odbiorcę zlecenia (pełna nazwa i adres), b) daty wykonania/wykonywania zlecenia: dzień, miesiąc, rok, c) wartość brutto (w tym VAT) zlecenia, d) przedmiot zlecenia, e) opis najważniejszych prac wykonanych w ramach zlecenia - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy. Do ww. wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zlecenia zostały wykonane należycie (np. referencje) - kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy. Wykaz wraz z dokumentami musi potwierdzić spełnianie warunków opisanych w rozdz. VIII pkt 1 ppkt 1.2.1. SIWZ. 2.2. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, tj. informacjami potwierdzającymi, że osoby te posiadają właściwe kwalifikacje (np. przeszkolenie) oraz posiadają przynajmniej dwuletnie doświadczenie odpowiednio jako koordynator lub edytor tekstów (projektowanie i opracowanie graficzne oraz składanie komputerowe tekstów) bądź pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Zamawiający oceni spełnianie wymagań stawianych ww. osobom na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić żądane informacje korzystając z własnych formularzy. Niezależnie czy wykorzystano załącznik nr 6 do SIWZ czy korzystano z własnych formularzy, wykaz powinien zawierać co najmniej następujące informacje: a) imię i nazwisko, b) informacje na temat kwalifikacji zawodowych, c) informacje na temat doświadczenia (z uwzględnieniem charakteru zadań i pełnionych funkcji, np. koordynowanie realizacji zamówienia, projektowanie i opracowanie graficzne), d) informacje na temat zadań i funkcji przewidzianych w ramach przedmiotowego postępowania - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy. Wykaz musi potwierdzić spełnianie warunków opisanych w rozdz. VIII pkt 1 ppkt 1.2.2. SIWZ. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, czyli w szczególności konsorcja, dokumenty wymienione odpowiednio: 3.1. w pkt 1 ppkt 1.1. niniejszego rozdziału składają odpowiednio, jako np. oświadczenie łączne lub oddzielne oświadczenia, 3.2. w pkt 1 ppkt 1.2. niniejszego rozdziału składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3.3. w pkt 2 niniejszego rozdziału Wykonawcy składają łącznie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 1.2. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt 4 - 5 niniejszego rozdziału, należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę, osoby uprawnioną, -e do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Liczba edycji tekstu promocyjnego - 20
  • 3 - Nakład - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ms.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Sprawiedliwości, Biuro Dyrektora Generalnego, Wydział Zamówień Publicznych (pok. nr 517), Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Ministerstwo Sprawiedliwości, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego (pok. nr 524), Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.