eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › "Remont pomieszczeń we Wrocławskim Klubie "FORMATY" z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Samborskiej 3-5. Etap II o wartości poniżej 60 tys. EURO"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-04

POZYCJA 31876

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: "Remont pomieszczeń we Wrocławskim Klubie "FORMATY" z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Samborskiej 3-5. Etap II o wartości poniżej 60 tys. EURO"

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wrocławski Klub "Formaty", do kontaktów: p. Janusz Kamiński, p. Maciej Zakrzewski (wtorek i czwartek - godz. 13.00 - 16.00), ul. Samborska 3 - 5, 54-615 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7893320, fax 071 7893320. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Remont pomieszczeń we Wrocławskim Klubie "FORMATY" z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Samborskiej 3-5. Etap II o wartości poniżej 60 tys. EURO". 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: wielobranżowy remont istniejącego budynku, obejmujący branże: ogólnobudowlaną, sanitarną i elektryczną, polegający w szczególności na: 1. wymianie części instalacji elektrycznej w opmieszczeniach remontowanych z wyjątkiem sali widowiskowo - rekreacyjnej; 2. wymianie częściowej instalacji c. o. oraz wodno - kanalizacyjnej (wraz z montażem urządzeń: grzejniki, pisuary, umywalki), przystosowaniu toalety dla niepełnosprawnych z wyjątkiem sali widowiskowo-rekreacyjnej; 3. montażu sufitów podwieszanych, wykonaniu napraw tynków (w tym położenie nowych), oraz malowanie remontowanych pomieszczeń; 4. renowacji posadzek oraz ścian z płytek ceramicznych w części remontowanych pomieszczeń; 5. wykonaniu nowych przebić - drzwi, przemurowaniu ścianek; 6. częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej; 7. renowacji parkietów (cyklinowanie i lakierowanie) w sali widowiskowo-rekreacyjnej; 8. montażu sceny. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ul. Samborska 3-5; 54-615 Wrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: kompleksowe wykonanie robót budowlanych związanych z wielobranżowym remontem istniejącego budynku na potrzeby Wrocławskiego Klubu "FORMATY". Etap II o wartości poniżej 60 tys. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 49;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy: Sytuacja ekonomiczna i finansowa. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy oraz kierownikiem (lub kierownikami) poszczególnych robót, którzy posiadają wymagane prawem uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i sanitarnej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wpisani są na listę właściwej izby samorządu zawodowego; Wiedza i doświadczenie. 3.1 Wykonawca musi wykazać się, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - o wartości brutto nie mniejszej niż 100 tysięcy złotych każda, oraz potwierdzą stosownym dokumentem, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wymogi techniczne. Wykonawca udzieli na wykonane roboty 60 miesięcznej gwarancji. Na zamontowane urządzenia przysługiwać będzie Zamawiającemu gwarancja udzielona przez producenta danego urządzenia B. Informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zamawiający zbada spełnianie przez wykonawcę minimalnych wymagań ekonomicznych, finansowych i technicznych na podstawie: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Stosownego pełnomocnictwo, zgodnego z postanowieniami art. 23 ust. 2 Prawa zamówień publicznych - w przypadku grupy podmiotów działających wspólnie (spółka cywilna lub konsorcjum). 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (100 tys. zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6. Dokumentów potwierdzających, że roboty wskazane w pkt 5. zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: wykonawcę robót, inwestora, zakres realizowanych robót, wartość zamówienia, datę wykonania, miejsce wykonania, opinię inwestora wskazującą należyte wykonanie zadania, podpis upoważnionego przedstawiciela inwestora. 7. Wykazu osób (dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót), które będą wykonywać zamówienia, wraz z informacjami i dokumentami poświadczającymi ich kwalifikacje oraz przynależność do samorządu zawodowego, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 8. Zaakceptowany wzór umowy. 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Oświadczenia o udzieleniu na wykonane roboty 60 miesięcznej gwarancji, a na zamontowane urządzenia gwarancji udzielonej przez producenta danych urządzeń. 14. Dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.08.2005, cena - 18,00 zł - przy zakupie w siedzibie zamawiającego 18,00 zł + koszty przesyłki - przy zakupie za pośrednictwem poczty. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2005, godzina 13:15, siedziba Zamawiającego (I piętro, pok. nr 3).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.