eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawor › Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [ulewne opady deszczu czerwiec 2012]

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Jawor: Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [ulewne opady deszczu czerwiec 2012]
Numer ogłoszenia: 31875 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jaworski , ul. Wrocławska 26, 59-400 Jawor, woj. dolnośląskie, tel. 076 7290100, faks 076 7290160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [ulewne opady deszczu czerwiec 2012].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Objęty projektowaniem odcinek drogi łączy osadę Bogaczów z sołectwem Pomocne i biegnie w przeważającej części przez las. Liczne, duże i długie nachylenia podłużne sprzyjają erozji wodnej jezdni, poboczy i rowów w trakcie gwałtownych opadów deszczu. Droga jest wąska od 3,70 do 4,2 m szerokości. Nawierzchnia w wielu miejscach jest skoleinowana wskutek eksploatacji w dużej mierze przez ciężkie pojazdy wywożące drewno z lasu. Mała wytrzymałość podbudowy spowodowała liczne spękania istniejącej nawierzchni bitumicznej, a w niekorzystnych zimowych warunkach klimatycznych powstają tam przełomy. W bliskim sąsiedztwie drogi przepływa potok górski, który wskutek erozji brzegów zbliżył się nadto do skarpy drogi zagrażając podmyciu jej przy następnych ulewach.Zakres projektu nie wykracza poza granice działek stanowiących pas drogowy. Projekt przewiduje wyrównanie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy wiążącej, warstwy ścieralnej na warstwie profilującej, na której ułożona zostanie geosiatka wzmacniająca nawierzchnię na całej długości remontowanego odcinka drogi. Zdegradowane rowy zostaną odbudowane, a zamulone przepusty oczyszczone lub przebudowane. Przyjmuje się następujące parametry drogi: klasa drogi Z, szerokość nawierzchni jezdni 3,7 -4,2 m, długość remontowanego odcinka 4.980 km, szerokość poboczy 0,5 m, obciążenie nawierzchni 80 kN/oś, kategoria ruchu KR -2 Projektowane ukształtowanie wysokościowe profilu podłużnego stanowi odwzorowanie istniejących rzędnych nawierzchni jezdni. Na prostych odcinkach spadek poprzeczny daszkowy 2% , na łukach poziomych spadek jednostronny2 ÷ 3 % w kierunku rowów przydrożnych. Na podstawie dokonanych uzgodnień oraz w oparciu o wyniki dokonanych pomiarów sytuacyjno -wysokościowych zaprojektowano następującą technologię naprawy jezdni: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm na grubości -3,0 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm na grubości -4,0 cm, geosiatka z włókna szklanego o wytrzymałości: -w kierunku poprzecznym 120kN/m, -w kierunku podłużnym 120kN/m, wiązanie międzywarstwowe emulsją na bazie asfaltów modyfikowanych przy zużyciu -0,51 kg/m2, warstwa wyrównująca mieszanką mineralno -asfaltową o uziarnieniu 0/11 mm w ilości 0,075t/m2, wiązanie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej przy zużyciu -0,51 kg/m2, oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej, istniejąca konstrukcja drogi. Na włączeniach nowej nakładki do istniejącej nawierzchni bitumicznej frezować na długości 20 m dla zrównania niwelety. Konstrukcja nawierzchni zjazdów z masy bitumicznej: warstwa masy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm -5,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-31,5 -10,0 cm, podbudowa z kruszywa mineralnego 0-63,5 mm -20,0 cm, warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm, szerokość utwardzenia zjazdów 4,0-6,0 m. Pobocza gruntowe drogi, po wykonaniu warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni, należy uzupełnić na szerokości 0,5 m i gr. do 10 cm mieszanką z kruszywa mineralnego 0-31,5 mm bazaltowego wraz z wyprofilowaniem spadku poprzecznego i zagęszczeniem do współczynnika Is=0,98. Odwodnienie projektowanej drogi realizowane będzie poprzez projektowane pochylenia poprzeczne do pogłębionych i odbudowanych rowów przydrożnych. W ramach inwestycji pozostałe rowy przydrożne zostaną oczyszczone, wyprofilowane i odmulone. Skarpy schodzące w niektórych miejscach do krawędzi pobocza należy ściąć w celu uzyskania terenu do odbudowy rowu. Występujące na skarpach drzewa należy wyciąć i wykarczować. Wskazane przepusty pod drogą oraz na zjazdach należy przebudować stosując rury polietylenowe PEHD o wysokiej gęstości o średnicy 40 cm. Rzędne dna rowów należy dostosować do wlotów i wylotów istniejących i nowo projektowanych przepustów. Przepusty w dobrym stanie technicznym należy oczyścić. W miejscach zbliżenia potoku do drogi w km 1+912 należy wyprostować zakole poprzez wykonanie nowego koryta, a istniejące zasypać. Przepusty do przebudowy pod drogą 3 szt o średnicy 600 mm Przepusty do przebudowy pod zjazdami 16 szt. o średnicy 400 mm łącznie 85 m Przepusty do przebudowy/budowy pod włączeniami 6 szt. o średnicy 400 mm, łącznie 41 m Przepusty do oczyszczenia 20 szt. o średnicy 400 mm, łącznie 200 m oraz o średnicy 800 mm 1 szt, łącznie 8,0 m Przepusty należy zabezpieczyć ściankami czołowymi. Ilość zjazdów 45 o łącznej powierzchni 717,0m2 (wraz z przystankiem autobusowym) Ilość włączeń 14 o łącznej powierzchni 587,0m2 Dwa drzewa do usunięcia w km 3+573 i w km 4+081 Mury oporowe w km 0+370, L=20,0m, w km 0+507, L=2x2x2,0m=8,0m, w km 1+231, L=25,0m Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: w km 0+326 -malowanie balustrad 2x 4,0m, w km 0+507 -nowe balustrady 2x 4,0m, w km 0+786 -nowe balustrady 2x 2,0m W rejonie planowanej inwestycji punkty osnowy geodezyjnej należy zachować w stanie nienaruszonym lub wznowić po zakończeniu robót przy udziale uprawnionego geodety. W km 3+970 w miejscu projektowanego rowu znajduje się zdegradowany cokół nie istniejącego ogrodzenia, który należy rozebrać i wybudować za wykonanym rowem. Roboty oznakować zgodnie z zatwierdzonym przez Starostę Powiatu Jaworskiego projektem organizacji ruchu tymczasowego na czas wykonywania robót. Wykonanie projektu organizacji ruchu tymczasowego należy do Wykonawcy robót. Po zakończeniu inwestycji wykonawca ma obowiązek dostarczyć inwestorowi geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kolaudantem powykonawczym..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 55.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 1)w pieniądzu, 2)w gwarancjach bankowych lub w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 4)poręczeniach, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: 79 1600 1462 0006 2052 0597 3150, z dopiskiem -wadium - Przebudowa drogi powiatowej nr 2808D dr. nr 363 -Męcinka - dr. nr 2610D w km 4+650 - 9+630 relacji Bogaczów - Pomocne [ulewne opady deszczu czerwiec 2012] 3.Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno w treści zawierać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3)miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4.Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 13.04.2016 r. do godz. 13:00. 6.Wadium wnoszone w pozostałych formach, powinno być wniesione w oryginale w pok. nr 120 - KASA STAROSTWA POWIATOWEGO W JAWORZE do dnia składania ofert tj. do dnia 13.04.2016 r. do godz. 13:00, a kopię dokumentu podpisaną przez osobę upoważnioną za zgodność z oryginałem dołączoną do oferty. 7.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór załącznik nr 2),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zadania polegające na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie drogi na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł brutto każde zadanie o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie minimum 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczy, że wykazane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 2 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu realizacji zamówienia spowodowana w przypadku: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i STWiORB, w szczególności gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi i inne klęski żywiołowe np. powodzie, obfite opady śniegu; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności konieczność usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia istotnych zmian w materiałach przekazanych Wykonawcy - nie ujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) prowadzenia wykopalisk archeologicznych w związku, ze znaleziskami w trakcie prowadzenia robót; d) odkrycia na terenie budowy broni, bomb, niewybuchów lub innych materiałów wybuchowych oraz przedmiotów o znaczeniu archeologicznym i historycznym, e) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o zmianę terminu wykonania umowy, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - termin realizacji może zostać zmieniony w sposób uzgodniony pomiędzy stronami, f) jeżeli wystąpią znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka itp.), warunki terenowe w szczególności podziemne urządzenia lub niezinwentaryzowane obiekty budowlane itp., uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy - termin realizacji może zostać przesunięty o czas niezbędny do wykonania prac wynikających z nowych warunków, g) wykrycia instalacji, urządzeń lub budowli podziemnych nie ujętych w dokumentacji projektowej i nie zinwentaryzowanych przez właścicieli i gestorów instalacji i urządzeń, a wymagających przebudowy w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, h) zmianą przepisów prawa, mających wpływ na termin wykonania robót lub sposób prowadzenia robót. Termin zostanie wydłużony tylko o czas trwania przeszkody. Zmiana terminu realizacji nie będzie powodowała zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, 2) Zmiany osobowe: a) zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; b) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych; c) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest możliwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał techniczny oraz osoby zdolne do wykonania Zamówienia a także jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, nie gorszej niż dotychczasowy podwykonawca, d) Zmiana kierownika budowy na wniosek Zamawiającego, jeżeli uzna, że nie wykonuje on należycie swoich obowiązków. Wykonawca zobowiązany jest wówczas dokonać zmiany kierownika budowy (przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 3) Inne zmiany: a) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, b) zmiana wynagrodzenia w wyniku zmiany zakresu i ilości robót budowlanych związana z istotnym odstąpieniem od projektu, o którym mowa w rozdziale III SIWZ, a którego nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, konieczna jest dla uzyskania efektu końcowego, c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie rzeczowo-finansowym, d) Zmiana harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego nieskutkujące zmianą terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 ust. 4 umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią listę zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spjawor-bip.pbox.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2016 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Jaworze ul.Wrocławska 26 59-400 Jawor Biuro Obsługi Klienta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia nie zostaną mu przyznane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.