eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-29

Łódź: Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10
Numer ogłoszenia: 31873 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12525 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy (związanej z montażem wind osobowych), przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne (lokale socjalne), dociepleniem budynku oraz budowy i przebudowy urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem nadbudowy, przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne, dociepleniem budynku oraz budową i przebudową urządzeń budowlanych, na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15, działka nr 11, fragmenty działek nr 12/51 i 13/53 w obrębie G-10, zgodnie z projektem budowlanym, w zakresie zgodnym ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru prac. Przedmiot zamówienia został określony w Załączniku nr 8 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - nadzoru inwestorskiego nad robotami ogólnobudowlanymi, konstrukcyjnymi, instalacyjnymi wod-kan, co. i cw., elektrycznymi oraz robotami związanymi z montażem i obsługą dźwigów osobowych. Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanego zadania określają: przedmiary robót do projektu budowlanego, zatwierdzony projekt budowlany wykonawczy budynku, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru prowadzonych robót. pozwolenie na budowę Decyzja Nr DAR UA - lll.1983.2015 Komplet dokumentacji technicznej wraz z przedmiarami znajduje się na stronie AZK w zakładce przetargi pod nazwą Wykonanie nadbudowy, przebudowy ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej bursy na lokale mieszkalne w Łodzi przy ul. Rogozińskiego 15 dawniej ul. Przyszkole 46/56 oraz w siedzibie AZK - ul. Lubelska 9/11, pokój nr 56 - p. A. Wiercioch. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia oraz zapoznali się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Inspektor zobowiązuje się do realizacji przyjętych obowiązków poprzez pracę na terenie budowy, kontroli prowadzonych robót minimum dwa razy w tygodniu oraz za każdym razem na wniosek kierownika budowy, projektanta bądź Zamawiającego. Inspektor wykona przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi oraz obowiązującymi normami. Inspektor zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu pisemnej informacji dotyczącej realizacji zadania inwestycyjnego, ze szczególnym uwzględnieniem przyjętego harmonogramu realizacji inwestycji. Inspektor zobowiązany jest do odbioru robót zanikających zgłoszonych do odbioru wpisem w dzienniku budowy w terminie 3 dni od momentu dokonania takowego wpisu. Inspektor jest zobowiązany do dokonywania na bieżąco wpisów w dzienniku budowy. Inspektor i Zamawiający zobowiązani są do niezwłocznego tj. najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych, przekazywania sobie wszelkich informacji i oświadczeń istotnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: sprawowanie w imieniu Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad całością robót budowlanych zadania inwestycyjnego określonego w §1 niniejszej umowy, wykonywanie wszystkich obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego wynikających z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), rozliczanie budowy z Wykonawcą, rozliczanie budowy z Zamawiającym, kontrola zgodności realizacji inwestycji z przyjętym harmonogramem realizacji, współpraca z projektantem, wykonawcą i inwestorem, uczestnictwo w naradach roboczych, przygotowywanie wszelkich dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w zakresie sprawozdawczości, oraz koordynacji zadania inwestycyjnego, dyspozycyjność 24-godzinna w razie wystąpienia niespodziewanych sytuacji przy realizacji zadania inwestycyjnego. Wykonawca nie jest uprawniony do zaciągania jakichkolwiek zobowiązań, w tym finansowych, w imieniu Zamawiającego. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Banku Gospodarstwa Krajowego. Zamawiający przewiduje zorganizowanie zebrania z wykonawcami w dniu 10.02.2016 r., o godzinie 13.00 na przedmiotowej nieruchomości, zbiórka przy portierni - kontakt p. Aleksandra Wiercioch tel. 510928847.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CANEA INŻYNIERIA I KOMPUTERY Artur Polakowski, Al. Legionów 3/4, 25-035 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89417,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69495,00

  • Oferta z najniższą ceną: 69495,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97170,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.