eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milejów › Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Milejów do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie z klasami integracyjnymi w roku szkolnym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-07

Milejów: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Milejów do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie z klasami integracyjnymi w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 318720 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milejów , ul. Partyzancka 13A, 21-020 Milejów, woj. lubelskie, tel. 081 7572026, faks 081 7572385.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Milejów do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Łęcznej oraz do Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Łańcuchowie z klasami integracyjnymi w roku szkolnym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Milejów do i z Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Łęcznej i Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie z klasami integracyjnymi / dom-szkoła-dom/. Trasa 1). Dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych , w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich do Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Łęcznej oraz 5 dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie z klasami integracyjnymi Białka (1 dziecko) - Jaszczów PKP ( 1 dziecko) - Milejów (2 dzieci w tym 1 na wózku inwalidzkim) - Milejów Wieś ( 2 dzieci) - Górne ( 1 dziecko) - Łańcuchów Szkoła ( wysiada 5 dzieci) - Wólka Łańcuchowska ( 1 dziecko na wózku inwalidzkim) - Łęczna Ośrodek Szkolno-Wychowawczy / razem 8 dzieci , długość trasy 28,4 km./ Trasa 2). Odwóz 5 dzieci ze Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie Kurs popołudniowy: Łańcuchów szkoła - Górne - Milejów Wieś- Milejów - Jaszczów PKP - ( długość trasy 11,8 km.) Trasa 3). Odwóz 3 dzieci, w tym 2 na wózkach inwalidzkich z Ośrodka Rewalidacyjno Wychowawczego w Łecznej Kurs popołudniowy: Łęczna Ośrodek - Wólka Łańcuchowska - Milejów - Białka / długość trasy 23,5km./ 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, począwszy od 2 września 2013r., 2) rano dzieci zabierane będą z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu między godz.6.30-7.50, a po południ /odwóz/ 13.20 -16.00 tj.: do Szkoły Podstawowej w Łańcuchowie na godz. 7.40- 7.45 /dowóz/,13.20-14.00 odwóz, do Ośrodka w Łęcznej na godz. 8.00 -8.15/dowóz/, 15.45 - 16.00 /odwóz/ 3) Wykonawca w czasie dowozu dzieci musi zapewnić fachową opiekę , opiekun nie może być jednocześnie kierowcą pojazdu wykonawcy. Do obowiązków opiekuna należy: - zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy do ośrodka, oraz służenie pomocą w czasie jazdy, - pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom wyznaczonym przez dyrektora placówki, do której dowożone będą dzieci, - w przypadku dzieci niepełnosprawnych ruchowo opiekun zobowiązany jest do przenoszenia dziecka do pojazdu i z powrotem, - wprowadzanie dzieci z wózkami inwalidzkimi. 3. Pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługi przewozowe muszą spełniać następujące wymagania: a) pojazd będzie w pełni sprawny technicznie i będzie posiadać aktualne badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym ; b) pojazd będzie specjalnie oznakowany pojazdem samochodowym przystosowanym konstrukcyjnie do przewozu osóbC niepełnosprawnych, wyposażonym w specjalistyczny sprzęt tj. szyny , rampy lub windy , blokady oraz pasy do mocowania wózków , c) pojazd przeznaczony do przewozu dzieci powinien być przystosowany do przewozu co najmniej 10 osób w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Przewóz osób odbywać się będzie zgodnie z kalendarzem roku szkolnego zatwierdzonym przez Ministra Edukacji Narodowej. Zamawiający jednocześnie zastrzega zmianę dzieci do 9 osób co może wiązać się ze zmianą trasy. W kilometrażu nie uwzględniono dojazdu wykonawcy z bazy do przystanków początkowych tras (miejsc zamieszkania uczniów) dowozu i odwozu, Zamawiający zapłaci jedynie za kilometry trasy faktycznie zrealizowanej wraz z przewożonymi uczniami. Wspólny Słowni Zamówień: Kod CPV: 60.13.00.00-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował środkami transportu zapewniającymi przewóz uczniów niepełnosprawnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa rozdz. 6 ust. 1 siwz, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2. Kompletna oferta musi zawierać: a) formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, b) stosowne pełnomocnictwo (a) - w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu właściwego rejestru. c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie czy w realizacji zamówienia będą uczestniczyć podwykonawcy. Jeżeli tak to zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.milejow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Milejów ul. Partyzancka 13 a 21-020 Milejów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Milejów ul. Partyzancka 13 a 21-020 Milejów pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.