eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przesmyki › Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-05

Przesmyki: Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie
Numer ogłoszenia: 318578 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przesmyki , ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki, woj. mazowieckie, tel. 025 6412311, 6412322, faks 025 6412322 w. 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przesmyki.e-bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z opisem zawartym w niniejszej specyfikacji, których przedmiotem jest: Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie. Zakres prac obejmuje między innymi wykonanie: Część nr 1: Prace w Zespole Szkół w Przesmykach: 1. Roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół w następującym zakresie: a) Nowa konstrukcja więźby dachowej, b) Zmiana pokrycia dachowego, c) Nadbudowa nad częścią budynku (łącznik), d) Termomodernizacja budynku, e) Budowa klatki schodowej i letniej przebieralni, f) Przebudowa pochylni dla niepełnosprawnych, g) Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, h) Remonty bieżące wewnątrz budynku: - sala dla klasy 0, - remont 7 sal lekcyjnych, - sala gimnastyczna mała, - roboty malarskie korytarzy, - Remont łazienek, - wymiana wykładzin, - wymiana oświetlenia w salach i korytarzu, - wymiana balustrady na schodach, - podłoga korytarz górny (wyrównanie płytą wiórową podłóg pod podłoże wykładziny), - posadzka korytarz, - klatka schodowa, - malowanie sali gimnastycznej dużej. 2. Prace instalacyjne: 1) Modernizacja: a) Kotłowni olejowej, b) Wewnętrznej instalacji wod-kan i ppoż., c) Instalacji centralnego ogrzewania, d) Instalacji elektrycznej, 2) Wykonanie: a) Instalacji solarnej, b) Instalacji wentylacji mechanicznej. Prace w Zespole Szkół w Łysowie: 1. Termomodernizacja i zmiana konstrukcji dachu 2. Prace instalacyjne 1) Modernizacja: a) istniejącej kotłowni na paliwo stałe na kotłownię olejową wspomaganą układem solarnym, b) Instalacji elektrycznej, c) Instalacja centralnego ogrzewania, d) Instalacja wody zimnej i ciepłej. 2) Remonty pomieszczeń budynku w tym dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - uchwyty do pomieszczeń sanitarnych, wymiana oświetlenia w sali gimnastycznej, wentylacja sali gimnastycznej. Część nr 2: Prace w Zespole Szkół w Przesmykach: 1. Zagospodarowanie terenu otaczającego budynki szkolne-nawierzchnie jezdni, stanowiska parkingowe, zatoka autobusowa, chodniki, trawniki). 2. Ogrodzenie obiektu szkolnego. 3. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej. Prace w Zespole Szkół w Łysowie: 1. Budowa boiska oraz zagospodarowanie terenu na cele sportowo rekreacyjne a) Boisko o nawierzchni syntetycznej do piłki siatkowej i koszykówki wraz z wyposażeniem b) Rzutnia do pchnięcia kulą c) Skocznia w dal d) Bieżnia do biegów 2. Ogrodzenie obiektu szkolnego 3. Zagospodarowanie otoczenia szkoły (place, ścieżki dojścia).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: Część nr 1 - 90.000,00 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych) Część nr 2 - 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Łosicach O/Przesmyki nr 29 8038 0007 0030 8294 2000 0070. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku składania oferty na część nr 1: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedno zamówienie związane z wykonaniem robót budowlanych w branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej dotyczące rozbudowy lub przebudowy lub nadbudowy lub wykonania prac remontowych w obiekcie budowlanym o wartości co najmniej 4.000.000 zł. brutto oraz co najmniej jedno zamówienie związane z wykonaniem robót budowlanych dotyczących budowy lub wykonania prac modernizacyjnych instalacji solarnej. Zamawiający uzna za spełnienie w/w warunku również roboty realizowane przez Wykonawcę łącznie w ramach jednego zamówienia. w przypadku składania oferty na część nr 2: b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej jedno zamówienie związane z budową boiska wielofunkcyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości co najmniej 1.500.000 zł. brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w przypadku składania oferty na część nr 1: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych. w przypadku składania oferty na część nr 2: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 2.000.000 zł. brutto, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. brutto. w przypadku składania oferty na część nr 2: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500.000 zł. brutto, b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    nie dotyczy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej. 4.Dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany w zakresie terminu realizacji w przypadku niemożności prowadzenia robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a uznanych na piśmie przez Zamawiającego, termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. Za takie przyczyny uważać będzie się w szczególności: warunki atmosferyczne, siła wyższa, awarie, katastrofy, akty wandalizmu, zmiany dokumentacji projektowej, dokonywanej na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, z tym jednak zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli opóźnienie to jest spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy. 3) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców, w sytuacji, gdy Wykonawca wskazał, jak również i nie wskazał w ofercie, iż realizację zamówienia powierzy podwykonawcom. Zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy, 4) zmiany umowy w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanym. Zmiana osoby może nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. W przypadku akceptacji zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać nową osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie co najmniej takie same jak określone w opisie warunków udziału w postępowaniu, 5) zmiany umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Projektanta i jest możliwa tylko wówczas, gdy konieczność wykonania prac zamiennych wynika z opracowanej dokumentacji zamiennej, niemożności wykonania prac przewidzianych w dokumentacji projektowej i nie może powodować zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z uwagi na jego ryczałtowy charakter. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przesmyki.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przesmyki ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Przesmyki ul. 11 Listopada 13, 08-109 Przesmyki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu ,,Wyrównywanie szans edukacyjnych oraz podniesienie jakości kształcenia poprzez poprawę stanu i dostępności infrastruktury edukacyjnej sieci szkół w gminie Przesmyki,, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VII ,,Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego,, działania 7.2 ,,Infrastruktura służąca edukacji,, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót budowlanych w obiektach szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie. Zakres prac w części nr 1 obejmuje między innymi wykonanie: Prace w Zespole Szkół w Przesmykach: 1. Roboty budowlane w budynku Zespołu Szkół w następującym zakresie: a) Nowa konstrukcja więźby dachowej, b) Zmiana pokrycia dachowego, c) Nadbudowa nad częścią budynku (łącznik), d) Termomodernizacja budynku, e) Budowa klatki schodowej i letniej przebieralni, f) Przebudowa pochylni dla niepełnosprawnych, g) Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, h) Remonty bieżące wewnątrz budynku: - sala dla klasy 0, - remont 7 sal lekcyjnych, - sala gimnastyczna mała, - roboty malarskie korytarzy, - Remont łazienek, - wymiana wykładzin, - wymiana oświetlenia w salach i korytarzu, - wymiana balustrady na schodach, - podłoga korytarz górny (wyrównanie płytą wiórową podłóg pod podłoże wykładziny), - posadzka korytarz, - klatka schodowa, - malowanie sali gimnastycznej dużej. 2. Prace instalacyjne: a) Modernizacja: b) Kotłowni olejowej, c) Wewnętrznej instalacji wod-kan i ppoż., d) Instalacji centralnego ogrzewania, e) Instalacji elektrycznej, f) Wykonanie: - Instalacji solarnej, - Instalacji wentylacji mechanicznej. Prace w Zespole Szkół w Łysowie: 1. Termomodernizacja i zmiana konstrukcji dachu 2. Prace instalacyjne 1) Modernizacja: a) istniejącej kotłowni na paliwo stałe na kotłownię olejową wspomaganą układem solarnym, b) Instalacji elektrycznej, c) Instalacja centralnego ogrzewania, d) Instalacja wody zimnej i ciepłej. 3. Remonty pomieszczeń budynku w tym dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych - uchwyty do pomieszczeń sanitarnych, wymiana oświetlenia w sali gimnastycznej, wentylacja sali gimnastycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie obiektów sportowych, nawierzchni, ogrodzeń, zagospodarowanie terenu na terenie obiektów szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie obiektów sportowych, nawierzchni, ogrodzeń, zagospodarowanie terenu na terenie obiektów szkolnych w Zespole Szkół w Przesmykach oraz Zespole Szkół w Łysowie,,. Zakres prac w części nr 2 obejmuje między innymi wykonanie: Prace w Zespole Szkół w Przesmykach: 1. Zagospodarowanie terenu otaczającego budynki szkolne-nawierzchnie jezdni, stanowiska parkingowe, zatoka autobusowa, chodniki, trawniki). 2. Ogrodzenie obiektu szkolnego. a) Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej. Prace w Zespole Szkół w Łysowie: 1. Budowa boiska oraz zagospodarowanie terenu na cele sportowo rekreacyjne a) Boisko o nawierzchni syntetycznej do piłki siatkowej i koszykówki wraz z wyposażeniem b) Rzutnia do pchnięcia kulą c) Skocznia w dal d) Bieżnia do biegów 2. Ogrodzenie obiektu szkolnego e) Zagospodarowanie otoczenia szkoły (place, ścieżki dojścia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.