eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-28

Złotoryja: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
Numer ogłoszenia: 318486 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241848 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 076 8786940, -950, faks 076 8786955.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) w ramach etapu przygotowania: - weryfikacja dokumentacji inwestycji będącej w posiadaniu Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności składających się na dokumentację opracowań i dokumentów (w szczególności ich zgodność z kosztorysami) oraz weryfikacji ewentualnych błędów lub wyjaśnienia niezgodności. Inwestor zastępczy dokona inspekcji terenu budowy oraz przeprowadzi szczegółową weryfikację pod kątem zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową. Inwestor zastępczy zweryfikuje także kompletność dokumentów, pozwoleń i rysunków. b) w ramach etapu przetargowego inwestycji: - udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej (specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wzoru umowy lub istotnych postanowień umowy z generalnym wykonawcą itp.) w oparciu o dokumentację techniczną i przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - analiza ofert Wykonawców - udział w pracach komisji przetargowej c) w ramach etapu wykonawczego inwestycji: - przekazanie Wykonawcy robót dokumentacji projektowej i innych dokumentów niezbędnych do prowadzenia budowy; - przekazanie placu budowy Wykonawcy robót przy udziale przedstawiciela Zamawiającego; - prowadzenie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz przepisów wykonawczych; - prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów i urządzeń, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej; - kontrola poprawności w prowadzeniu dzienników budowy oraz dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót; - reprezentowanie Zamawiającego przed organami administracji, mieszkańcami oraz innymi stronami w sprawach związanych z realizacją zadania na podstawie udzielonych pełnomocnictw; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującymi przy realizacji umowy harmonogramem robót; - dopuszczanie (lub odrzucanie) do stosowania materiałów budowlanych prefabrykatów, a także sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy, normy i wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; - kontrola przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p. poż. i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących umowy; - Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym, problemowym i innym spotkaniom, w których, w zależności od potrzeb, udział biorą przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację umowy stron (Wykonawca robót, Inwestor zastępczy, przedstawiciel Zamawiającego, Projektant i inni) w terminach wynikających z potrzeb zgłaszanych przez strony umów (jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu i wykonawcy robót w terminie 5 dni od dnia narady; - dostarczanie Zamawiającemu w czasie trwania umowy comiesięcznych sprawozdań z postępu robót budowlanych w terminie do pierwszego dnia każdego miesiąca; - udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją umowy na roboty budowlane; -zapewnienie wypełnienia warunków umów zawartych z instytucjami współfinansującymi zadania inwestycyjne, w tym w szczególności dotyczących osiągnięcia efektu rzeczowego, zgodności postępu robót i odbiorów z harmonogramem robót, sprawozdawczości i rozliczeń oraz innych postanowień zapisanych w tych umowach; - niedopuszczenie do nieuzasadnionego zwiększenia kosztów zadania inwestycyjnego; - uzgodnienia z Wykonawcą rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej i zatwierdzenie do odbioru; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania; - rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej rozwiązania (odstąpienia od umowy); - dochodzenie od Wykonawcy robót kar umownych oraz odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy; - zapewnienie obsługi prawnej inwestycji oraz zastępstwa sądowego w przypadku powstania sporów wynikających z realizacji umów z Wykonawcami robót budowlanych (również po rozliczeniu kontraktu oraz w czasie trwania okresu gwarancji); d) w ramach etapu końcowego inwestycji: - obowiązkiem Inwestora zastępczego będzie uzyskanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie obiektu, który powstanie w wyniku realizacji nadzorowanego przez niego zadania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska - Saksonia 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych INWEST-PROJEKT Sp. z o. o., ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124873,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72116,66

  • Oferta z najniższą ceną: 33210,00 / Oferta z najwyższą ceną: 182040,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.