eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2009 oraz wizerunku województwa śląskiego i oceny działań promocyjnych, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-15

Katowice: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2009 oraz wizerunku województwa śląskiego i oceny działań promocyjnych, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Numer ogłoszenia: 318086 - 2009; data zamieszczenia: 15.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134143 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląska Organizacja Turystyczna, ul. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 207 20 71, faks 0 32 207 20 72.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji metodologicznej oraz wykonanie badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2009 oraz wizerunku województwa śląskiego i oceny działań promocyjnych, zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do opracowania koncepcji metodologicznej oraz wykonania badań ilościowych i jakościowych ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2009 oraz wizerunku województwa śląskiego i oceny działań promocyjnych oraz sporządzenie raportu końcowego. Od Wykonawcy oczekuje się: 1. analizy ruchu turystycznego w woj. śląskim wraz z oszacowaniem jego wielkości i zachodzących w czasie zmian (badanie ilościowe ruchu turystycznego przyjazdowego do województwa - krajowego i zagranicznego, wydatków turystów odwiedzających województwo śląskie i przychodów z tego tytułu). 2. badania wizerunku województwa jako regionu turystycznego wśród mieszkańców województwa oraz mieszkańców Polski, 3. badania satysfakcji oraz wizerunku województwa wśród turystów odwiedzających województwo, 4. badania skuteczności i zauważalności działań promocyjnych województwa śląskiego oraz oceny tych działań promocyjnych, 5. badania stopnia zadowolenia z oferty turystycznej regionu i jego produktów turystycznych oraz oczekiwań w stosunku do oferty i produktów turystycznych regionu. 6. badania oczekiwań głównych grup docelowych produktów turystycznych regionu. 7. badania opinii na temat funkcjonalności, szaty graficznej i informacji zawartych na stornie internetowej www.gosilesia.pl i drukowanych materiałach promocyjnych oraz oczekiwań w tym zakresie. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia: 1. Opracowanie koncepcji metodologicznej projektu, technik badawczych, które pozwolą na opracowanie wyników zgodnie z powyższymi zagadnieniami (1-7), z uwzględnieniem co najmniej takich metod badawczych jak: a) analiza desk research materiałów źródłowych dotyczących ilościowego i jakościowego ruchu turystycznego pochodzących z ogólnodostępnych źródeł oraz zebranych z minimum 60 placówek turystycznych woj. śląskiego, wybranych po uzgodnieniu z Zamawiającym, w podziale na: ruch turystyczny w roku 2008, i ruch turystyczny w pierwszej połowie 2009r. b) metoda wywiadów telefonicznych (CATI) -ogólnopolskie badanie ilościowe ruchu turystycznego w województwie śląskim oraz satysfakcji turystów odwiedzających województwo i wizerunku województwa, ocena działań promocyjnych i oczekiwań grup docelowych. c) Focus Group Interview (FGI) przeprowadzone w woj. śląskim i w innych miastach Polski (minimum 8 grup dyskusyjnych); dotyczy badania wizerunku województwa śląskiego i zauważalności działań promocyjnych i ich oceny, oczekiwań co do oferty turystycznej regionu, oceny funkcjonalności, szaty graficznej i informacji zawartych na stronie internetowej gosilesia.pl i drukowanych materiałach promocyjnych oraz oczekiwań w tym zakresie. d) Badanie omnibus - oszacowanie wielkości ruchu turystycznego w województwie śląskim w roku 2009 i wydatków na cele turystyczne turystów i odwiedzających województwo śląskie. UWAGA! Wszystkie wyniki badań uzyskane w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek przedstawić w raporcie końcowym z porównaniem do odpowiednich wyników badań przeprowadzonych w latach 2007 i 2008 zawartych w raporcie z badań za rok 2008. Raporty z tych badań znajdują się na stornie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://silesia-sot.pl /strona.php?grupa=9&art=1242281766&dzi=1127828022&kat=0_04_02&katrodzic=0_04&mjc=1 Strona internetowa: www.silesia-sot.pl zakładka -do pobrania- inne dokumenty-ruch turystyczny w województwie śląskim 2008. 2. Skonstruowanie narzędzi badawczych (np. kwestionariuszy, skryptów, nagrań) oraz schematu doboru prób do badań z określeniem wielkości próby, harmonogramu, ilości i miejsc przeprowadzanych badań w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Realizacja, monitorowanie i kontrola przeprowadzenia badań, wykonanych wyłącznie na zlecenie Zamawiającego w ramach niniejszego zamówienia. 4. Opracowanie wyników oraz raportów, które zostaną przekazane Zamawiającemu w postaci pisemnej oraz elektronicznej na CD w liczbie po 3 egzemplarze w każdej wersji. Raport końcowy należy sporządzić z uwzględnieniem następujących elementów: opisowa cześć metodologiczna, szczegółowe wyniki badań przedstawione w postaci map, tabel, wykresów, materiałów analitycznych i źródłowych. Raport końcowy należy sporządzić w plikach Word, a dane liczbowe w postaci plików Excel. Raport końcowy ma przestawiać dane również porównawczo do roku 2008. 5. Przekazanie Zamawiającemu wszystkich materiałów źródłowych uzyskanych podczas realizacji zamówienia (np. ankiety, nagrania itp.) 6. Publiczna prezentacja wyników badań dla Zamawiającego i zainteresowanych osób. 7. Przeniesienie nieodpłatnie na Zamawiającego praw autorskich do metodologii badań oraz raportu końcowego. Uwaga: W trakcie realizacji zadania wszystkie jego etapy muszą być konsultowane i podlegają zatwierdzeniu (akceptacji) przez Zamawiającego. Uwaga: Do oferty Wykonawca winien dołączyć opis - konspekt przedstawiający sposób realizacji przedmiotu zamówienia w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny jego zawartości merytorycznej. Konspekt winien odpowiadać strukturze przedmiotu zamówienia i zawierać max. do 20 stron wydruku komputerowego. Wykonawca, w celu przejrzystego skonstruowania konspektu oferty, oprócz części opisowej konspektu, winien wypełnić tabelę sporządzoną wg wzoru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.30.00.00 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 136500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ACR Rynek i Opinia Sp. z o.o., J. Słowackiego 12, 01-627 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 136500
  • Oferta z najniższą ceną: 136500 oferta z najwyższą ceną: 198920
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.