eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Dostawy chemii basenowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Władysławowo: Dostawy chemii basenowej
Numer ogłoszenia: 317905 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich im. Feliksa Stamma we Władysławowie , ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6746314, faks 058 6746350.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cetniewo.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy Ministerstwa Sportu i Turystyki.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy chemii basenowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy chemii basenowej tj. podchloryn sodowy, kwas siarkowy , podstawowe chemikalia nieorganiczne i organiczne oraz specjalistyczne produkty chemiczne w ilości około 10 175 kg. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.31.22.20-2, 24.31.14.11-1, 24.30.00.00-7, 24.45.70.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów potwierdzających właściwości i skład oferowanych produktów (w szczególności dokumenty powinny poświadczać zawartość składników wskazanych przez Zamawiającego w danym produkcie, jego Ph, okres ważności do użytku itp.), tj. w zależności od rodzaju produktu: pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatem biobójczym, tymczasowe pozwolenie na obrót produktem biobójczym, poświadczenie wpisu do Rejestru Produktów Biobójczych niskiego ryzyka lub pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym (w którym zastosowana substancja czynna znajdowała się w obrocie przed dniem 14.05.2000 r.), poświadczenie zgłoszenia do Inspektora do Spraw Substancji i Preparatów Chemicznych, atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość, a także karty charakterystyki i instrukcje stosowania poszczególnych środków. Jeżeli w/w dokumenty nie będą wystawione bezpośrednio na Wykonawcę należy udokumentować prawo do posługiwania się nimi (np. poprzez oświadczenie, zgodę właściciela takiego dokumentu)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli z upływem 6 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy kwota określona w ust. 1 pozostanie nie zrealizowana, Strony mogą uzgodnić, w formie pisemnego aneksu, realizację niniejszej umowy do momentu osiągnięcia tej kwoty, nie dłużej jednak niż 4 lata od dnia podpisania umowy 2. Strony zgodnie oświadczają, że ilość podana w formularzu cenowym (załącznik Nr 2 do Umowy) jest szacunkowa. 3. W trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana produktu na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego przez Wykonawcę w ofercie. Warunkiem dokonania zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia (lub innego dokumentu) producenta o zaprzestaniu produkcji 4. Wynagrodzenie nie podlega waloryzacji, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług .W tym przypadku na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego ceny jednostkowe brutto produktów zmienią się o wielkość, o jaką zmieni się stawka podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cetniewo.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Żeromskiego 52, 84-120 Władysławowo : SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środki do dezyfekcji i uzdatniania wody.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płynny roztwór przeznaczony do dezynfekcji wody w publicznych basenach kąpielowych, stabilizowany alkalicznie na bazie podchlorynu sodu (nietechniczny) o zawartości chloru aktywnego nie mniej niż 16 %, wartości pH w roztworze 1 % < niż 13, zawartość żelaza < 0,5 mg/kg. Okres ważności: min 3 miesiące od daty produkcji. Rozpuszczalność w wodzie nieograniczona. Roztwór nie powoduje osadzania się zanieczyszczeń na urządzeniach dozujących, uwalniania wolnych chlorków oraz gromadzenia metali ciężkich w wodzie kąpielowej. Roztwór powinien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 4800 kg Korektor odczynu pH Minus na bazie kwasu siarkowego czystego, nietechnicznego o stężeniu nie przekraczającym 39 % wolny od chlorków do wody w basenach publicznych. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Korektor powinien posiadać atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 2850 kg Preparat do uzdatniania wody w basenach kąpielowych publicznych zawierający związki aktywne na bazie glinu AL205 o zawartości min. 7% , wartość pH do 4, przeznaczony do koagulacji wody. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Preparat powinien posiadać atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 90 kg Płynny roztwór stosowany do utrzymywania higieny człowieka (dezynfekcja stóp w obiektach publicznych), oraz do dezynfekcji powierzchni (toalety, prysznice, hale basenowe), nie wymagający spłukiwania. Środek na bazie soli amonowych. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Roztwór powinien posiadać pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane przez Ministra Zdrowia. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 45 kg Środek do czyszczenia powierzchni z przeznaczeniem do pływalni publicznych, urządzeń sanitarnych, z właściwością przenikania w skamieniałe warstwy, usuwający kamień moczowy i rdzę. Środek na bazie kwasu solnego. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Środek powinien posiadać atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 300 kg Alkaliczny środek do czyszczenia obiektów publicznych, basenów, ich obrzeży oraz urządzeń sanitarnych na bazie wodorotlenku potasu bez reakcji z wodą kąpielową. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Środek powinien posiadać atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 30 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.95.00.00-8, 24.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki wspomagające dezynfekcje i grzybobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podchloryn sodu - płynny ,o jakości technicznej , produkt przeznaczony do wybielania i do dezynfekcji powierzchni. Zawartość chloru aktywnego nie mniej niż 13 %. Okres ważności: 14 dni od daty produkcji. Rozpuszczalność w wodzie nieograniczona. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Roztwór powinien posiadać pozwolenie na obrót wydane przez Ministra Zdrowia. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 1750 kg 2 Siarczan Glinu - granulat, środek koagulacyjny do wody basenowej, do oczyszczania wody i ścieków .Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Środek powinien posiadać atest PZH lub inny dokument potwierdzający jakość. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 150 kg 3 Płynny roztwór przeznaczony do zwalczania alg i grzybów w basenach kąpielowych, nie pieniący się, bezchlorowy, neutralny względem pH wody (o wartości pH max.9 dla roztworu 1%, przeznaczony do użytku w basenach publicznych), niewrażliwy na podwyższoną temperaturę i światło słoneczne, biologicznie neutralizowany na bazie 50 % amin czwartorzędowych. Opakowanie wykonane z tworzywa sztucznego - UN, białe, przezroczyste, pojemniki o pojemności nie więcej niż 30 kg. Środek powinien posiadać pozwolenie na Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. Do oferty należy też załączyć kartę charakterystyki oraz instrukcję obsługi. 160 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.14.11-1, 24.31.22.20-2, 24.31.22.20-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.