eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Suwałki: Dostawa regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 317757 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628970, 5628973, faks 087 5628971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: mops.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa regału przesuwnego metalowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa metalowego regału przesuwnego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach. Regał metalowy przesuwny zał. nr 3 - wysokość regałów - 2000 mm - długość półki - 750 mm, - głębokość półki -300 mm - ilość półek w regale - 5 półek + 1 kryjąca - światło między półkami - 325 mm - nośność półki - 80 kg - każda półka posiada 2 przestawne przegródki - regał przesuwny 750x750x612 mm - szt. 2 - regał przesuwny 750x750x306 mm - szt. 1 - regał stacjonarny 750x750x306 mm - szt. 1 - torowisko nawierzchniowe z płytą wypełniającą na której będą trzy tory jezdne, system antyprzechyłowy - koła jezdne mają być wyposażone w łożyska kulkowe - regał zamykający wyposażony w zamek blokadę - korpusy regałów mają być wykonane z blachy stalowej malowane proszkowo w kol. RAL, wzmocnienia krzyżowe - śruba rzymska - półki mają być wykonane z blachy stalowej malowane proszkowo w kol. RAL - napęd mechaniczny, wspomagany przez korbę trójramienną z trzema obrotowymi gałkami, przekładnia łańcuchowa wyposażona w element napędowy i element redukcyjny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.12.11.40 - 36.12.11.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia Na potwierdzenie spełnienia w/w warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, każdy Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone w art. 22, oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: 1. Ofertę (odpowiednio wypełniony i podpisany formularz stanowiący (załącznik Nr 1 z uwzględnieniem zał. Nr 3 SIWZ) wraz z oświadczeniem o zdolności Wykonawcy do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Parafowany wzór umowy ( załącznik Nr 2). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności objętej w niniejszym zamówieniu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik Nr 3). 4. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie części wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik Nr 4). 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( załącznik Nr 5). 6. Przynajmniej dwie referencje potwierdzające, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej przez 1 rok , potwierdzające, że usługa została wykonana z należytą starannością ( załącznik Nr 6). 7. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku nieczytelnych kopii lub kserokopii dokumentów Zamawiający będzie żądał przedłożenia oryginału dokumentu lub kopii potwierdzonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.suwalki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. 23 Października 20.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.