eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Dostawa z montażem wyposażenia magazynu zbiorów muzealnych (malarstwo, grafika, rysunek i drobne przedmioty muzealne) Kamienicy Celejowskiej - oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Kazimierz Dolny: Dostawa z montażem wyposażenia magazynu zbiorów muzealnych (malarstwo, grafika, rysunek i drobne przedmioty muzealne) Kamienicy Celejowskiej - oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 317712 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem wyposażenia magazynu zbiorów muzealnych (malarstwo, grafika, rysunek i drobne przedmioty muzealne) Kamienicy Celejowskiej - oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem wyposażenia magazynu zbiorów muzealnych (malarstwo, grafika, rysunek i drobne przedmioty muzealne) Kamienicy Celejowskiej - oddziału Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: 1. WYSUWANE PANELE SIATKOWE NA OBRAZY Ramy z siatkami: Planowane miejsce przeznaczone na panele siatkowe ma powierzchnię: Pomieszczenie 1: 2000 mm x 4330 mm Pomieszczenie 2: 2750 mm x 2000 mm Wymiary użytkowe siatek: wysokość: ~ 2200 mm, długość: ~ pomieszczenie 1: 2000 mm, pomieszczenie 2: 2750 mm; Orientacyjna ilość paneli z siatkami: PROPOZYCJA I: 14 paneli dwustronnych w pomieszczeniu 1, 6 paneli dwustronnych w pomieszczeniu 2. PROPOZYCJA II: 10 paneli dwustronnych w pomieszczeniu 1, 5 paneli dwustronnych w pomieszczeniu 2. - do ostatecznej weryfikacji przez Wykonawcę. Wysokość pomieszczenia: 2500 mm. Min. powierzchnia użytkowa wszystkich paneli: PROPOZYCJA I: ok. 181 m2 PROPOZYCJA II: ok. 135,75 m2 Maks. grubość ram obrazów: 10 cm Ramy wykonane z profili stalowych o grubości ok. 2 mm; Ramy zaopatrzone w siatki o oczkach ok. 50 x 50 mm; obramowania dwustronne (możliwość wieszania obrazów po obu stronach siatki). Do dolnej krawędzi ramy zamocowany profil, wewnątrz którego zamocowane są koła umożliwiające bezdrganiowe poruszanie się po podłodze. Koła o średnicy min. 80 mm i grubości min. 20 mm. Ilość kół - nie mniejsza niż 2 szt./na każde 1,5 m długości ramy z siatkami. Każda rama wysuwana powinna mieć uchwyt oraz szyldzik opisowy. W celu amortyzacji wstrząsu przy dojechaniu do końca szyny wymagany jest zderzak (bufor) dla każdej siatki. Całość konstrukcji i ram pomalowana lakierem proszkowym utwardzonym wypalaniem w piecu i odpornym na ścieranie w kolorze szaro-stalowym. Obciążenie siatki: min. 20 kg/m2. Mocowanie paneli siatkowych do sufitu i ścian. Ramy poruszać się będą po istniejącej podłodze na kołach bez szyn podłogowych. Odległość pomiędzy panelami: ~ 30 cm Prowadnice: Prowadnice powinny umożliwiać cichy i płynny przesuw oraz zabezpieczać przed przechyłem paneli siatkowych. Akcesoria. Zbiory winny być zawieszane na kratach za pomocą prostych haczyków wykonanych z drutu. Min. ilość haczyków: 500 szt. Panel siatkowy musi posiadać: atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. 2. REGAŁY Ilość regałów z półkami: 1 sztuka Wymiary regałów: Wysokość: ok. 2200 mm Szerokość: ok. 1500 mm Głębokość: ok. 500 mm 6 półek Obciążenia: Maksymalne dopuszczalne obciążenie półki użytkowej do 175kg (obciążenie musi być rozłożone równomiernie). Regulacja zawieszenia półek co 20 - 40 mm. Ściany boczne bez wypełnień. Regał musi posiadać: atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. 3. SZAFA Z SZUFLADAMI Szafa z 20 szufladami o wysokości 5 cm na format B1. Obciążenie szuflad maksymalnie 20 kg. Szuflady winny być wykonane w sposób eliminujący szczeliny (prześwity) w miejscach gięcia od strony wewnętrznej szuflad. Korpus szuflady winien być wykonany z blachy stalowej o grubości 0,8-1,0 mm. Szuflady winny być poruszane na prowadnicach ślizgowych z możliwością swobodnego wyjęcia szuflady i zabezpieczone przed przypadkowym wypadnięciem. Każda szuflada na ściance frontowej winna być zaopatrzona w szyldzik opisowy. Szafa z szufladami musi posiadać: atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny. Gwarancja na wszystkie meble opisane w przedmiocie zamówienia - 36 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku pozyskania dodatkowych środków.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.14.13.00 - Szafy 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.15.10.00 - Meble różne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą na zasadzie: spełnia lub nie spełnia warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ofertę w niniejszym przetargu nieograniczonym oraz potwierdzą spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w sposób i na warunkach opisanych w niniejszej części SIWZ oraz odpowiednio w Ogłoszeniu o zamówieniu, poprzez dostarczenie wymaganych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w SIWZ oraz odpowiednich punktach Ogłoszenia o zamówieniu do niniejszego postępowania. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia nie mogą również podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że odpowiednie doświadczenie i wiedzę niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia (w tym jedno o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto) odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu dotychczas zrealizowanych dostaw (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowy protokół odbioru). W wykazie należy umieścić wyłącznie realizacje potwierdzone w/w dokumentami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazanych dotychczas zrealizowanych dostaw należy obowiązkowo dołączyć referencje lub bezusterkowe protokoły odbioru poprzednich zamawiających.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.