Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-17
Zamość: Fizyczna ochrona mienia w budynku administracyjnym i przyległych obiektach gospodarczych (garaże, magazyny) oraz sprzątanie posesji Izby Skarbowej w Lublinie Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu położonych przy ul.Podgroble 1 w Zamościu
Numer ogłoszenia: 317533 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Lublinie Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu , ul. Podgroble 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 0-84 6384011, 6775766, faks 0-84 6384011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona mienia w budynku administracyjnym i przyległych obiektach gospodarczych (garaże, magazyny) oraz sprzątanie posesji Izby Skarbowej w Lublinie Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu położonych przy ul.Podgroble 1 w Zamościu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna mienia w budynku administracyjnym i przyległych obiektach gospodarczych (garaże,magazyny) oraz sprzątanie posesji Izby Skarbowej w Lublinie - Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu położonych przy ul.Podgroble 1 w Zamościu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie wymogów określonych w art.22 ust.1 ustawy tj. : 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 3. Znajdowanie się w sytacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą / spełnia-nie spełnia - druk ZP-17 / w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt.VI siwz..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu określone w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony osób i mienia wydanych przez MSWiA, z terminem ważnosci na czas realizacji zamówienia oraz obszarem świadczenia usług obejmujących siedzibę Zamawiającego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Informacja zawierająca wykaz zamówień o podobnym charakterze wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, ze wskazaniem nazwy i adresu zamawiających. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. licencje pracowników ochrony fizycznej conajmniej I stopnia. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poswiadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Lublinie Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu, 22-400 Zamość ul.Podgroble 1 pok.nr 2 lub otrzymać za pośrednictwem poczty.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Lublinie Ośrodek Zamiejscowy w Zamościu , 22-400 Zamość ul.Podgroble 1 pok.27 osobiście lub za pośrednictwem poczty..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Roboty budowlane w zakresie: Remont ścian i piwnic wraz z izolacją przeciwwilgociową w budynku nr 10 w miejscowości Jawidz.
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Roboty budowlane w zakresie: Remont budynku nr 1 w kompleksie wojskowym przy ul. 1-go Maja w Woli Uhruskiej.
- Renowacja elewacji podcieni kamienic przy ulicy Staszica numer 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39 w Zamościu
- Remont mostu zlokalizowanego na drodze powiatowej nr 3203L Nielisz - Gruszka Duża - Tworyczów w m. Gruszka Duża
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Świadczenie usług ochrony ludzi i mienia znajdującego się w obiektach GDDKiA Oddział w Łodzi z podziałem na 2 części.
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Całodobowa ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Pszczynie oraz odbiór, ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych
- Świadczenie usługi nadzoru nad internatem położonym przy os. Pileckiego 37A w Oświęcimiu
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.