Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-23
Pobiedziska: Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Pobiedziska w roku 2013
Numer ogłoszenia: 31750 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pobiedziska , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobiedziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Pobiedziska w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Pobiedziska w roku 2013. W tym: a) Wykonanie map dla celów projektowych / oferta za 1 ha / przy zleceniu obejmującym obszar o powierzchni do 2 ha (ilość szacunkowa 15 ha) - termin realizacji zlecenia do 1 miesiąca b) Wykonanie map dla celów projektowych / oferta za 1 ha / przy zleceniu obejmującym obszar o powierzchni od 3 ha do 5 ha (ilość szacunkowa 10 ha) - termin realizacji zlecenia do 1 miesiąca c) Wznowienie granic /oferta za każdy punkt/ (ilość szacunkowa: 20 punktów) - termin realizacji zlecenia do 1 miesiąca d) Rozgraniczenie /oferta za każdy punkt/ (ilość szacunkowa: 10 punktów) - termin realizacji zlecenia do 3 miesięcy e) Podział nieruchomości /w mieście i poza miastem/ przy zleceniu obejmującym podział na: 2 działki /oferta za działkę/ (ilość szacunkowa: 20 działek) ) - termin realizacji zlecenia do 3 miesięcy f) Podział nieruchomości /w mieście i poza miastem/ przy zleceniu obejmującym podział na: 3 - 6 działek /oferta za działkę/ (ilość szacunkowa: 10 działek) ) - termin realizacji zlecenia do 3 miesięcy g) Podział nieruchomości /w mieście i poza miastem/ przy zleceniu obejmującym podział na: powyżej 6 działek /oferta za działkę/ (ilość szacunkowa: 15 działek) - termin realizacji zlecenia do 3 miesięcy 2. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usługi w zależności od potrzeb Zamawiającego. Terminy realizacji zleceń zostały podane w punkcie 1..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- podstawowego 2. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu zamówienia podstawowego tj. wykonanie usług geodezyjnych polegających na wykonaniu map do celów projektowych, wznowienie i rozgraniczenie granic, podział nieruchomości.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania, w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe określone w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne(Dz.U. z 2010r. nr 193, poz. 1287) i posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania map, rozgraniczania i podziału nieruchomości,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy oraz zleceń w przypadkach: 1.1. Konieczność przesunięcia terminu wykonania Zamówienia w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych uniemożliwiających wykonanie czynności technicznych w terenie lub w przypadku konieczności przeprowadzenia postępowania rozgraniczeniowego niezbędnego do wykonania podziału nieruchomości. 1.2. Zmniejszenia zakresu Zamówienia spowodowanego tym, iż wykonanie całości zamówienia nie leży w interesie publicznym. 2. W przedstawionych w pkt 1 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji zlecenia z tym, że minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. Przesunięcie terminu nastąpi w formie aneksu do zlecenia. W przypadku konieczności przekroczenia terminu obowiązywania umowy w formie aneksu do umowy. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek, nie później jednak niż 5 dni przed końcem obowiązywania zlecenia, w siedzibie Zamawiającego, wraz z uzasadnieniem i opisem wynikłych okoliczności. Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie zmian w terminie 5 dni licząc od dnia wpływu wniosku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska
ul. Kościuszki 4
62-010 Pobiedziska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Pobiedziska ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji pn.: Rozbudowa DW nr 171 wraz z budową przepustu w m. Stary Chwalim
- Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby Gminy Kielce i Skarbu Państwa w celu aktualizacji bądź ustalenia opłat z tytułu użytkowania wieczystego
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB.
- Wykonanie prac geodezyjnych część 6
- Wykonanie prac geod. polegających na sporządzeniu map z proj. podziału, wznowieniu znaków gr. , wyznaczeniu punktów gr., ustaleniu granic ewid. i podziale oraz sporządz. dokum. geod-prawnej - 5 części
- Wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych w Mieście Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.