eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › przebudowa drogi powiatowej nr 1349F (ul. Rzeźnicka) w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323 o długości 312 mb.



Ogłoszenie z dnia 2007-06-04

POZYCJA 31747

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyrzecz: przebudowa drogi powiatowej nr 1349F (ul. Rzeźnicka) w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323 o długości 312 mb. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Międzyrzecki - Zarząd Powiatu, do kontaktów: Waldemar Lemańczyk, ul. Przemysłowa 2, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428425, fax 095 7428411, e-mail: or@powiat-miedzyrzecki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miedzyrzecz.starostwo.bip.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, Waldemar Lemańczyk, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, woj. Lubuskie, tel. 095 742 19 88, fax 095 742 19 88, e-mail: zdpmiedzyrzecz@neostrada.pl, www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr 1349F (ul. Rzeźnicka) w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323 o długości 312 mb. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 1349F odcinek ul. Rzeźnicka w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323, Województwo Lubuskie, Powiat Międzyrzecki, Gminy Skwierzyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1349F (ul. Rzeźnicka) w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323 o długości 312 mb. Roboty będą prowadzone w granicach pasa drogowego drogi powiatowej nr 1349F i będą obejmowały : - wymianę zniszczonej nawierzchni asfaltowej jezdni na nawierzchnię z mieszanki mineralno-asfaltowej warstwa ścieralna gr. 5 cm na długości 130 mb wraz z obustronnym obramowaniem jezdni krawężnikiem betonowym 30x15 cm, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej warstwa wiążąca gr. 6cm oraz warstwa ścieralna gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego o grubości 20cm oraz mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 7 cm na długości 182 mb wraz z obustronnym obramowaniem jezdni krawężnikiem betonowym 30x15cm - wymianę zniszczonej nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5cm i 50x50x7cm wraz z obrzeżami na nawierzchnię z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm bez robót rozbiórkowych, które wykona Zamawiający siłami własnymi, - wymianę zniszczonej nawierzchni bitumicznej i betonowej na zjazdach oraz wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej na pozostałych zjazdach gruntowych - projektowana szerokość nawierzchni jezdni 5,50¸6,00 m oraz chodnika o szerokości 2,00m. Zakres robót obejmuje: roboty przygotowawcze - wycinka drzewa i roboty rozbiórkowe - frezowanie nawierzchni bitumicznej z odwozem urobku, roboty ziemne, wykonanie regulacji pionowych wpustów ulicznych, oczyszczenie i udrożnienie istniejących przykanalików i wpustów, wykonanie podbudów w tym mechaniczne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową zaniżeń podłużnych i poprzecznych, roboty nawierzchniowe - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej z transportem i wałowaniem, wymianę nawierzchni chodników oraz zjazdów, wykonanie miejsc postojowych, oznakowanie prowadzonych robót, demontaż znaków.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , umową oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 1349F (ul. Rzeźnicka) w Skwierzynie od km 0+011 do km 0+323 o długości 312 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 PLN, (słownie: siedem tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego :w GBS Międzyrzecz nr rachunku: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001z adnotacją: \Wadium - droga nr 1349F ul. Rzeźnicka\.Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Słoneczna 24 , 66-300 Międzyrzecz - kasa (parter pokój nr 1). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków : 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie robót drogowych; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty : A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - według wzoru załącznik nr 2. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty : B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznik nr 4. B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru załącznik nr 5. B.3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru załącznik nr 6. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zakres odpowiedzialności musi obejmować wykonywanie robót drogowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem .Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do nabycia : osobiście w siedzibie Zamawiającego - zapłata w kasie lub po uprzedniej wpłacie na konto Zamawiającego nr 75 8367 0000 0021 0555 6000 0003. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 10:15, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Słoneczna 24, 66-300 Międzyrzecz, pokój nr 1 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.