eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Zadanie I - Podział geodezyjny działek; Zadanie II - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-15

Włocławek: Zadanie I - Podział geodezyjny działek; Zadanie II - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych.
Numer ogłoszenia: 31728 - 2008; data zamieszczenia: 15.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4144000, fax 4144257.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Podział geodezyjny działek; Zadanie II - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Podział geodezyjny działek. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i rozgraniczenia 180 nieruchomości. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednią dokumentację geodezyjną i kartograficzną przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego wraz z wykazem zmian gruntowych przeznaczonych do księgi wieczystej oraz trwałej stabilizacji punktów granicznych w terenie. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu. Zadanie II Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 330 nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, opłat adiacenckich, odszkodowań, zwrotów nieruchomości, ustalenia odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania, nabycia nieruchomości lub zamiany, sporządzanie w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych decyzji podziałowych, ze wskazaniem, nieruchomości w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne. (W tym 150 działek dla potrzeb ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi na podstawie Decyzji o ustaleniu lokalizacji dróg: Przebudowa drogi krajowej, Przebudowa ul. Kapitulnej, Budowa Węglowej- Miłej, Budowa ulicy Planty II od ulicy Wiejskiej do ulicy Kapitulnej , Przebudowa ul. Kapitulnej do połączenia z rondem Falbanka). Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca przystępujący do zadania I winien w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonać, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywać min. 1 usługę polegającą na podziale działek geodezyjnych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto). 2.Wykonawca przystępujący do zadania II winien w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonać, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych wykonywać min. 1 usługę polegającą na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto). 3.Wykonawca przystępujący do wykonania zadania I powinien posiadać uprawnienia geodezyjne - uprawnienia zawodowe do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z art. 42 pkt.1 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005 Nr 240 poz. 2027 z późn. zmian.). 4.Wykonawca przystępujący do wykonania zadania II powinien posiadać uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.). 5.Wykonawca przystępujący do zadania II powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego fakt obowiązkowego ubezpieczenia rzeczoznawcy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, zgodnie z art.175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami na min. kwotę równowartości w złotych 25.000,00 euro.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 3.Wykaz wykonanej min. 1 usługi a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 1 usługę: - w zadaniu I polegającą na dokonaniu podziałów geodezyjnych działek o wartości niemniejszej niż 30 000,00 zł (brutto); - w zadaniu II polegającą na wykonaniu wycen nieruchomości gruntowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto). 4.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 3. 5.Wykonawca przystępujący do wykonania zadania I powinien przedstawić dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia geodezyjne - uprawnienia zawodowe do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z art. 42 pkt.1 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne(Dz. U. z 2005 Nr 240 poz. 2027 z późn. zmian.). 6. Wykonawca przystępujący do wykonania zadania II powinien przedstawić dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego stosownie do przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.). 7.Wykonawca w zadaniu II powinien wykazać się posiadaniem polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego fakt obowiązkowego ubezpieczenia rzeczoznawcy od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności, zgodnie z art.175 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami na min. kwotę równowartości w złotych 25.000,00 euro.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Włocławek, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, pok. 506 , Renata Sochacka -tel. (0-54) 414-44-76.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek w Biurze Obsługi Mieszkańców mieszczącego się w holu budynku A na stanowisku d/s obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Podział geodezyjny działek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I Podział geodezyjny działek. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów i rozgraniczenia 180 nieruchomości. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dostarczyć odpowiednią dokumentację geodezyjną i kartograficzną przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego wraz z wykazem zmian gruntowych przeznaczonych do księgi wieczystej oraz trwałej stabilizacji punktów granicznych w terenie. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II Wykonanie wycen nieruchomości gruntowych niezabudowanych. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen 330 nieruchomości gruntowych niezabudowanych dla potrzeb: aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego, opłat adiacenckich, odszkodowań, zwrotów nieruchomości, ustalenia odszkodowania lub opłat planistycznych z tytułu zmiany wartości nieruchomości na skutek uchwalenia lub zmiany planów zagospodarowania, nabycia nieruchomości lub zamiany, sporządzanie w ramach zadania kwartalnych analiz aktów notarialnych decyzji podziałowych, ze wskazaniem, nieruchomości w stosunku do których wszczęcie procedury ustalenia opłaty adiacenckiej i planistycznej jest opłacalne. (W tym 150 działek dla potrzeb ustalenia odszkodowania za nieruchomości zajęte pod drogi na podstawie Decyzji o ustaleniu lokalizacji dróg: Przebudowa drogi krajowej, Przebudowa ul. Kapitulnej, Budowa Węglowej- Miłej, Budowa ulicy Planty II od ulicy Wiejskiej do ulicy Kapitulnej , Przebudowa ul. Kapitulnej do połączenia z rondem Falbanka). Wykonawca do operatu szacunkowego dołączy dokumentację fotograficzną. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia na każdorazowe pisemne zlecenie udzielone przez zamawiającego w terminie ustalonym w tym zleceniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.