eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasienica › Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-06

Jasienica: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy.
Numer ogłoszenia: 317144 - 2013; data zamieszczenia: 06.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy , Jasienica 845, 43-385 Jasienica, woj. śląskie, tel. 33 815-32-83, faks 33 815-32-83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sgzozjasienica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa szczepionek dla Samodzielnego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jasienicy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w podziale na części od 1 do 10 zawiera Załącznik 1 do SIWZ. 3. W Załączniku 1 do SIWZ Zamawiający określił wielkość przedmiotu zamówienia w podziale na części podając minimalny i maksymalny zakres przedmiotu zamówienia. Minimalny zakres przedmiotu zamówienia oznacza zakres, który Zamawiający gwarantuje zrealizować w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w maksymalnym zakresie uzależniona jest od bieżących potrzeb potencjalnych pacjentów Zamawiającego w okresie trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze stanowi uprawnienie z którego Zamawiający może, lecz nie musi, skorzystać. 4. Jeżeli zapisy SIWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych produktów - szczepionek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie przez wykonawców produktów -szczepionek równoważnych. Produkty - szczepionki pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać szczepionki oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Produkty - szczepionki pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem - minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, zamawiający rozumie wymagania dotyczące szczepionek zawarte w ogólnie dostępnych źródłach np. strony internetowe producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia - poszczególnych części przedmiotu zamówienia, następować będzie sukcesywnie tj. w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Szczegółowy opisu sposobu realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Szczepionki winny posiadać min. 12 miesięczny okres ważności, licząc od daty dostarczenia szczepionki do siedziby Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia - poszczególne części przedmiotu zamówienia, powinien odpowiadać wymaganiom prawnym określonym w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - tekst jedn. Dz. U. z 2008r. nr 45. Poz. 271, w szczególności produkty lecznicze - szczepionki objęte dostawą winny być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Zamawiający wymaga, aby każde opakowanie szczepionki spełniało wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 roku, w sprawie wymagań dotyczących opakowania produktu leczniczego oraz treści ulotek - Dz. U. Nr 39 poz. 321. Szczepionki będą dostarczane w fabrycznie nowych, nieuszkodzonych opakowaniach, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji wraz z załącznikiem nr 1 do OFERTY. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian określa wzór umowy załącznik nr 2 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sgzozjasienica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy 43-385 Jasienica 845.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2013 godzina 17:00, miejsce: Samodzielny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Jasienicy 43-385 Jasienica 845.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko błonicy, tężcowi i krztuścowi (bezkomórkowa, złożona, zawierająca 2 antygeny krztuśca, toksoid krztuścowy i hemaglutyniunę włókienkową ), poliomyelitis (inaktywowana) i haemophilus typ b (skoniugowana), adsorbowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 250 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciw grypie typu split.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciw grypie typu split (rozszczepiony wirion) inaktywowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 200 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko pneumokokom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko pneumokokom polisacharydowa skoniugowana (adsorbowana), 13 serotypów Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 100 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 210 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko Neisseria meningitis.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko Neisseria meningitis grupy A,C, W135, Y, skoniugowana z toksoidem tężcowym Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko rotawirusom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko rotawirusom zawierająca ludzki, żywy atenuowany wirus szczepu RIX4414 Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko WZW B - Euvax B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu watroby typu B, zawierająca 20 ug antygenu powierzchniowego rekombinowanego wirusa WZW B Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 10 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko WZW B - Engerix B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko wirusowemu zapaleniu watroby typu B, zawierająca 20 ug antygenu powierzchniowego rekombinowanego wirusa WZW B Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 10 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko tężcowi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko tężcowi, adsorbowana (T) zawierająca toksoid tężcowy Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko ospie wietrznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko osie wietrznej, żywa Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko meingokokom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i sukcesywna dostawa szczepionki przeciwko meingokokom, polisacharydowa grupy C, skoniugowana, adsorbowana Zakres przedmiotu zamówienia minimalny - 5 szt. Zakres przedmiotu zamówienia maksymalny - 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.