eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromadka › Budowa dróg gminnych w Gromadce ( ul. Leśna ,ul. Lipowa -dojazdowe do gruntów rolnych ) etap2- przebudowa ul. Lipowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Gromadka: Budowa dróg gminnych w Gromadce ( ul. Leśna ,ul. Lipowa -dojazdowe do gruntów rolnych ) : etap2- przebudowa ul. Lipowej
Numer ogłoszenia: 316901 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gromadka , ul. gen. Władysława Sikorskiego 9, 59-706 Gromadka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7382452, faks 075 7382472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gromadka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dróg gminnych w Gromadce ( ul. Leśna ,ul. Lipowa -dojazdowe do gruntów rolnych ) : etap2- przebudowa ul. Lipowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dróg gminnych w Gromadce , ul. Leśna, ul. Lipowa - dojazdowe do gruntów rolnych ): Etap2- przebudowa ul. Lipowej , na działce gruntu nr 543 , o długości 204,00 m ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium o wartości 3500 zł ,słownie zł: trzy tysiące pięćset 00,100, na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczenia udzielanego przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ,Dz.U.Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 oraz z 2004r. Nr 145, poz. 1537. 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chojnów Nr 29 8644 0000 0019 8000 2000 0030 Uwaga! Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu, oryginały dokumentów wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Gromadka pok. 3 przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, a do oferty dołączyć kopię dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 7. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 3) przetarg zostanie unieważniony a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia, 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) Który został wykluczony z postępowania, 3) Którego oferta została odrzucona. 9. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy,

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp. 1.2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty budowlane polegające na wykonaniu przynajmniej trzech odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej o długości minimum 200mb w jednym zadaniu . 1.3. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy. Osoba wskazana jako ta, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności. 1.4. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia nie spełnienia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. 4. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 1.5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu przynajmniej trzech odcinków dróg o nawierzchni bitumicznej o długości minimum 200mb w jednym zadaniu z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 2 Doświadczenie Zawodowe. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2. Informację o osobie, która w wykonywanym zadaniu będzie pełnić funkcję kierownika budowy (załączając kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wg wzoru załącznika nr 3 Potencjał Kadrowy . 3. W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 4 Oświadczenie. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Wspólny udział wykonawców 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie wystąpić o udzielenie zamówienia. 6.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 6.4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. 6.5. W odniesieniu do warunków postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum musi udokumentować, że spełnia wymogi formalne i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 upzp i złoży dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt. 1 oraz pkt. 4. niniejszej SIWZ. 6.6. Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki określone w Rozdz. V pkt.1 ppkt1.2.-1.4. i złożyć dokumenty wymienione w Rozdz. VI pkt. 2 i 3. 6.7. W miejscach, gdzie należy wpisać nazwę i adres Wykonawcy podaje się dane dotyczące konsorcjum, a nie tylko pełnomocnika. 6.8. Wadium może być wniesione przez jednego z partnerów lub pełnomocnika. 7. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Złożenie nieprawdziwego oświadczenia, fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów dotyczących istotnych informacji dla postępowania przetargowego celem uzyskania zamówienia publicznego jest karalne (Art.297 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 roku Kodeks karny - Dz.U. z 1997 r. Nr 88 poz. 553) i skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z tego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gromadka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Gromadce , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka , pokój nr1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Gromadce , ul. Gen. Wł. Sikorskiego 9 , 59-706 Gromadka ,pokój nr3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.