eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach Projektu pn. Droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-09

Opatów: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach Projektu pn. Droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
Numer ogłoszenia: 316791 - 2010; data zamieszczenia: 09.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie , ul. Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8684409, faks 15 8684409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pcpr.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach Projektu pn. Droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Schodołazy kroczące - 2 szt.: Schodołaz kroczący z krzesełkiem - 1 szt. Schodołaz do transportowania osób, do poruszania się wewnątrz i na zewnątrz budynków. Sprawdzający się na stromych i krętych schodach oraz w wąskich klatkach schodowych. Napęd elektryczny, panel sterowania łatwy do odczytu, wbudowany czujnik pochylenia, aktywny system hamulcowy. Wyposażony w krzesełko z zagłówkiem oraz w podłokietniki. Wymagane dane techniczne: - waga całkowita 30,5 kg - całkowita wysokość 1130 mm - całkowita szerokość 505 mm (wraz z podłokietnikami) - całkowita głębokość 675 mm (600 mm z siedziskiem i opuszczonymi podłokietnikami) - przestrzeń na półpiętrze nie większa niż 0,8 x 0,9 m - udźwig nie mniej niż (waga pasażera) - 130 kg - trzy stopnie prędkości poruszania się po schodach - maksymalna wysokość stopnia: 205 do 230 mm - zasięg: 300-500 stopni - ładowarka sieciowa w zestawie Schodołaz kroczący z siedziskiem zmywalnym - 1 szt. Schodołaz do transportowania pacjentów, do poruszania się wewnątrz i na zewnątrz budynków. Sprawdzający się na stromych i krętych schodach oraz w wąskich klatkach schodowych. Napęd elektryczny, panel sterowania łatwy do odczytu, wbudowany czujnik pochylenia, aktywny system hamulcowy. Wyposażony w zmywalne pokrycie siedziska z możliwością odpięcia. Wyposażony w system składania bez rozkręcania schodołazu. Wymagane dane techniczne: - waga całkowita 28 kg - całkowita wysokość 1130 mm - całkowita szerokość 430 mm (siedzisko)/482 mm (część do chwytania) - całkowita głębokość 660 mm (405 mm z siedziskiem złożonym) - przestrzeń na półpiętrze nie większa niż 0,8 x 0,9 m - udźwig nie mniej niż (waga pasażera) - 130 kg - trzy stopnie prędkości poruszania się po schodach - maksymalna wysokość stopnia: 205 do 230 mm - zasięg: 300-500 stopni - ładowarka sieciowa w zestawie 2.Schodołaz kroczący z wózkiem (komplet) - 1 szt. Schodołaz kroczący z wózkiem odpinanym, do transportowania pacjentów, do poruszania się wewnątrz i na zewnątrz budynków. Sprawdzający się na stromych i krętych schodach oraz w wąskich klatkach schodowych. Napęd elektryczny, panel sterowania łatwy do odczytu, wbudowany czujnik pochylenia, aktywny system hamulcowy. Wyposażony w krzesełko z zagłówkiem oraz w podłokietniki. Konstrukcja całego urządzenia z możliwością szybkiego składania i transportu w bagażniku samochodu osobowego. Wymagane dane techniczne: - waga całkowita 23,5 kg - całkowita wysokość 1130 mm - całkowita szerokość 430 mm (bez wózka) - całkowita głębokość 385 mm (bez wózka) - przestrzeń na półpiętrze nie większa niż 0,9 x 0,9 m - udźwig nie mniej niż (waga pasażera) - 115 kg - trzy stopnie prędkości poruszania się po schodach - maksymalna wysokość stopnia: 205 do 230 mm - zasięg: 300-500 stopni - ładowarka sieciowa w zestawie 3. Schodołaz kroczący z podpięciem do wózków - 1 szt. Schodołaz na który najeżdża się wózkiem. Możliwość podpięcia większości rodzajów wózków. Sprawdzający się na stromych i krętych schodach oraz w wąskich klatkach schodowych. Napęd elektryczny, panel sterowania łatwy do odczytu, wbudowany czujnik pochylenia, aktywny system hamulcowy. Wymagane dane techniczne: - waga całkowita 27.6 kg - całkowita wysokość 1130 mm - całkowita szerokość 760 mm (opuszczone platformy)/395 mm (złożone platformy) - całkowita głębokość 385 mm - przestrzeń na półpiętrze nie większa niż 1,1 x 0,9 m - udźwig nie mniej niż (waga pasażera) - 130 kg - trzy stopnie prędkości poruszania się po schodach - maksymalna wysokość stopnia: 205 do 230 mm - zasięg: 300-500 stopni - ładowarka sieciowa w zestawie 4. Schodołaz gąsienicowy - 1 szt. Wykonany z najwyższej jakości materiałów lekkich, konstrukcja pozwalająca na proste podpięcie większości wózków inwalidzkich. Panel sterowania łatwy w obsłudze, intuicyjny. Urządzenie ułatwiające manewrowanie na wąskich półpiętrach i klatkach schodowych. Do użytku w prywatnych mieszkaniach jak i w budynkach użyteczności publicznej. Wymagane dane techniczne: - udźwig - 130 kg - zasięg - 23 piętra - max. kąt nachylenia schodów - 35 stopni - prędkość - 5m/min - waga całkowita - 47 kg - wbudowana ładowarka elektroniczna - zasilanie akumulatorowe 2x12v - silnik prądu stałego 24v - awaryjny przycisk STOP - umieszczone na pochwycie elementy sterujące (posuwu i cofania) - przycisk obsługowy umieszczony na urządzeniu służący do samodzielnego załadowania (np. do samochodu) części gąsienicowej - gąsienice wykonane z gumy odpornej na ścieranie o wysokim współczynniku tarcia, zapewniające przyczepność i nie pozostawiające śladów na powierzchni. 5. Łóżko rehabilitacyjne elektryczne - 3 szt. Opis: - regulacja wysokości całego leża na pilota - regulacja wysokości leża tylko od strony głowy (pozycja siedząca)-antytrendelenburg - regulacja kąta nachylenia oparcia na pilota - regulacja części udowej podnóżka na pilota - regulacja części łydkowej podnóżka manualna - wysięgnik i barierki w standardzie - leże metalowe - system transportowy pozwalający na przestawianie i przechowywanie całego łóżka w komplecie -wyposażone w materac typu gofer Wymagane dane techniczne: - wymiary leża: 200 x 90 cm - wymiary całkowite: 214 x 103 cm - wysokość unoszenia: 40 - 80 cm - udźwig: 140 kg (max. 175 kg) 6. Wózek inwalidzki dla dorosłych - 11 szt. Wózek inwalidzki dla dorosłych, ultralekki z aluminium. Konstrukcja zaprojektowana tak, aby gwarantowała maksymalną wytrzymałość, koła tylne wypinane na szybkozłącza, ściągane podnóżki i odchylane podłokietniki za oparcie, płyta podnóżka z regulacją głębokości, podnóżki odchylane na zewnątrz i do wewnątrz. Tapicerka wykonana z nylonu. Wymagane dane techniczne: - waga wózka nie może przekraczać 15kg. - udźwig nie mniej niż (waga pasażera) - 100 kg - szerokość siedziska 46 cm - opony tylne - pełne - opony przednie - pełne 7. Wózek inwalidzki multipozycyjny - 3 szt. Wymagane dane techniczne: - wózek multipozycyjny dla dorosłych stabilizujący głowę i plecy, pozwalający na ciągłe utrzymywanie idealnej dla pacjenta postawy. - oparcie jak i siedzisko łatwo regulowane niezależnie. Pozostałe parametry wózka z możliwością dopasowania do indywidualnych wymagań pacjenta. - wyposażony standardowo w ortopedyczną tapicerką zrobioną ze specjalnej gąbki, która dopasowuje się idealnie do ciała, co powoduje, że siły rozkładają się równomiernie, chroniąc w ten sposób przed powstawaniem odleżyn. - zmiana położenia podparcia pod łydki: - wysokość, - głębokość. - miękkie zabezpieczenie kolan. - podłokietniki z regulacją wysokości, wyściełane od wewnątrz. - możliwość zmiany głębokości siedzenia. - płynnie regulowany kąt nachylenia oparcia przy pomocy hydrauliki. - w pełni regulowany zagłówek ortopedyczny. - regulowana wysokość rączek do pchania. - koła na szybkozłączach. - regulacja wysokości siedziska od podłoża. - płyta podnóżka regulowana: - wysokość - głębokość, - kąt nachylenia. - wózek składany do transportu. - stolik z półokrągłym wycięciem. - szerokość siedziska 45 cm - opony tylne - pełne - opony przednie - pełne 8. Wózek terenowo - pokojowy elektryczny z funkcją pionizującą - 2 szt. Funkcja pionizująca z wózkiem, do użycia w pomieszczeniach zamkniętych, ale również w terenie. Wózek o dużej stabilności podczas poruszania się w pozycji pionowej. Mocna i trwała konstrukcja. Wyposażony w mikroprocesorową jednostkę sterującą - łatwą w obsłudze, sterownik odchylenia na bok, oświetlenie, stabilizację kolan, szeroki pas piersiowy, zagłówek ortopedyczny, tapicerkę wyprofilowaną z wytrzymałego materiału technicznego. Wymagane dane techniczne: - akumulatory 2 X 12 V żelowe - silniki 2 x 200W - prędkość 6 km/h - zasięg 30 km - szerokość siedziska - 44 cm - waga wózka 130 kg (+/- 5 kg) - max obciążenie wózka - 130 kg (+/- 5 kg) 9. Kule łokciowe dla dorosłych - 30 szt. Wymagane dane techniczne: - silny nieobracalny uchwyt łokciowy - ergonomiczna rączka - odblask - 10 możliwości ustawienia wysokości - obciążenie do 130 kg - wysokość od rączki do uchwytu łokciowego - 24 cm - wysokość od podłoża do rączki: 75 - 98 cm - średnica: 19 mm 10. Balkoniki z kółkami - 10 szt. Wymagane dane techniczne: - anatomiczne uchwyty - łatwo składany - 10 możliwości dostosowania wysokości (77,5 - 100 cm) - szerokość - 505 mm - głębokość - 400 mm - bardzo opływowy kształt - obciążenie do 100 kg 11. Rolator - 10 szt. Wyposażenie: - hamulec postojowy - składana powierzchnia siedzenia - odporne na uszkodzenia komfortowe ogumienie - szczególnie lekki przez aluminiowe ramy z proszkowaną warstwą Wymagane dane techniczne: - szerokość 65 cm - wysokość 75,5 - 94,5 cm - waga 7,1 kg - 10 szczebli ustawienia wysokości - obciążenie do 120 kg 12. Podnośnik transportowo-kąpielowy - 3 szt. Opis: Elektryczny podnośnik transportowo - kąpielowy z elektrycznym ramieniem nośnym. Konstrukcja umożliwiająca łatwe i szybkie składanie do transportu bez używania jakichkolwiek narzędzi. Model wyposażone w kółka z blokadą. Rama jezdna ruchoma i umożliwiająca płynną regulację rozstawu dla osiągnięcia maksymalnej stabilności. Podnośnik wyposażone w przycisk awaryjny. Konstrukcja podnośników umożliwia podnoszenie pacjentów z łóżka, z wózka oraz z pozycji podłogi. Wyposażenie: - elektryczne ramię nośne - pilot - przycisk awaryjny Stop - awaryjne opuszczanie w dół - niska wysokość podstawy jezdnej umożliwiająca łatwy podjazd pod wannę lub łóżko - możliwość rozszerzenia przedniej części podstawy nośnej - hamulce Wymagane dane techniczne: - Waga 37 kg - Obciążenie nie mniej niż 150 kg - wysokość: 174 cm - długość: 111,5 cm - szerokość: 55 - 103,5 cm (regulowana) 13. Szyny teleskopowe a) 202 cm - 3 komp. Szyny wjazdowe dla wózków inwalidzkich, teleskopowe. Opis: - wykonane z oxydowanego aluminium; - profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym; - teleskopowe Wymagane dane techniczne : - długość max: 202 cm, - długość min: 116 cm, - max. obciążenie na parę: 300 kg - szerokość: 19,5 cm - waga / szt.: 5,6 kg b) 288 cm - 3 komp. Szyny wjazdowe do wózków inwalidzkich, teleskopowe Opis: - wykonane z oxydowanego aluminium. - profil antypoślizgowy wytłoczony bezpośrednio na śladzie jezdnym - teleskopowe Wymagane dane techniczne: - długość max: 288 cm, - długość min: 116 cm, - max. obciążenie na parę: 250kg - szerokość: 18 cm - waga szt.: 8,2 kg Termin wykonania zamówienia - do 30. 11. 2010r, ale nie krótszy niż 2 tygodnie od dnia podpisania umowy, zgodnie z zapisem SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.pcpr.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie ul. Sienkiewicza 17 27- 500 Opatów Godziny urzędowania: Poniedziałek - Piątek 730 - 1530 Wtorek 800 - 1600.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie ul. Sienkiewicza 17 27- 500 Opatów Godziny urzędowania: Poniedziałek - Piątek 730 - 1530 Wtorek 800 - 1600 V piętro pokój: 509.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach Projektu pn. Droga do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.