Ogłoszenie z dnia 2009-09-14
Szczecin: Konserwacja i utrzymanie zieleni w Szczecinie w rejonie IV.
Numer ogłoszenia: 316488 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego - zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie zieleni w Szczecinie w rejonie IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest konserwacja i utrzymanie zieleni w Szczecinie w rejonie IV. 2. Przedmiot umowy obejmuje m. in.: 1) koszenie trawników wykonywane w czasie nie dłuższym niż 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego, przy czym koszenie trawników na jednym obiekcie wykonywane w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, ale po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 2) grabienie liści wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, ale po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 3) sadzenie kwiatów wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego; Zamawiający każdorazowo w szczególności określa ilość kwiatów do posadzenia, miejsce sadzenia, czas wykonania sadzenia; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 4) gracowanie alejek wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 5) odśnieżanie i posypywanie piaskiem alejek wykonywane bieżąco, w miarę potrzeb i niezależnie od dnia tygodnia; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) prace konserwatorskie i naprawcze placów zabaw oraz pozostałej infrastruktury rekreacyjno - użytkowej na terenach zielonych powierzonych Wykonawcy do opieki na mocy niniejszej umowy, wykonywane w czasie nie dłuższym niż 14 dni od daty zgłoszenia zlecenia przez Zamawiającego; Wykonawca rozpoczyna prace jedynie na pisemne zlecenie Zamawiającego lub z własnej inicjatywy, po pisemnym uzgodnieniu z Zamawiającym; 7) udzielenie gwarancji na wykonane prace odpowiednio: a) sadzenie kwiatów - 4 miesiące, b) sadzenie drzew i krzewów - 24 miesiące, 8) stałe, bieżące utrzymanie czystości terenów zieleni, w szczególności usuwanie połamanych, obumarłych roślin; 9) niezwłoczne (w dniu powstania odpadu) usuwanie odpadów powstałych w wyniku wykonywania prac objętych przedmiotem umowy; 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo całkowitego dysponowania drewnem pochodzącym z wycinki drzew. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt i ryzyko uzyskane z wycinki drewno pod wskazany przez Zamawiającego adres. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z przedmiarem prac będący załącznikiem nr 1 do umowy stanowiącym jej integralną część. 5. Wykonawca oświadcza, że materiały stosowane do wykonania przedmiotu umowy będą odpowiadały wymaganiom norm państwowych, a w przypadku braku norm - wymaganiom określonym w świadectwie Instytutu Techniki Budowlanej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129101.66 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Konserwacja i utrzymanie zieleni w Szczecinie w rejonie IV - zamówienie uzupełniające
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SIAL" W. KIMBER, B. KIMBER SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"SIAL" W. KIMBER, B. KIMBER SPÓŁKA JAWNA
- SIAL Spółka Jawna W.Kimber B.Kimber H.Kimber, ul. Boguchwały 1, 71-531 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 129101.66
- Oferta z najniższą ceną: 129101.66 oferta z najwyższą ceną: 129101.66
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
- Roboty budowlane związane z budową budynku Centrum Symulatorów Promów i Offshore przy ul. Wały Chrobrego w Szczecinie - etap I - stan zero
- Świadczenie usług serwisowych instalacji wentylacji i klimatyzacji, wraz z automatyką
- Dostawa ciężkiego kombinezonu przeciwwybuchowego dla Straży Granicznej Szczecin-Goleniów
- Przebudowa pomieszczeń szpitalnych na II, III i IV piętrze budynku głównego Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Policach
- TP-19/24 Dostawa wyrobów medycznych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- "Poprawa dostępności do wody pitnej na terenie Gminy Dźwierzuty"
- Wykonanie prac związanych z realizacją 3 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374, 793, 1255).
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Modernizacja placów zabaw wraz z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami - powtórzony
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: "Miasteczko ruchu drogowego w Branicach", dla ZZM.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.