Ogłoszenie z dnia 2005-07-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: ochrona obiektów Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Opolu
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Komunalny sp. z o.o., do kontaktów: Grażyna Sadowska, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 77 456 25 69, fax 77 456 32 58, e-mail: zk@skladowisko.pl, www.skladowisko.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ochrona obiektów Zakładu Komunalnego sp. z o.o. w Opolu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Ochrona i dozór obiektów: 1. Targowisk a) CENTRUM - ul. Targowa b) CENTRUŚ - ul. Reymonta c) CYTRUSEK wraz z przyległym parkingiem - ul. Targowa 2. Miejsce Składowiska Odpadów - ul. Podmiejska w Opolu. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Komunalny sp. z o.o., ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole. Miejsce targowiska: CENTRUM, CENTRUŚ, CYTRUSEK. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Wymagane wadium: 9 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie powyższego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek ZUS, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 8)wykaz ewentualnych podwykonawców, 9) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na min. 100 000 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 70% doświadczenie zawodowe - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 12.07.2005, cena - 10 PLN + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 10:30, Zakład Komunalny, ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.