eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanica-Zdrój › Zakup i dostawa środków do maszynowego mycia i maszynowej dezynfekcjinarzędzi, sprzętów medycznych i powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Polanica-Zdrój: Zakup i dostawa środków do maszynowego mycia i maszynowej dezynfekcji: narzędzi, sprzętów medycznych i powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju.
Numer ogłoszenia: 316464 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczne Centrum Medyczne , ul. Jana Pawła II 2, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8621101, 8621121, faks 074 8621102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków do maszynowego mycia i maszynowej dezynfekcji: narzędzi, sprzętów medycznych i powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk dla potrzeb SCM SP ZOZ w Polanicy Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: środków do maszynowego mycia i maszynowej dezynfekcji: narzędzi, sprzętów medycznych i powierzchni oraz środków do mycia, dezynfekcji i pielęgnacji rąk. Wielkość zamówienia: poniżej 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium i wynosi ono: pakiet 1 - 1 030,00 PLN pakiet 2 - 1 720,00 PLN pakiet 3 - 540,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia, Złożą do prowadzonego postępowania ważną ofertę podpisaną przez osobę do tego uprawnioną (co wynika z KRS lub dołączonego do oferty pełnomocnictwa), nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się samodzielnie lub wspólnie. Wykonawcy przystępujący wspólnie do prowadzonego postępowania działają na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku, z późniejszymi zmianami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy złożona przez Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oferta, zawiera wszystkie wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VII SIWZ (wynikające z art. 22, 24, 36, ust.4 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby Wykonawcy przystępujący do postępowania złożyli następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 4 Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 5. Oświadczenie w trybie art. 36, ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 6. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z zapłatą składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 (ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku z uwzględnieniem ustawy z dnia 7 kwietnia 2006 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli w okresie o którym mowa wyżej Wykonawca realizował dostawy dla Zamawiającego, musi przedłożyć w prowadzonym postępowaniu dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wystawione przez Zamawiającego. Części sprawozdania finansowego określającego obroty oraz zobowiązania i należności, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanej części sprawozdania, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Poza wymienionymi wyżej oferta musi zawierać następujące dokumenty: Uzupełniony druk ofertowy Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy w formie wydruku (czcionka min. 10 ) i elektronicznej (dyskietka lub płyta CD w formacie Exell) UWAGA: przed dołączeniem do oferty proszę sprawdzić czy się nagrało i czy się otwiera. Potwierdzenie wpłaty wadium Uzupełniony i zaakceptowany projekt umowy. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu (deklaracje CE, zgłoszenia wyrobu do rejestru wyrobów medycznych oraz certyfikat CE, jeśli jest wymagany) Aktualną kartę charakterystyki wydaną po lutym 2005 lub dokument dostosowany do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 14 grudnia 2004 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego w wersji elektronicznej ( płyta lub dyskietka ) Katalogów, broszur bądź etykiet wytwórcy artykułów ( w języku polskim ), tematycznie związanych ze składaną ofertą ( na asortyment objęty pakietem ), które muszą swoją zawartością ( treścią ) potwierdzać wszystkie wymogi zamawiającego . Instrukcje użytkowania oferowanych preparatów zawierające dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, spektrum biobójcze i czas ekspozycji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać: na stronie internetowej www.scm.pl w siedzibie Zamawiającego, pok. 2/AZ/42, na pisemny wniosek przesłany faksem lub drogą pocztową Cena za SIWZ 20,00 PLN brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Specjalistyczne Centrum Medyczne SP ZOZ, ul. Jana Pawła II nr 2, 57-320 Polanica Zdrój, (kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 24.10.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk, odkażania skóry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia, odkażania i pielęgnacji rąk, odkażania skóry, poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu anestezjologicznego i endoskopów, poniżej 133 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: środki do dezynfekcji powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki do dezynfekcji powierzchni, poniżej 14 000 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.