eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Remont drogi powiatowej 5916S, ul. Satelickiej w Imielinie z zastosowaniem cichych asfaltów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-27

Bieruń: Remont drogi powiatowej 5916S, ul. Satelickiej w Imielinie z zastosowaniem cichych asfaltów
Numer ogłoszenia: 316422 - 2012; data zamieszczenia: 27.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu , ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 2162173, 3289654, faks 32 2162173.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej 5916S, ul. Satelickiej w Imielinie z zastosowaniem cichych asfaltów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest przeprowadzenie robót budowlanych w rozumieniu art. 2 pkt 8 ustawy p.z.p., polegających na remoncie drogi powiatowej 5916S, ul. Satelickiej w Imielinie w km od 0+000,00 do 0+595,00. Zakres prac w szczególności obejmuje: - rozebranie istniejącego krawężnika, - frezowanie górnej warstwy nawierzchni asfaltowej, - frezowanie dolnej warstwy asfaltowej, - rozebranie istniejących peronów przystankowych, - wykonanie podbudowy na poszerzeniach jezdni, - ułożenie krawężnika drogowego, - wyrównanie nawierzchni mieszanką asfaltobetonową, - ułożenie asfaltowej warstwy wiążącej, - ułożenie górnej warstwy nawierzchni z mieszanki SMA, - ułożenie obrzeży betonowych peronu przystankowego, - wykonanie podbudowy peronów przystankowych z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni peronów z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej, - utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym, - wykonanie oznakowania poziomego, - opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu drogi. Miejsce wykonania robót budowlanych - lokalizacja dla drogi objętej przedmiotem zamówienia: droga powiatowa 5916S, ul. Satelicka w Imielinie w km od 0+000,00 do 0+595,00, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewidywane zamówienia uzupełniające będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego określonego w pkt.: II.1.1) - II.1.3) niniejszego ogłoszenia i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a w szczególności ich zakres będzie obejmował wykonanie robót budowlanych w asortymencie polegającym na: - rozebraniu istniejącego krawężnika, - frezowaniu górnej warstwy nawierzchni asfaltowej, - frezowaniu dolnej warstwy asfaltowej, - rozebraniu istniejących peronów przystankowych, - wykonaniu podbudowy na poszerzeniach jezdni, - ułożeniu krawężnika drogowego, - wyrównaniu nawierzchni mieszanką asfaltobetonową, - ułożeniu asfaltowej warstwy wiążącej, - ułożeniu górnej warstwy nawierzchni z mieszanki SMA, - ułożeniu obrzeży betonowych peronu przystankowego, - wykonaniu podbudowy peronów przystankowych z kruszywa łamanego, - utwardzeniu poboczy destruktem asfaltowym, - wykonaniu oznakowania poziomego, - opracowaniu projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas remontu drogi. Wartość zamówień uzupełniających nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia. Za roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia uznaje się roboty budowlane polegające na budowie, remoncie albo przebudowie drogi publicznej, których zakres obejmował ułożenie nawierzchni jezdni drogi z mieszanki mineralno - bitumicznej o wartości robót nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, wykonanie robót brukarskich (np. chodnika, parkingu itp.) przy użyciu kostki (brukowej) kamiennej lub betonowej o wartości robót nie mniejszej niż 140.000,00 zł brutto oraz wykonanie oznakowania poziomego o wartości robót nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4. (Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy). Ponadto potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców na podstawie jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje robót, albo spełniają łącznie wszyscy wykonawcy w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje robót. Wykonawca samodzielnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia spełnia na podstawie jednego zamówienia (umowy) albo w ramach oddzielnych (odrębnych) zamówień (umów) na poszczególne rodzaje robót.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu realizacji zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas realizacji zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) potencjałem technicznym, odpowiednio: - frezarka drogowa - min. 1 szt., - koparko-ładowarka - min. 1 szt., albo spycharka gąsienicowa - min. 1 szt., - piła spalinowa do cięcia nawierzchni - min. 1 szt., - rozkładarka mas bitumicznych o szer. min. 7,0 m - min. 1 szt., - samochód samowyładowczy - min. 1 szt., - skrapiarka do bitumu - min. 1 szt., - walec statyczny - min. 1 szt., albo walec wibracyjny - min. 1 szt., - zamiatarka przyczepna - min. 1 szt., - ubijak spalinowy - min. 1 szt., - malowarka do poziomego znakowania dróg - min. 1 szt. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4. (Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy). Ponadto potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.3) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w celu realizacji zamówienia wykażą dysponowanie (tzn. będą dysponowali na czas realizacji zamówienia, tj. prowadzenia robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponowanie: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej albo bez ograniczeń w specjalności drogowej; kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych; - kierownikiem robót drogowych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej albo bez ograniczeń w specjalności drogowej; - uprawnionym geodetą posiadającym uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz co najmniej: a) czteroma robotnikami drogowymi; b) dwoma brukarzami c) jednym kierowcą; d) jednym operatorem rozkładarki mas bitumicznych; e) jednym operatorem frezarki; f) jednym operatorem koparko-ładowarki albo spycharki gąsienicowej; g) jednym operatorem skrapiarki; h) jednym operatorem malowarki; i) jednym operatorem ubijaka; j) jednym operatorem walca drogowego. W przypadku gdy kierownik budowy będzie pełnił jednocześnie funkcję kierownika robót drogowych należy wykazać, że osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane w okresie od: 07.07.1994 r. do: 11.07.2003 r. lub odpowiednie uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami drogowymi bez ograniczeń wydane przed dniem 07.07.1994 r. albo odpowiednie uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami drogowymi bez ograniczeń wydane w okresie od: 11.07.2003 r. - do nadal. W przypadku gdy funkcję kierownika robót drogowych będzie pełniła inna osoba niż kierownik budowy należy wykazać, że osoba ta posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane w okresie od: 07.07.1994 r. do: 11.07.2003 r. lub odpowiednie uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami drogowymi bez ograniczeń wydane przed dniem 07.07.1994 r. albo uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej wydane w okresie od: 11.07.2003 r. - do nadal. Zamawiający w przypadku osób, o których mowa powyżej (lit. a - j) dopuszcza możliwość łączenia stanowisk przez jedną osobę, co oznacza, że jedna osobą może pełnić jednocześnie różne funkcje (np.: kierowca może pełnić funkcję operatora sprzętu, operator sprzętu może pełnić funkcję robotnika, itp.). Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4. (Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy). Ponadto potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.4) spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 340.000,00 zł. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. III.4. (Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy). Ponadto potwierdzenia spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. Warunek będzie oceniany przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą oświadczenia i dokumenty dołączone przez wykonawcę do oferty potwierdzające ich spełnianie. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt. III.3.5) niniejszego ogłoszenia spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Formularz ofertowy wykonawcy; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. 3. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowaniu wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 p.z.p. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: a) Ceny jednostkowe netto określone w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. Zmianie ulegnie wówczas szacunkowa całkowita wartość robót brutto, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy, b) Szacunkowa całkowita wartość robót, o której mowa w § 4 ust. 2 umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia robót dodatkowych (prac dodatkowych), na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego, c) Przesunięcie terminu wykonania robót, polegające na jego przedłużeniu, będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy takich jak: - działanie osób trzecich, które uniemożliwiają wykonanie zadań w terminie lub innych zdarzeń mogących negatywnie wpłynąć na jakość wykonanych robót a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego; - udzielenie wykonawcy zamówień dodatkowych w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy p.z.p. - wystąpienie robót dodatkowych (prac dodatkowych), na wykonanie których wykonawca uzyskał zgodę Zamawiającego; - wstrzymanie robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy; - w przypadku wystąpienia anomalii pogodowych oraz klęsk żywiołowych (powodzie, huragany, trąby powietrzne, długotrwałe występowanie ekstremalnych temperatur, intensywne opady atmosferyczne, itp.). Ww. okoliczności mogą dotyczyć jedynie zmiany terminu wykonania robót, a nie mogą wpływać na ich zakres. Zmiana terminu musi wynikać z okoliczności uzasadniających jego przedłużenie a jej dopuszczalność pisemnie potwierdzi inspektor nadzoru, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy. Przedłużenie terminu wykonania zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 6 niniejszej umowy może nastąpić jedynie o czas trwania ww. okoliczności stanowiących podstawę do przedłużenia terminu. Ustalenie nowego terminu wykonania robót wymaga sporządzenia stosownego aneksu. d) Przesunięcie terminu wykonania robót, polegające na jego skróceniu, będzie możliwe jedynie w przypadku wystąpienia okoliczności, które prowadzić będą do szybszego tempa wykonywanych przez wykonawcę robót objętych przedmiotowym zamówieniem. Okoliczności te jednak mogą dotyczyć jedynie zmiany terminu wykonania robót, a nie mogą wpływać na ich zakres. Ustalenie nowego terminu wykonania robót wymaga sporządzenia stosownego aneksu. e) Harmonogram rzeczowo-finansowy, o którym mowa w §2 ust. 1.5. umowy może ulec zmianie w przypadku: - zmiany terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §2 ust. 6 umowy na skutek jakichkolwiek okoliczności, o których mowa w § 13 ust. 2 lit. c i d umowy lub - zmianie szacunkowej całkowitej wartości robót, o której mowa w §4 ust. 2 umowy w przypadku wystąpienia robót dodatkowych (prac dodatkowych) lub jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT). f) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za realizację umowy, o których mowa w § 3 niniejszej umowy. g) W przypadku wystąpienia korzystnych dla Zamawiającego zmian. h) W przypadku wystąpienia okoliczności umożliwiających skrócenie terminu płatności, o którym mowa w § 4 ust. 5 umowy. i) W przypadku wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pzd-powiatbl.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, ul. Warszawska 168, 43-155 Bieruń, pok. 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Warszawska 168, sekretariat - pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza również przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem na nr: (32) 216-21-73. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Dorota Uzarek - Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Bieruniu Patrycja Pamuła - Podinspektor ds. inwestycji i zamówień publicznych Telefon kontaktowy: (32) 216-21-73 Faks: (32) 216-21-73 3. Informacji dotyczących postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udziela się od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: PONIEDZIAŁEK: od 7:30 do 16:30 WTOREK - CZWARTEK: od 7:30 do 15:00 PIĄTEK: od 7:30 do 13:30 Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.