eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ROPS-PSO/3321/24/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowej konferencji dla liczby osób nie większej niż 100

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-03

Katowice: ROPS-PSO/3321/24/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowej konferencji dla liczby osób nie większej niż 100
Numer ogłoszenia: 316394 - 2011; data zamieszczenia: 03.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237168 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/24/11 - Usługa hotelarsko-gastronomiczna obejmująca obsługę dwudniowej konferencji dla liczby osób nie większej niż 100.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe ujęta we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych pod numerem CPV: 55270000-3, dotycząca obsługi konferencji: Dialog społeczny a więzi międzypokoleniowe we współczesnej rodzinie, która odbędzie się w dniach 29-30 września 2011 roku. W spotkaniu uczestniczyć będzie grupa nie większa niż 100 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 uroczysta kolacja i 4 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas konferencji dla grupy do 100 osób. Zamawiający zastrzega możliwość zakwaterowania do 10 osób w dzień poprzedzający konferencję oraz zorganizowanie wyżywienia dla tych osób (kolacja standardowa, śniadanie). 1. Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas konferencji w obiekcie o standardzie minimum 3 gwiazdek. Obiekt powinien być o standardzie nie mniejszym niż dla hoteli zaszeregowanych do kategorii *** (trzy gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19.08.2004 w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie. 2. Wykonawca zapewni realizację konferencji na terenie Ustronia lub Szczyrku. 3. Wykonawca i obiekt muszą spełnić następujące warunki szczegółowe: a) baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c) zapewnić bezpłatny parking dla uczestników konferencji, d) zakwaterować uczestników w pokojach jednoosobowych oraz dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników, ewentualnie zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, e) zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów przed rozpoczęciem konferencji, f) zapewnić wodę mineralną na sali konferencyjnej przez cały okres trwania konferencji, g) po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia spotkania, h) zaplecze konferencyjne - klimatyzowana sala (wyposażona w system klimatyzacji, nie dopuszcza się klimatyzatorów przenośnych), przystosowana do wielkości grupy w układzie kinowym. Musi posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę oraz być wyposażona w system nagłośnienia, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub białą ścianę odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki. Nie dopuszcza się realizacji konferencji w sali, w której podawane są posiłki (śniadanie, obiad, kolacja), i) zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sali, w której odbywać się będzie konferencja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, j) udostępnić dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania). 4. Wyżywienie w trakcie konferencji: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki, b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój oraz deser (herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka + ciastko lub lody, mus itp.) c) uroczysta kolacja - składająca się z przekąski, dwóch dań, bukietu warzyw, surówek/sałatek, zimnej płyty, deseru. Napoje: herbata/kawa, soki, d) kolacja standardowa - jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki, e) przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka, różne owoce, bakalie i suszone owoce..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HOTELE DIAMENT S.A., ul. Cisowa 4, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25726,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39390,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39390,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39780,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.