eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Dostawy podtlenku azotu, tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika oraz tlenu medycznego i acetylenu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-14

Nowy Sącz: Dostawy podtlenku azotu, tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika oraz tlenu medycznego i acetylenu.
Numer ogłoszenia: 316364 - 2009; data zamieszczenia: 14.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy podtlenku azotu, tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika oraz tlenu medycznego i acetylenu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - dostawa podtlenku azotu kod CPV 24.11.15.00-0, zadanie nr 2 - dostawa tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika kod CPV 24.11.15.00 - Gazy medyczne 24.11.19.00 - Tlen , E-017-5, Dzierżawa stacji zagazowania, w skład której wchodzą: - zbiornik o pojemności 12-15 m3, - parownica, - oprzyrządowanie. zadanie nr 3 - dostawa tlenu medycznego butlowego i acetylenu 24.11.15.00-0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który : A. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B. Posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, C. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w Części III. INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW w rozdziałach Wymagane oświadczenia i Wymagane dokumenty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.: Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: A) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu na podstawie art.24 pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: a) zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem (na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej), b) nie zaleganie z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotnej (na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS). c) posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (Zamawiający uzna za spełnienie wymogu, jeżeli Wykonawca dostarczy zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego dla wytwórcy wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego, a w przypadku dystrybucji gazów medycznych koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydaną przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst. jedn. Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.),.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy(załącznik nr 3). W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art.22 ustawy, należy przedstawić niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.604 z późn. zm.), mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania Wykonawca odpowiada profilowi czynności objętych postępowaniem oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 4. Koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zgodnie z zastrzeżeniem zawartym w części II Wymagania wobec Wykonawców pkt A) tiret 3. Inne dokumenty: 5. Kopie dokumentów uprawniających do wprowadzenia przedmiotu zamówienia do obrotu i użytkowania, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie - wymienione w Części I Przedmiot Zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.nowysacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odebrać w Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Młyńska 10 lub otrzymać drogą pocz-tową (018/ 443-66-35) na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji przesłanej pisemnie wynosi 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy przesłać drogą pocztową (33-300 Nowy Sącz, ul. Młyńska 10) lub złożyć bezpośrednio w Sekcji Zamówień Publicznych lub sekretariat budynek Dyrekcji..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa podtlenku azotu kod CPV 24.11.15.00-0,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - dostawa podtlenku azotu kod CPV 24.11.15.00-0,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika kod CPV 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, E-017-5,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - dostawa tlenu skroplonego wraz z dzierżawą zbiornika kod CPV 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, E-017-5,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa tlenu medycznego butlowego i acetylenu 24.11.15.00-0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3 - dostawa tlenu medycznego butlowego i acetylenu 24.11.15.00-0.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.