Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-08
Siemianowice Śląskie: Prace remontowo-budowlane i wykończeniowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich - roboty dodatkowe
Numer ogłoszenia: 316327 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 355782 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, ul. Pułaskiego 2, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2203231, faks 032 2203231.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane i wykończeniowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich - roboty dodatkowe.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty polegające na: częściowej wymianie oraz dwustronnym wzmocnieniu drewnianych belek stropowych, wymianie izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz pracach wykończeniowych na II piętrze związanych bezpośrednio z wyżej wymienionymi robotami budowlanymi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o, ul. Śmiłowskiego 15, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34989,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33900,00
Oferta z najniższą ceną: 33900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33900,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759). Przedmiotem zamówienia podstawowego są prace remontowo-budowlane i wykończeniowe w budynku Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich tj.: wykonanie prac adaptacyjnych poddasza, wykonanie remontu klatek schodowych, wykonanie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i systemu oddymiania klatek schodowych. Przedmiotem zamówienia dodatkowego są roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a konieczność ich wykonania wynikła w trakcie realizacji robót związanych z wykonaniem zamówienia podstawowego. Roboty polegają na częściowej wymianie oraz dwustronnym wzmocnieniu drewnianych belek stropowych nad drugim piętrem budynku, wymianie izolacji cieplnej, przeciwwilgociowej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz pracach wykończeniowych na II piętrze związanych bezpośrednio z wyżej wymienionymi robotami budowlanymi. Należy nadmienić, że w 2008 roku w związku z wymianą izolacji cieplnej przeprowadzono szczegółowe oględziny elementów konstrukcyjnych przedmiotowego stropu. Oględziny nie wykazały konieczności wymiany ani naprawy elementów konstrukcyjnych stropu. Wyjaśnienie zgodności udzielanego zamówienia z przepisami: Zamówienia dodatkowego udziela się dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówienie dodatkowe nie jest objęte zamówieniem podstawowym (dokumentacja projektowa nie przewidywała wykonania robót wskazanych, jako dodatkowe) i nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia. Wykonanie zamówienia dodatkowego stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. W trakcie wykonywania przejścia montażowego przez strop stwierdzono zawilgocenie wełny mineralnej w przestrzeni międzystropowej. Po odkryciu płyt stropowych stwierdzono zawilgocenie elementów konstrukcyjnych stropu oraz wełny mineralnej na powierzchni około 50 m2. Zbutwiałe i zawilgocone (częściowo nadgnite) belki stropowe nie gwarantują wymaganej nośności i wytrzymałości konstrukcji stropu. Zaznaczenia wymaga, iż wykonanie w/w robót dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego oraz, że wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. Roboty dodatkowe związane są ściśle z robotami w zakresie wzmocnienia stropu nad drugim piętrem i bez ich wykonania prawidłowa adaptacja poddasza będąca nieodłącznym elementem wykonania zamówienia podstawowego nie będzie możliwa. W świetle powyższego należy stwierdzić, iż udzielenie zamówienia dodatkowego jw. na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy Pzp jest uzasadnione i zgodne z obowiązującymi przepisami
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych dla pakietów 1-17 i 20-21 oraz jednorazowa dostawa dla pakietów 18-19.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Modernizacja dachu przy ul. Jana Pała II 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
- Zaprojektuj i wykonaj budowę Budynku rekr.-rehabilit. z zapleczem nocleg. w ramach realiz. zad. pn.Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w gm.Słupno - Poprawa wsparcia społecznego osób niepełnospr.
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Przebudowa poddasza w budynku V liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Studenckiej 12
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.