eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reda › Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w 2011 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-27

Reda: Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 31625 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1904 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Reda, ul. Pucka 9, 84-240 Reda, woj. pomorskie, tel. 58 6788023, faks 58 6783124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni oraz utrzymanie oznakowania drogowego w Redzie w 2011 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie: objazdów dróg gminnych i powiatowych 1 raz na tydzień w celu przeglądu stanu nawierzchni dróg i oznakowania, remontów cząstkowych nawierzchni drogowych: bitumicznych, gruntowych, tłuczniowych, z kostki betonowej, z płyt drogowych jomby, płyty betonowe, trylinka remontów cząstkowych elementów dróg i ulic krawężników ulicznych betonowych, obrzeży betonowych, chodników z płyt chodnikowych, kostki betonowej, nawierzchni żwirowej, ścieków ulicznych utrzymanie oznakowania drogowego: odnawianie oznakowania poziomego dróg, wymiana oznakowania pionowego regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów na drogach powiatowych, gminnych, wewnętrznych oraz ciągach pieszych na terenia Miasta Reda zestawienie dróg załącznik nr 15. Ilość poszczególnych robót przedstawiono w załączniku Nr 2 - podane ilości są szacunkowe orientacyjne i stanowią podstawę dla Wykonawcy do określenia ceny oferty. W trakcie realizacji zamówienia ilości określone w załączniku Nr 2 mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych 1Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni. 2W miesiącach zimowych przy temperaturze otoczenia poniżej +5o C nie przewiduje się prowadzenia remontów cząstkowych, poza sytuacjami awaryjnymi kiedy pojawią się ubytki w nawierzchni stwarzające zagrożenie dla ruchu drogowego i takie miejsca wymagać będą natychmiastowej naprawy zakłada się wbudowanie w okresie zimowym około 50 t masy, 3Opis pojedynczej łaty w przypadku remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych powinien obejmować: a szkic łaty rozbitej na figury płaskie trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło z wymiarami umożliwiającymi obliczenie powierzchni łaty, b średnią grubość łaty, c wyliczenie objętości łaty, d okalizację łaty nazwa ulicy, narastająco kilometraż ulicy od początku ulicy do wskazanej łaty, 4 Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 5 Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 6 Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 7 Materiał rozbiórkowy bez ziemi należy zwozić na składowisko materiałów zamawiającego teren ciepłowni KOKSIK przy ul. Obwodowej w Redzie, 8 Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Wykonywanie remontów nawierzchni gruntowych. 1 Niezwłoczne uzupełnianie stwierdzonych na przeglądzie ubytków w nawierzchni gruntowej. W okresie opadów, roztopów nieprzejezdne fragmenty dróg gruntowych wymagają napraw nawierzchni, które należy wykonać materiałem Zamawiającego gruzem betonowym o granulacji od 0 do 60 mm lub innym materiałem gruz, tłuczeń, żwir, który dostarczy Wykonawca. 2Materiał Zamawiającego złożony będzie na terenie ciepłowni KOKSIK przy ul. Obwodowej w Redzie i należy go przetransportować w miejsce wbudowania. 3Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 4Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 5Podpisany przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 6Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Utrzymanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1.Odnowienie starego oznakowania poziomego do 15 maja 2011 roku bądź wcześniej jeśli na to pozwolą warunki pogodowe oraz wykonanie nowego w zależności od potrzeb Zamawiającego, 2.Powierzchnię oznakowania określono w załączniku 2 3.Lokalizację oznakowania stanowi załącznik nr 4 4.Rozliczenie robót w zakresie oznakowania poziomego nastąpi po wykonaniu prac tzn. po 15 maja 2011 r. na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie załącznik 2 5.Obmiar powinien określać lokalizacje i powierzchnię oznakowania dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 6.Obmiar potwierdzany będzie przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego na podstawie wizji w terenie. 7.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. 8.Zasady wykonania oznakowania poziomego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami. Utrzymanie oznakowania pionowego Utrzymanie oznakowania pionowego obejmuje wykonywanie następujących czynności: 1.Dokonywanie 2 razy na miesiąc w dni robocze objazdu dróg gminnych i powiatowych w celu przeglądu stanu oznakowania pionowego, 2.Usuwanie usterek oznakowania niezwłocznie po przeprowadzonym przeglądzie dróg lub po zgłoszeniu Zamawiającego miedzy przeglądami, polegającego na: wymianie uszkodzonych znaków lub słupków prostowaniu przekręconych tarczy na słupkach i tabliczek z nazwami ulic zmywaniu zamalowanych znaków i tabliczek z nazwami ulic ustawianiu oznakowania przewróconego 3.Zniszczone tarcze oznakowania nie nadające się do naprawy Wykonawca wymieni na nowe stosując do rozliczeń ceny jednostkowe podane w formularzu ofertowym załącznik nr 2 4.Wymagania dotyczące nowych znaków 1Wielkość znaków i zasady ich umieszczania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach Dz.U.03.220.2181 ze zmianami). 2Lica znaków w wersji odblaskowej na foliach I i II generacji - wymagania minimalne zgodnie z rozporządzeniem jak w punkcie 1. 3Podkłady znaków trójkątnych i w kształcie koła wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm podwójnie zagiętej na całym obwodzie poprzez odpowiednie wyoblanie krawędzi znaków. Tył znaku zabezpieczony farbą koloru szarego. Z tyłu znaków w kształcie trójkąta i koła są zamocowane dwa panele aluminiowe mocująco usztywniające za pomocą których następuje instalacja znaku na słupku stalowym. 4Podkłady znaków w kształcie kwadratów lub prostokątów wykonane są z blachy stalowej ocynkowanej gr. 1,5 mm. Krawędzie tych znaków są podwójnie zagięte z wytłoczonym zaokrągleniem narożników. Na drugim zagięciu są wytłoczone otwory w kształcie fasolek, które służą do przykręcenia uchwytów uniwersalnych mocujących znak ze słupkiem stalowym. 5Grafika symbolu znaku nanoszona metodą sitodruku. 6Mocowanie znaku na słupku następuje uchwytem uniwersalnym o zmiennej średnicy od 50 mm do 60 mm. 7Słupki do mocowania znaków stalowe, ocynkowane o grubości ścianki 3,2 mm z kapturkiem plastykowym 5.Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego. 6.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót. Regulacji pionowych studzienek, kratek, zaworów 1.Niezwłoczne zgłaszanie Zamawiającemu stwierdzonych na przeglądzie nieprawidłowości w osadzeniu studzienek, kratek, zaworów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego i ich regulacja. 2.Rozliczenie robót odbywać się będzie w cyklach kwartalnych na podstawie cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w załączniku do oferty załącznik 2 i obmiaru powykonawczego potwierdzonego przez inspektora ds. budownictwa Alfreda Andrzejewskiego , 3.Kwartalny obmiar robót powinien określać ilości robót dla poszczególnych ulic w rozbiciu na drogi powiatowe i gminne, 4.Podpisany przez inspektora obmiar powykonawczy będzie podstawą do kwartalnych rozliczeń robót. 5.Wykonawca zapewni oznakowanie tymczasowe drogi na czas wykonywania robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDVIK - Mikołaj Konopka i Krzysztof Wróbel Spółka Jawna, ul. Kasztanowa 3, 84-240 Reda, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 492614,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 467129,40

  • Oferta z najniższą ceną: 467129,40 / Oferta z najwyższą ceną: 644869,26

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.