eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie- szkolenia BHP, ppoż, pierwszej pomocy - szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie: - szkolenia BHP, ppoż, pierwszej pomocy - szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy
Numer ogłoszenia: 316076 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie: - szkolenia BHP, ppoż, pierwszej pomocy - szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: 1. Szkolenia BHP /8h/ i ppoż /6h/ oraz pierwszej pomocy /6h/ + catering dla 115 osób w tym 102 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 3 dni przez 6-7 godzin dziennie. 2. Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy + catering dla 115 osób w tym 102 osób niepełnosprawnych, w jedenastu grupach, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie. 3. Terminy szkoleń: a) Szkolenia BHP /8h/ i ppoż /6h/ oraz pierwszej pomocy /6h/ + catering w terminie: - I grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - II grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - III grupa (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - IV grupa - (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - V grupa - (10 osób) - w dniach 4, 5 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 6 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - VI grupa - (10 osób) - w dniach 4, 5 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 20.00/ oraz 6 listopada 2014 roku /od godziny 14.00 - 20.00/, - VII grupa (12 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - VIII grupa (11 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - IX grupa (12 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - X grupa (10 osób) - w dniach 27, 28 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 29 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, - XI grupa (10 osób) - w dniach 30, 31 października 2014 roku /od godziny 8.00 - 15.00/ oraz 3 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 14.00/, b) Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy + catering, w terminie: - I grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - II grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - III grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - IV grupa - (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - V grupa - (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 8.00 - 13.00/, - VI grupa - (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 13.00 - 18.00/, - VII grupa (12 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - VIII grupa (11 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - IX grupa (12 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - X grupa (10 osób) - w dniach 7, 10, 12, 13 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, - XI grupa (10 osób) - w dniach 14, 17, 18, 19 listopada 2014 roku /od godziny 9.00 - 14.00/, 4. Miejscem przeprowadzenia szkoleń jest: a) dla grupy 1-6 Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, b) dla grupy 7 Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Odolanowie, ul. Gimnazjalna 8c, c) dla grupy 8 Gminny Ośrodek Kultury w Przygodzicach, ul. Wrocławska 52, d) dla grupy 9 Sala Wiejska w Sośniach, ul. Wielkopolska 29, e) dla grupy 10 i 11 Sala Konferencyjna Urzędu Gminy w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Powstańców Wielkopolskich 12. 5. Wykonawca: 1) przygotuje program Szkoleń z uwzględnieniem m. in. zagadnień: a) dla Szkolenia BHP i ppoż oraz pierwszej pomocy przygotuje program szkolenia z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy, - identyfikacja, analiza i ocena zagrożeń czynnikami szkodliwymi dla zdrowia, uciążliwymi i niebezpiecznymi oraz ocena ryzyka związanego z tymi zagrożeniami, - organizacja i metody kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, - analiza okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz związana z nimi profilaktyka, - organizacja i metodyka szkolenia bhp w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz kształtowanie bezpiecznych zachowań pracowników w procesach pracy, - zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku, - problemy ochrony przeciwpożarowej. b) dla Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy przygotuje program Szkolenia z uwzględnieniem m. in. zagadnień: - bilans umiejętności i zainteresowań zawodowych, - metody aktywnego poszukiwania pracy, - dokumenty aplikacyjne, - autoprezentacja, - rozmowa kwalifikacyjna 2) zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 3) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkoleń /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatorów projektu/, 4) zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. szkoleń dokument, potwierdzający udział ww. szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 5) oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia ww. szkoleń, 6) zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny ww. szkoleń przez uczestników, 7) oznaczy miejsce realizacji ww. szkoleń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 8) podczas ww. Szkoleń zapewni uczestnikom catering: a) dla Szkolenia BHP, ppoż i pierwszej pomocy: obiad dwudaniowy z napojem o godz. 13.00 dla grup 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 i o godzinie 17.00 dla grupy 6 oraz kawę, herbatę, ciastka i zimne napoje, b) dla Szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy - dla wszystkich grup: kawę, herbatę, ciastka, kanapki i zimne napoje, 9) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. szkoleń, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników ww. szkoleń, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w szkoleniach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny ww. szkoleń dokonaną przez uczestników, - zdjęcia dokumentujące realizację zadania. Ponadto Zamawiający: 1. dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkoleń, 2. w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkoleń w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uznana, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli posiada: - aktualny wpis Wykonawcy do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy Wojewódzki Urząd Pracy - zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - (Dz. U. 2008 r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.), niniejszy warunek Zamawiający uzna za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych usług (przynajmniej 1 kursu z zakresu BHP, ppoż i pierwszej pomocy) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do postawionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy z art. 22 ust.1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników w grupach ww. szkoleń, Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. szkoleń w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiat-ostrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1 c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1 c, 63 - 400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat pok. Nr 13 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.