eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drzycim › Dostawa węgla kostki i miału węglowego dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-17

Drzycim: Dostawa węgla kostki i miału węglowego dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku
Numer ogłoszenia: 316009 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim , ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, tel. 0-52 3317079 w. 27, faks 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla kostki i miału węglowego dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę 30 ton węgla kostki i 261 ton miału węglowego, o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dla jednostek organizacyjnych gminy Drzycim: 1.Zespół Placówek Oświatowych w Drzycimiu ul. Broniewskiego 2 - Przedszkole- 22 tony miału węglowego, 2.Zespół Placówek Oświatowych w Drzycimiu ul. Broniewskiego 2 - Szkoła Podstawowa - 25 ton węgla kostki i 108 ton miału węglowego, 3.Publiczne Gimnazjum w Gródku ul. Szkolna 5 - 68 ton miału węglowego, 4. Szkoła Podstawowa w Sierosławiu - 48 ton miału węglowego, 5. Remiza OSP Jastrzębie - 15 ton miału węglowego, 6. Świetlice wiejskie w miejscowościach: - Biechówko:0,5 tony węgla kostki, Dólsk: 0,5 tony węgla kostki, Dąbrówka: 0,5 tony węgla kostki, Gacki: 0,5 tony węgla kostki, Sierosław: 2,5 tony węgla kostki, Wery : 0,5 tony węgla kostki . 2.Wymagane parametry węgla kostki : a)asortyment: kostka b)wartość energetyczna nie mniejsza od 25.000kJ/kg c)zawartość popiołu do 7% d)zawartość siarki nie przekraczająca 1% 3.Wymagane parametry miału węglowego: - kaloryczność energetyczna min. 21.000 kJ 4. Przedstawione ilości węgla i miału węglowego są maksymalnymi ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zamiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy lub wyłączenia budynku z eksploatacji (np. remont). 5. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia sukcesywnie transportem zorganizowanym przez siebie i na koszt własny. Sukcesywne dostawy węgla i miału wynikają z faktu, iż brak jest odpowiednich, bądź dużych miejsc składowania opału w danych jednostkach organizacyjnych. 6. Dostarczenie węgla kostki i miału węglowego winno nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez osobę uprawnioną do reprezentowania danej jednostki organizacyjnej (wykaz osób uprawnionych do zamawiania węgla i miału otrzyma Wykonawca w chwili podpisania umowy). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia jakości i ilości dostarczanego węgla kostki i miału węglowego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej części zamówienia przez Podwykonawców ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.11.00.0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE BĘDZIE wymagał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu : 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Spełniają wymogi określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia : (1)każdy z nich powinien spełnić wszelkie warunki formalne, które dotyczą Wykonawców a wynikają z przepisów prawa i są określone w ogłoszeniu oraz SIWZ; (2)zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; (3)z których choćby jeden podlega wykluczeniu, Zamawiający wykluczy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (4)K A Ż D Y z Wykonawców działających wspólnie powinien złożyć wszelkie dokumenty, określone w SIWZ, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość wspólnych oświadczeń Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających , że razem spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców (1)Wypełniony druk Formularz Ofertowy (2)Dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie prawnym,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. (W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną obowiązuje przedłożenie powyższego odpisu na każdego przedsiębiorcę oraz dodatkowo dołączenie stosownej umowy spółki cywilnej w celu potwierdzenia reprezentacji spółki) 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp 5.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp 6.Oświadczenie o zapoznaniu z treścią SIWZ 7.Zaaprobowany projekt umowy 8.Świadectwo jakości węgla kostki - szczegółowe parametry węgla 9.Świadectwo jakości miału węglowego-szczegółowe parametry miału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Gminy w Drzycimiu ul. Podgórna 10 pokój nr 20..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10- pok. nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.