eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, oraz mieszanką mineralno- bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 11 zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-16

Zgierz: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, oraz mieszanką mineralno- bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 11 zadań
Numer ogłoszenia: 31593 - 2010; data zamieszczenia: 16.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7190885, faks 042 7190816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami, oraz mieszanką mineralno- bitumiczną, na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 11 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną na drogach Powiatu Zgierskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań części wyszczególnionych poniżej: Zadanie Nr 1.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. Zadanie Nr 2.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew. Zadanie Nr 3.- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gminy Zgierz. Zadanie Nr 4.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie gminy Głowno. Zadanie Nr 5.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Stryków. Zadanie Nr 6. -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki. Zadanie Nr 7.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew. Zadanie Nr 8. -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz. Zadanie Nr 9.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Głowno. Zadanie Nr 10.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków. Zadanie Nr 11.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie Powiatu Zgierskiego. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 na poszczególne części, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju to jest robót, które będą miały takie same nazwy i kody CPV jak w zamówieniu podstawowym na poszczególne zadania.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Brak wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia potencjału technicznego, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wykaz narzędzi, urządzeń technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.- wg załącznika nr 6 do SIWZ.3. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie Zamawiający wymaga złożenia wykazu sprzętu dla każdego zadania osobno. Zamawiający wymaga następującego sprzętu: a) Sprzęt dla zadań 1 - 5 i 11 - dla każdego zadania osobno: 1) Frezarka lub piła do cięcia asfaltu i młot pneumatyczny - 1 szt. 2) Termos do przewożenia masy na gorąco - 1 szt. 3) Walec wibracyjny - 1 szt. 4) Skrapiarka - 1 szt. 5) Samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton - 1 szt. b) Sprzęt dla zadań 6 - 10 - dla każdego zadania osobno: 1) Remonter nawierzchni typu PATCHER - 1 szt. 2) Skrapiarka - 1 szt. 3) Samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton - 1 szt. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełniana podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia warunku Wykonawca musi przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, które posiadają kwalifikacje zawodowe uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji w kierownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.- wg załącznika nr 7 do SIWZ 3. Wraz z wykazem Wykonawca musi złożyć oświadczenia, że osoby przedstawione w wykazie posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej a także że posiadają aktualne zaświadczeniem o wpisie do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych. -wg załącznika nr 8 do SIWZ. Ilość oświadczeń ma być złożona w zależności od ilości osób przedstawionych w wykazie. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia nie spełniana podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymienionych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY: Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy, 3. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje, b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami nieruchomości, e) technologię wykonywania robót, f) zmiany stanu prawnego, g) niesprzyjające warunki atmosferyczne, h) działania sił natury, uznanych za stan klęski żywiołowej. 4. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE: Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT) w przypadku zmiany obowiązujących, w tym w zakresie przepisów. 6. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: a) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. b) Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. c) Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.zgierz.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu 95 -100 Zgierz, ul. Sadowa 6a; pok 314.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego Kancelaria pokój nr 112 i zaadresować na adres Starostwo Powiatowe w Zgierzu 95 -100 Zgierz, ul. Sadowa 6a;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną.3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3.- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno -asfaltową na terenie gminy Zgierz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 4.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie gminy Głowno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 5.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie miasta i gminy Stryków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną.3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 6. -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie Nr 7.- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gmin: Ozorków i Parzęczew..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną.3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie Nr 8. -Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Zgierz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie Nr 9.- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie gminy Głowno..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie Nr 10.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów na terenie miasta i gminy Stryków..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną. 3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie Nr 11.-Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową, na terenie Powiatu Zgierskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów cząstkowych obejmujących nawierzchnie bitumiczne przy użyciu emulsji i grysami oraz mieszanką mineralno - bitumiczną.3. Wymagania szczegółowe dotyczące wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia zawarte są w: 1) Załącznik nr 9 do SIWZ: a. OST- Wymagania ogólne D - M - 00.00.00, b. OST- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych D- 05.03.17, 2) Załącznik nr 10 do SIWZ: a. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową, b. SST - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu emulsji asfaltowej i grysów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.