eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › obsługa projekcji filmowych i cyfrowych (dot. DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-01

Toruń: obsługa projekcji filmowych i cyfrowych (dot. DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2010
Numer ogłoszenia: 315902 - 2010; data zamieszczenia: 01.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja TUMULT , Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6210019, faks 056 6522197.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.camerimage.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa projekcji filmowych i cyfrowych (dot. DCP) oraz nagłośnienia w systemie Dolby Stereo Digital przy użyciu własnego sprzętu (oferenta) na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych PLUS CAMERIMAGE 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. adaptacja wnętrza dużej i małej sali sali Opery Nova w Bydgoszczy (803 miejsc i 120 miejsc) polegająca na kompletnym wyposażeniu ich w studyjny sprzęt projekcyjny i aparaturę nagłośnieniową do odsłuchu dźwięku w systemie Dolby Stereo Digital wraz z obsługą, tj.: 1. wysokiej klasy projektory filmowe z możliwością projekcji ciągłej do 5000 m, odczyty, latarnie do lamp ksenonowych wraz z lampami o mocy min. 4 kW (duża sala) i 3kW (mała sala); 2. wysokiej klasy obiektywy projekcyjne anamorfotyczne do formatu panoramicznego 2.39 oraz wysokiej klasy obiektywy projekcyjne do formatu kaszetowego 1.85, 1.66 i innych; 3. szpule, przewijarka i sklejarka; 4. procesory dźwięku dolby, monitory kontrolno-odsłuchowe i wzmacniacze wysokiej jakości; 5. profesjonalne głośniki zaekranowe i efektowe systemu kinowego; 6. okablowanie, materiały montażowe i inne. 2. wyposażenie dużej sali Opery Nova w Bydgoszczy w aparaturę niezbędną do projekcji cyfrowych (PAKIETY DCP/DCI) na czas trwania festiwalu wraz z obsługą 3. montaż, demontaż ram ekranowych, ekranów, maskowań, podestów pod głośniki zaekranowe oraz wózków jezdnych dla głośników zaekranowych (urządzenia i materiały dostarcza Zamawiający) 4. przygotowanie do projekcji ok. 50 kopii filmowych, ich montaż i demontaż 5. Ilość projekcji na dużej sali z nośników (kopii filmowej 35 mm, DCP/DCI): 5 dni po 6 projekcji filmów pełnometrażowych; 2 dni po 2 projekcje filmów pełnometrażowych; 1 dzień - 10 godzin projekcji filmów krótkometrażowych i 4 godziny projekcji filmów pełnometrażowych (przed każdą projekcją - blok reklamowy) 6. Ilość projekcji na małej sali z nośników (projektor 35 mm, beta, digibeta) - 6 dni od godz. 10.00 do godz. 24.00. 7. sprawdzanie każdej kopii filmowej 2 godziny przed projekcją pod kątem posiadania przez nią napisów i informowanie o tym osób wskazanych przez Zamawiającego; 8. przygotowanie kopii filmowej do odebrania maksymalnie w ciągu 4 godzin po zakończonej projekcji; 9. dostosowanie projektora 35 mm, odtwarzacza pakietu DCP/DCI, odtwarzacza bety i digibety do formatu obrazu danej kopii filmowej; 10. projekcje z kopii filmowych 35 mm z możliwością użycia 1 projektora na każdą salę; 11. zapewnienie ciągłości projekcji zgodnie z harmonogramem podanym przez Zamawiającego; 12. serwis 24 h na dobę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.13.00.00 - Usługi projekcji filmów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania, przez co należy rozumieć zamówienie wykonane przez Wykonawcę udzielone przez jednego Zamawiającego na organizację obsługi projekcji filmowych na festiwalach filmowych o zasięgu przynajmniej ogólnopolskim o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto każde - według wzoru podanego w załączniku nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazu sprzętu dostępnego wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - według wzoru podanego w załączniku nr 5

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - dotyczącej przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych (na potwierdzenie warunków, o których mowa w pkt. 1.4 tego rozdziału) Jeżeli z przedstawionego dokumentu nie będzie wynikało, że ubezpieczenie jest opłacone, Wykonawca do oferty powinien załączyć dokument potwierdzający opłacenie składki ubezpieczeniowej (np. kopię przelewu). W przypadku załączenia do oferty polisy wystawionej na okres krótszy, niż czas trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia oprócz polisy - pisemnego oświadczenia, że zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, na kwotę nie niższą, niż 100.000 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki tych zmian: a) obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części zamówienia, które obejmowało zamówienie, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane. b) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowego w odniesieniu do całości lub danej części zamówienia, którego zmiana dotyczy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.camerimage.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jprewysz-kwinto@camerimage.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Tumult, Rynek Nowomiejski 28, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Media DESK.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.