eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › remont istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostróda

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-19

POZYCJA 31568

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ostróda: remont istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostróda Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miejska Ostróda, do kontaktów: Anna Malisz, ul. Mickiewicza 24, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429400, fax 089 6429401, e-mail: zamowienia@um.ostroda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ostroda.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bipostroda.24.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostróda. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Ostróda. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont oświetlenia ulicznego na terenie miasta Ostróda finansowany na zasadzie kredytowania robót przez wykonawcę ( w roku 2006 płatność do kwoty 329.300,- zł ; w latach 2007 - 2008 - płatność pozostałej należności w ratach miesięcznych ). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wymianę 1.134 szt. istniejących opraw oświetleniowych na nowe o mocy : 70W - 621 szt.; 100W - 248 szt.; 150W - 206 szt.; 250W - 59 szt. Wymagane parametry techniczne dla opraw i źródeł światła : Parametry użytkowe - * Materiały, z których wykonane są oprawy oświetleniowe muszą gwarantować ich eksploatację przez minimum 15 lat; * Korpus oprawy musi być wykonany z aluminium w wersji jedno lub dwu komorowej; * Klosz ochraniający źródło światła musi być wykonany z materiału odpornego na uderzenia - współczynnik IK 08; * Trwałość źródeł światła opraw ulicznych powinna być na poziomie minimum 16.000 godzin świecenia; * Zastosować w oprawach źródła światła o podwyższonym strumieniu świetlnym, tzn. : źródło 70W-co najmniej 6.500 Lm, źródło 100W-co najmniej 10.000 Lm, źródło 150W-co najmniej 17.000 Lm, źródło 250W-co najmniej 33.000 Lm. Parametry techniczne - * Stopień szczelności dla opraw dwukomorowych min. IP 65 dla komory optycznej i min. IP 44 dla komory osprzętu, a dla opraw jednokomorowych min. IP 65 dla całej oprawy oświetlenia ulicznego; * Oprawy oświetlenia ulicznego muszą być wykonane i dostarczone w II klasie ochrony w zakresie ochrony przeciw porażeniowej;* Oprawy oświetlenia ulicznego muszą być przystosowane do zasilania napięciem 230V, 50Hz. Parametry fotometryczne - * Oprawy oświetlenia ulicznego muszą posiadać regulację rozsyłu układu optycznego poprzez ruchomy uchwyt montażowy do mocowania oprawy na wysięgniku lub regulację źródła światła względem odbłyśnika, lub odbłyśnika względem źródła światła; * Odbłyśnik oprawy musi być wykonany z aluminium, jednoczęściowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Do wniosku należy dołączyć : * Kartę katalogową potwierdzającą spełnienie wymaganych parametrów przez oferowane oprawy oświetleniowe i źródła światła; * Deklaracje zgodności na znak CE oraz jeden z dokumentów potwierdzających spełnianie stawianych oprawom wymagań w zakresie parametrów technicznych, tj. : * Aktualny certyfikat na znak B; * Świadectwo weryfikacji deklaracji zgodności; * Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium posiadające licencję Polskiego Centrum Akredytacji (PCA). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowe w ilości - 1.134 szt.; podłączenie przewodów pojedynczych do 2,5 mm2 - 3.402 podł.; wymiana wysięgników rurowych - 750 szt.; podłączenie przewodów kabelkowych do 2,5 mm2 - 686 podł.; wymiana gniazd bezpiecznikowych - 686 szt.; wymiana przewodów w słupach do 11 m - 250 kpl.; badania i pomiary skuteczności zerowania; wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia - 2 szt.; sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 1.134 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25.000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności :* musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 700.000,- zł - 50 %; * musi dysponować narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia; * musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru robót elektrycznych, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót; * musi dysponować osobami, którym zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia, posiadającymi aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 KV oraz uprawnienia do pracy pod napoięciem do 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 18.04.2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm. ). c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : * musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 700.000,- zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700.000,- zł - 30 %; * musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w kwocie co najmniej 700.000,- zł - 20 %. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić minimalne warunki określone wyżej w lit. a, b, c. Za wyjątkiem warunków dotyczących doświadczenia, zdolności finansowej lub kredytowej oraz posiadanego ubezpieczenia, pozostałe warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia/ nie spełnia ( bez znaczenia punktowego). Ocena doświadczenia wykonawcy polegała będzie na ocenie ilości wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o wartości co najmniej 700.000,- zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Każdy wykonawca, który spełni wymóg wykonania co najmniej jednej wskazanej wyżej roboty budowlanej bedzie oceniany wg wzoru : Do : Dmax x 50 %, gdzie Do- ilość robót wykonanych wskazanych w badanym wniosku o wartości równej 700.000,- zł lub wyższej; Dmax - największa ilość wykonanych robót wskazanych w badanych wnioskach o wartości równej 700.000,- zł lub wyższej. Ocena posiadanych środków finansowych przez wykonawców lub posiadanej zdolności kredytowej, zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy spełnią wymóg posiadania środków finansowych lub wysokość posiadanej zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 700.000,- zł, wg wzoru : Zo : Zmax x 30 %, gdzie Zo - wysokość posiadanych środków finansowych lub wysokość posiadanej zdolności kredytowej wskazanych w badanym wniosku o wysokości równej 700.000,- zł lub większej; Zmax - najwyższa kwota posiadanych środków finansowych lub najwyższa kwota posiadanej zdolności kredytowej spośród wskazanych w badanych wnioskach o wysokości równej 700.000,- zł lub większej. Ocena posiadanego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zostanie dokonana wobec wykonawców, którzy wykażą się posiadaniem w/w ubezpieczenia w kwocie minimum 700.000,- zł, wg wzoru : Uo : Umax x 20 %, gdzie : Uo - wysokość ubezpieczenia w badanym wniosku o wysokości równej 700.000,- zł lub większej; Umax - najwyższa kwota ubezpieczenia spośród badanych wniosków o wysokości równej 700.000,- zł lub większej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn., zm. ). b) Aktualny odpis z właściwego rejetru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. c) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie.d) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. e) Kopia uprawnień osoby wskazanej na kierownika robót oraz zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwego samorządu zawodowego. f) Kopie aktualnych zaświadczeń kwalifikacyjnych posiadanych przez osoby wskazane do realizacji przedmiotu zamówienia, w zakresie obsługi urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz uprawnienia do pracy pod napięciem do 1 kV, zgodnie z powołanym Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. i) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub posiadana przez wykonawcę zdolność kredytowa musi być określona cyfrą. j) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k)W przypadku wspólnego ubiegania się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez kilku wykonawców ( konsorcjum ) - wykonawca winien załączyć do wniosku pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Z treści pełnomocnictwa muszą wynikać jednoznacznie zapisy i ustalenia w zakresie : - uczestników konsorcjum ( wyszczególnienie wszystkich uczestników jako partnerów ), - wskazanie lidera konsorcjum wraz z upoważnieniem do reprezentowania pozostałych uczestników konsorcjum w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,- określenie celu zawarcia konsorcjum ( dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie wspólnej realizacji niniejszego zamówienia publicznego),- zakres rzeczowy prac związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego przez poszczególnych uczestników konsorcjum. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w lit. \b,\- składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wskazany dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.