eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego z podziałem na trzy częściCzęść 1 - Tablica wyników świetlna Część 2 - Bieżnia Część 3 - Stepper

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Sieradz: Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego z podziałem na trzy części: Część 1 - Tablica wyników świetlna Część 2 - Bieżnia Część 3 - Stepper
Numer ogłoszenia: 315689 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1551 , ul. Wojska Polskiego 78, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 8261688, faks 43 8261466.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.15sbwd.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego z podziałem na trzy części: Część 1 - Tablica wyników świetlna Część 2 - Bieżnia Część 3 - Stepper.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem sprzętu sportowego z podziałem na trzy części: Część 1 - Tablica wyników świetlna Część 2 - Bieżnia Część 3 - Stepper 2.Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 37400000-2 - artykuły i sprzęt sportowy 37441100-2 - bieżnie mechaniczne 31711200-5 - elektroniczne tablice punktacyjne 3.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2,3,4 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ. 4.Dostarczony sprzęt sportowe ma być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji. 5.Nazwa własna urządzeń sportowych w przedmiocie zamówienia (arkuszu kalkulacyjnym nr 3) np Firmy 3D DTS 160 Profi z linią tekstową T3, inSPORTline SEG-TA7720 została podana przez Zmawiającego, jako artykuły wzorcowe w kolumnie nr 3 Załączników nr 2 i 3 do SIWZ. 6.Zamawiający żąda dla artykułów równoważnych dostarczenia wraz z ofertą zdjęć ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi w języku polskim sprzętów sportowych będących przedmiotem oferty. 7.Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych i technicznych nie gorszych niż podane jako wzorcowe. Jeżeli Wykonawca będzie oferował artykuły równoważne obowiązany jest załączyć do oferty ich zdjęcia ze szczegółowym opisem i danymi technicznymi w języku polskim oraz zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym artykułów podanych jako wzorcowe w kol. nr 3 zał. nr 2 i 3 do SIWZ. 8.W załączniku nr 2,3,4 do SIWZ w kol. nr 2 Wykonawca zobowiązany jest wpisać nazwę fabryczną i nazwę producenta (importera) oferowanegoproducenta. 9.W przypadku nie wpisania w załącznik nr 2 i 3 do SIWZ wymaganych nazw w kol. nr 2, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt wzorcowy o parametrach wymienionych w kol. nr 3. 10.Ceny jednostkowe brutto pozostaną stałe przez cały okres realizacji zamówienia. 11.Dostarczony przedmiot umowy powinien być zapakowany w opakowanie handlowe, przystosowane do transportu masowego. 12.Wszystkie urządzenie po wykonanym montażu muszą spełniać wymagania techniczne określone w ich dokumentacji technicznej i być gotowe do eksploatacji. 13.Jeżeli zamawiany sprzęt wymaga w czasie jego eksploatacji w okresie gwarancji materiałów eksploatacyjnych lub konserwacyjnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć je wraz ze sprzętem. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia Zamawiającego w zakresie warunków eksploatacji danego urządzenia i likwidacji podstawowych jego niesprawności oraz czynnościami obsługowymi w procesie obsługowym przewidzianym dla użytkownika sprzętu. 15.Wymagana jest dokumentacja techniczna i eksploatacyjna sprzętów sportowych w języku polskim do wglądu komisji odbierającej w dniu dostawy. 16.Odbioru technicznego dokona komisja w składzie przedstawicieli JW Nr 1551 potwierdzając stan ilościowy i jakościowy zamówienia zgodny z założonymi wymaganiami technicznymi zamówienia. 17.Protokół będzie zawierał czytelne podpisy członków komisji oraz pieczęć herbową JW Nr 1551 będącym użytkownikiem sprzętu. Warunki gwarancji: WYKONAWCA udzieli minimum 12 miesięcznej gwarancji na podzespoły i dostarczony sprzęt, chyba, że PRODUCENT oferuje korzystniejsze warunki bez dodatkowych opłat i prowizji. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru technicznego przez przedstawiciela użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia-przekazania. Wady jakościowe dotyczące dostarczonego sprzętu ZAMAWIAJĄCY zgłasza WYKONAWCY w okresie gwarancyjnym niezwłocznie po ich wykryciu na podstawie ustalonego formularzu reklamacyjnego i przekazuje towar do jego dyspozycji. Reklamacja winna być załatwiona nie później niż w ciągu 14 dni w miejscu zamontowania urządzenia, licząc od daty otrzymaniu protokołu, chyba, ze usterka powoduje konieczność wymiany podzespołu dostarczonego w miejscu montowania przez WYKONAWCE reklamacji. Odbiór i dostarczenie towaru do izb naprawy odbywa się na koszt WYKONAWCY. Okres gwarancyjny przedłuża się o czas przestoju urządzenia z powodu uszkodzeń niezawinionych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Z usunięcia wad i usterek WYKONAWCA i ZAMAWIAJĄCY sporządzają protokół potwierdzający zgodność parametrów technicznych oraz wpisują w nim nowy termin zakończenia gwarancji całego urządzenia. Zakwestionowany (wadliwy towar) może podlegać ekspertyzie technicznej, a koszty sporządzenia ekspertyzy ponosi strona, której ocena jakości okazała się wadliwa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2, 37.44.11.00-2, 31.71.12.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    1) dokumentację techniczną i eksploatacyjną w języku polskim 2) zdjęci oferowanego sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 2)W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 1. oraz pkt 4. ppkt 2), składa każdy z Wykonawców oddzielnie a pozostałe składane są wspólnie. 3)Ponadto w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: tak

  • nie należy przedkładać oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1)zmiany stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2)wystąpienia siły wyższej, która utrudni bądź uniemożliwi wywiązanie się z przyjętych zobowiązań. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu siły wyższej. 3)braku możliwości dostarczenia dostaw o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy Zamawiający dopuszcza zmianę tych parametrów na minimalne parametry spełniające wymogi określone w SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.15sbwd.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostka Wojskowa Nr 1551 Sieradz ul. Wojska Polskiego 78 98-200 Sieradz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Tablica wyników świetlna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.12.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stepper.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ - wycena przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.