eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Realizacja Projektu Ornecka Starówka- Zintegrowany projekt rewitalizacji społeczno - urbanistycznej historycznego Centrum Ornety

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-28

Orneta: Realizacja Projektu : Ornecka Starówka- Zintegrowany projekt rewitalizacji społeczno - urbanistycznej historycznego Centrum Ornety
Numer ogłoszenia: 31542 - 2011; data zamieszczenia: 28.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orneta , pl. Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orneta.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Projektu : Ornecka Starówka- Zintegrowany projekt rewitalizacji społeczno - urbanistycznej historycznego Centrum Ornety.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu : Ornecka Starówka- Zintegrowany projekt rewitalizacji społeczno - urbanistycznej historycznego Centrum Ornety. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części Część 1: Renowacja zabytkowych kamienic w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 10, 12, 14, 16. Część 2: Renowacja zabytkowych kamienic w centrum Starego Miasta w Ornecie przy uicy Kościuszki 8, Pionierów 15, 5. Część 3: Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Plac Wolności 37; Żelaznej dz. nr. nr 167/14; 170; Żelaznej dz. nr. 171/9; 172; 171/8 w Ornecie 2.Zakres rzeczowy dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku I do ogłoszenia. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, 2 i 3 zamówienia przedstawiony został w Rozdziale III niniejszej SIWZ . 4.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa (Rozdział VIII SIWZ), przedmiary robót (Rozdział VI SIWZ), specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział VII SIWZ)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.11.00.00-1, 45.23.24.11-6, 45.34.20.00-6, 45.31.61.00-6, 77.31.00.00-6, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium 1.Wysokość wadium. 1) dla Części 1 przedmiotu zamówienia 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) dla Części 2 przedmiotu zamówienia 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 3) dla Części 3 przedmiot zamówienia 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej : a) dla Części 1 przedmiotu zamówienia -2 roboty budowlane ( w ramach dwóch podpisanych umów) polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków objętych ochroną konserwatora zabytków (na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku było wymagane zezwolenie konserwatora zabytków) spełniające łącznie następujące warunki : -łączna powierzchnia użytkowa budynków na których prowadzone były 2 roboty budowlane nie mniejsza niż 800 m2 -i łączna wartość brutto 2 robót budowlanych nie mniejsza niż 1 200 000 zł -i łączny zakres rzeczowy wykonanych 2 robót budowlanych bez względu na rodzaj użytego materiału obejmował co najmniej: wykonanie nowego lub wymianę istniejącego pokrycia dachowego; remont lub/i renowację elewacji frontowej; wymianę lub/i renowację stolarki otworowej ( okiennej i drzwiowej). b)dla Części 2 przedmiotu zamówienia -2 roboty budowlane ( w ramach dwóch podpisanych umów) polegające na przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków objętych ochroną konserwatora zabytków (na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku było wymagane zezwolenie konserwatora zabytków) spełniające łącznie następujące warunki : -łączna powierzchnia użytkowa budynków na których prowadzone były 2 roboty budowlane nie mniejsza niż 500 m2 -i łączna wartość brutto 2 robót budowlanych nie mniejsza niż 800 000 zł -i łączny zakres rzeczowy wykonanych 2 robót budowlanych bez względu na rodzaj użytego materiału obejmował co najmniej: wykonanie nowego lub wymianę istniejącego pokrycia dachowego; remont lub/i renowację elewacji frontowej; wymianę lub/i renowację stolarki otworowej ( okiennej i drzwiowej). c) dla Części 3 przedmiotu zamówienia -robotę lub roboty budowlane polegające na budowie przebudowie lub remoncie nawierzchni dróg, placów, chodników lub zagospodarowaniu terenu spełniające łącznie następujące warunki : -łączna wartość brutto roboty lub robót budowlanych nie mniejsza niż 1 000 000 zł -i łączny zakres rzeczowy wykonanej/ych roboty/robót budowlanych obejmował co najmniej: wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej na łącznej powierzchni minimum 700 m2; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na łącznej powierzchni minimum 1500 m2 Ocena spełnienia warunku dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 2 IDW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. co najmniej a) dla Części 1 przedmiotu zamówienia - 1 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót oraz posiadający minimum dwuletnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z & 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) - 1 kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z &7. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i achitektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) do prowadzenia prac konserwatorskich przy elewacji frontowej, zabytkowej stolarce, i ceglanych stropach piwnic - 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z & 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) do prowadzenia prac i nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych b) dla Części 2 przedmiotu zamówienia - 1 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót oraz posiadający minimum dwuletnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z & 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) - 1 kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z &7. Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i achitektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) do prowadzenia prac konserwatorskich przy elewacji frontowej, zabytkowej stolarce, i ceglanych stropach piwnic - 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z & 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) do prowadzenia prac i nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych c) dla Części 3 przedmiotu zamówienia - 1 kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót, oraz posiadający minimum dwuletnią udokumentowaną praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych zgodnie z & 8 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) - 1 kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 kierownik robót drogowych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów , posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 kierownik robót sanitarnych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający min 2 lata doświadczenia jako kierownik budowy lub robót - 1 osoba posiadająca odpowiednie uprawnienia zgodnie z & 9 i 10 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. z 2004r., nr 150, poz. 1579) do prowadzenia prac i nadzoru archeologicznego przy robotach ziemnych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie pod warunkiem, iż osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonej funkcji. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 3 i 4 IDW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla Części 1, 2 i 3 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) Konieczność przedłużenia terminu umownego zakończenia przedmiotu zamówienia z uwagi na: a)wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp lub zamiennych opóźniających lub wstrzymujących realizację zamówienia podstawowego objętego umową , mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jego realizacji b)konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy c)wstrzymanie przez właściwe organy robót objętych umową z przyczyn niezależnych od wykonawcy, d)działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności utrudniającej wykonanie prac, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbioru. e)niekorzystne warunki atmosferyczne ( długotrwałe opady , przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) utrudniające wykonanie prac, w tym przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbioru, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę f) nie przekazanie placu budowy w terminie do 14 dni od daty podpisania umowy, g) wstrzymania realizacji umowy z powodu braku płatności ustalonego wynagrodzenia, jeżeli zwłoka w zapłacie należnego wynagrodzenia trwa dłużej niż 30 dni od ustalonej daty zapłaty wyszczególnionej w fakturze, h)zmiany prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym - powodująca konieczność wydłużenia procesu budowlanego (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy, chyba, że w/w zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie - vacatio legis, o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez Inżyniera Kontraktu w dzienniku budowy 2) Zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku: a)zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia tj zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, b)wystąpienia robót zamiennych (zamiennych rozwiązań technologicznych, zamiennych materiałów i urządzeń) . c)zmiany stawki podatku VAT 3)Zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu umowy 4)Zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ze strony wykonawcy (kierownika budowy, kierowników robót) oraz za nadzór inwestorski ze strony zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) 5) Zmianę warunków płatności w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych tj. a)% wynagrodzenia płatnego na podstawie faktur przejściowych może zostać podwyższony przez Zamawiającego max do 90 % b)% wynagrodzenia po odbiorze częściowy/końcowym może zostać obniżony przez Zamawiającego do 10 % c)zmiana terminów ( dotyczy roku) wystawiania faktur 6)Zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż ykona umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, 7)Oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę. 8)Konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orneta.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (kam.A- parter..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Oś priorytetowa 4 - Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast. Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Renowacja zabytkowych kamienic w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 10, 12, 14, 16..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres rzeczowy dla Części 1 przedmiotu zamówienia 1. Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 10 na działce Nr 179/10 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 6/09 z dnia 18.05.2009r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa budynku : 335,15 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 268,01 m2, powierzchnia lokali usługowych: 67,14 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu w zakresie wykonania m.in.: wymiany pokrycia dachowego, odtworzenia historycznego pokrycia dachowego mansardy z blachy, wymiany deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej połaci dachowej ; wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż; b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)wykonanie przepuszczalnej opaski i odpływu wód opadowych d)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne; e)remont elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych f) renowację, wymianę stolarki drzwiowej wejściowej g)wymianę stolarki okiennej; h)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych i)remont klatki schodowej w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności wymianę, renowację elementów schodów klatki schodowej, remont posadzek korytarza na parterze, malowanie klatki schodowej j)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy k)wymianę stropu drewnianego nad parterem na ognioodporny typu Kleina l)wymianę podłogi w mieszkaniu ł)remont instalacji elektrycznej WLZ z dostosowaniem do obowiązujących przepisów 2.Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 12 na działce Nr 179/11 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 22/09 z dnia 26.10.2009r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa: 175,13 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 88,33 m2, powierzchnia lokali usługowych: 86,80 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu: w zakresie wykonania m.in wymiany pokrycia dachowego, deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej połaci dachowej ; wymiany, naprawy elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż; b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)wykonanie przepuszczalnej opaski i odpływu wód opadowych od podwórza; d)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne e)wymianę stolarki drzwiowej wejściowej f)wymianę stolarki okiennej; g)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych h)remont klatki schodowej w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności wymianę, renowację elementów schodów klatki schodowej, malowanie klatki schodowej i)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy j)remont elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych; 3.Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 14 na działce Nr 179/12 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 23/09 z dnia 26.10.2009r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa: 166,45 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 141,47 m2 , powierzchnia lokali usługowych: 24,98 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu: w zakresie wykonania m.in: wymiany pokrycia dachowego, deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej dachu ; naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów ; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż; b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)wykonanie przepuszczalnej opaski i odpływu wód opadowych od podwórza; d)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne e)renowację i wymianę stolarki drzwiowej wejściowej f) wymianę stolarki okiennej; g)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych h)remont klatki schodowej w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności wymianę, renowację elementów schodów klatki schodowej, malowanie klatki schodowej i)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy j)remont elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych; 4.Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 16 na działce Nr 179/13 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 25/09 z dnia 26.10.2009r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa: 130,73 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 42,25 m2, powierzchnia lokali usługowych: 88,48 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu w zakresie: wymiany pokrycia dachowego, deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej dachu ; naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów ; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż; b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne d)wymianę stolarki drzwiowej wejściowej e)wymianę stolarki okiennej; f)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych g)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy h)remont elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych; 5.Promocja projektu 6.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 opisują: dokumentacja projektowa (Rozdział VIII SIWZ), przedmiary robót (Rozdział VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział VII SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Renowacja zabytkowych kamienic w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Kościuszki 8, Pionierów 15, 5..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy dla Części 2 przedmiotu zamówienia: 1. Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Kościuszki 8 na działce Nr 167/13 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 7/09 z dnia 18.05.2009 r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa : 236,37 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 167,34 m2, powierzchnia lokali usługowych: 69,03 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu : w zakresie wykonania m.in. wymiany pokrycia dachowego, deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej połaci dachowej ; wymiany elementów konstrukcyjnych więźby dachowej; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów ; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)wykonanie przepuszczalnej opaski i odpływu wód opadowych d)remont elewacji frontowej i bocznej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne. e)renowację, wymianę stolarki drzwiowej wejściowej f)wymianę stolarki okiennej g)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych h)remont klatki schodowej w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności wymianę, renowację elementów schodów klatki schodowej, remont posadzek korytarza na parterze, malowanie klatki schodowej i)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy j)remont elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych k)remont instalacji elektrycznej WLZ z dostosowaniem do obowiązujących przepisów 2. Renowacja zabytkowej kamienicy w centrum Starego Miasta w Ornecie przy ulicy Pionierów 15 na działce Nr 167/6 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 24/09 z dnia 26.10.2009r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa : 228, 28 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 140,91 m2, powierzchnia lokali usługowych: 87,37 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu w zakresie wykonania wymiany pokrycia dachowego, deskowania oraz wykonania izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej połaci dachowej ; naprawy lub wymiany uszkodzonych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej ; usunięcia występujących zagrożeń mykologicznych, biologicznych i innych powodujących degradację stanu technicznego elementów dachu; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, montażu ław kominiarskich, płotków przeciwśniegowych; przemurowania kominów, impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż b)wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych c)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne d)wykonanie przepuszczalnej opaski i odpływu wód opadowych e)renowację, wymianę stolarki drzwiowej wejściowej f)wymianę stolarki okiennej g)wymianę parapetów w lokalach mieszkalnych h)remont klatki schodowej w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności wymianę, renowację elementów schodów klatki schodowej, remont posadzek korytarza na parterze, malowanie klatki schodowej i)konserwację stropów piwnicznych i ścian, wykonanie wentylacji i posadzki w piwnicy j)remont ściany zewnętrznej od podwórza w zakresie odtworzenia oraz wzmocnienie spękanych ścian, remontu elewacji tylnych wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych k)remont instalacji elektrycznej WLZ z dostosowaniem do obowiązujących przepisów 3. Remont dachu i elewacji frontowej budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego przy ulicy Pionierów 5 na działce nr 167/10 obręb Orneta 3 Charakterystyka kamienicy: Kamienica usytuowana jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. Budynek wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji nr 5/09 z dnia 18.05.2009 r. Ww. kamienica jest dodatkowo chroniona na podstawie zapisów w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla Starego Miasta w Ornecie. -powierzchnia użytkowa: 124,61 m2 w tym: powierzchnia lokali mieszkalnych: 89,06 m2, powierzchnia lokali usługowych: 34,95 m2 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w zakresu rzeczowego : a)remont dachu w zakresie wykonania m.in: wymiany drewnianej konstrukcji dachu, deskowania oraz pokrycia dachowego; impregnacji drewnianych elementów konstrukcyjnych środkami owado i grzybobójczymi oraz wykonania powłok zabezpieczenia ppoż.; wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych; przemurowania i otynkowania kominów b)wymianę stolarki okiennej (witryn); c)wymianę stolarki drzwiowej wejściowej; d)remont elewacji frontowej wraz z rekonstrukcją historycznych detali architektonicznych w zakresie niezbędnym do przywrócenia jej pełnych walorów architektonicznych i estetycznych obejmujący w szczególności: elementy architektoniczne i konstrukcyjne, kolorystykę elewacji, wyprawy elewacyjne, obróbki blacharskie; 4. Promocja projektu 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części 2 opisują: dokumentacja projektowa (Rozdział VIII SIWZ), przedmiary robót (Rozdział VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział VII SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Plac Wolności 37; Żelaznej dz. nr. nr 167/14; 170; Żelaznej dz. nr. 171/9; 172; 171/8 w Ornecie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy dla Części 3 przedmiotu zamówienia 1.Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Plac Wolności 37 w Ornecie na działce Nr 179/16, 179/5 obręb Orneta 3 Charakterystyka obiektu: Teren usytuowany jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. 1) Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a)zagospodarowania zielenią b)elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci, pergola c)placu zabaw d)ogrodzenia terenu składowania odpadów stałych e)robót drogowych w zakresie wykonania nowej nawierzchni przebudowywanego dziedzińca i miejsc postojowych z kostki kamiennej f)robót sanitarnych w zakresie wykonania przebudowy przyłącza wodociągowego g)robót elektrycznych w zakresie wykonania oświetlenia parkowego h)przebudowy infrastruktury TP i)nadzór archeologiczny j)obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. potwierdzonej przez PODGiK w Lidzbarku Warmińskim 2. Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Żelaznej dz. nr. nr 167/14; 170 w Ornecie Charakterystyka obiektu: Teren usytuowany jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. 1) Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie: a)zagospodarowania zielenią b)elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci c)placu zabaw d)montażu opraw oświetleniowych e)ogrodzenia terenu składowania odpadów stałych f)robót drogowych w zakresie wykonania nowej nawierzchni terenu i miejsc postojowych z kostki kamiennej g)przebudowy infrastruktury TP h)nadzór archeologiczny i)obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. potwierdzonej przez PODGiK w Lidzbarku Warmińskim 3. Zagospodarowanie i uporządkowanie zdegradowanych i pustych przestrzeni na obszarze Starego Miasta przy ulicy Żelaznej dz. nr. 171/9; 172; 171/8 w Ornecie Charakterystyka obiektu: Teren usytuowany jest na obszarze objętym ścisła, prawna ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków nieruchomych założenia urbanistycznego Starego Miasta w Ornecie na podstawie Decyzji WKZ nr O/5 z dnia 17. XI. 1956 r. 1)Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie : a)robót przygotowawczych w zakresie wykonania robót rozbiórkowych istniejących elementów zagospodarowania terenu b)robót ziemnych pod budowę nowego układu drogowego c)parkingu i drogi manewrowej w zakresie wykonania podbudowy, krawężników i nawierzchni z kostki betonowej d)chodników i opaski e)zieleni - trawniki, krzewy f)montażu urządzeń infrastruktury drogowej (słupki drogowe, stojaki na rowery, znaki drogowe) g)odcinka sieci kanalizacji deszczowej h)nadzór archeologiczny i)obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 3 egz. potwierdzonej przez PODGiK w Lidzbarku Warmińskim 4. Promocja projektu 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części 3 opisują: dokumentacja projektowa (Rozdział VIII SIWZ), przedmiary robót (Rozdział VI SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział VII SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.24.11-6, 45.34.20.00-6, 45.31.61.00-6, 45.11.00.00-1, 77.31.00.00-6, 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.