To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-02
Olsztyn: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby KMP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 31538 - 2012; data zamieszczenia: 02.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 430010 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków dla osób zatrzymanych na potrzeby KMP w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest świadczenie usług, w okresie jednego roku od daty podpisania umowy, w zakresie przygotowania i dowozu posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w Komendzie Miejskiej Policji w Olsztynie. Posiłki dowożone będą do Pomieszczeń Dla Osób Zatrzymanych (PDOZ) przy ul. Partyzantów 23 oraz do Policyjnej Izby Dziecka przy ul. Borowej 9. 2. Wykonawca zapewnia transport oraz odpowiednie pojemniki do przewozu posiłków, 3. Dzienna stawka żywieniowa netto, określona w oparciu o obowiązujące w Resorcie Spraw Wewnętrznych i Administracji przepisy, aktualnie wynosi: a) 11,12 zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT b) 8,90 dla osób dorosłych + wynikająca z oferty wysokość marży (maksymalnie do 100% dziennej stawki żywieniowej) + obowiązująca stawka podatku VAT 4. Całodzienna stawka żywieniowa obejmuje (100 % kwoty), w poszczególnym rozbiciu: 1) 25% śniadanie 2) 50% obiad 3) 25 % kolacja. 5. Ilość poszczególnych posiłków (śniadania, obiady, kolacje) będzie uzależniona od ilości zatrzymanych w danej porze dnia. Szacowana ilość porcji w sztukach określona przez Zamawiającego na okres obowiązywania umowy: 1) pomieszczenia dla osób zatrzymanych: a) śniadanie - 2 484 b) obiad - 1992 c) kolacja - 1320 2) Policyjna Izba Dziecka: a) śniadanie - 768 b) obiad - 816 c) kolacja -864 6. Dowóz posiłków odbywać się będzie w godzinach 7:00-19:00 przez siedem dni w tygodniu oraz dni ustawowo wolne od pracy i święta; 1) śniadania w godz. 7:00-8:00; 2) obiady w godz. 12:00-14:00 3) kolacje w godz. 18:00-19:00 7. Posiłki winne być dostarczone w pojemnikach jednorazowych posiadających atest PZH, odpowiednio poporcjowane i gotowe do wydania. 8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany stawki podstawowej w oparciu o obowiązujące w Resorcie MSWiA przepisy dot. zmiany wysokości stawek żywieniowych. 9. Zamawiający każdorazowo o zmianie stawki dziennej żywieniowej powiadomi Wykonawcę. Zmiana stawki żywieniowej będzie podstawą do zmiany treści umowy i może być dokonana wyłącznie w formie aneksu...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASPEN -Res Sp. z o.o., ul. Bularnia 5, 31-222 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73095,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56994,48
Oferta z najniższą ceną: 56994,48 / Oferta z najwyższą ceną: 56994,48
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Remont dachu budynku nr 2 przy ul. Saperskiej 1 w Olsztynie"
- Świadczenie usług hotelowo-gastronomicznych na potrzeby organizacji "XVII Kongresu Polskiego Towarzystwa Nauk Weterynaryjnych" dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- "Dostawa oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie."
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i kotłowni gazowej oraz montaż instalacji solarnych w budynku socjalno - mieszkalnym w Domu Pomocy Społecznej w Turowie
- Naprawa elewacji budynków Urzędu Skarbowego w Giżycku przy ul. T. Kościuszki 15 i 17 wraz z malowaniem budynku garażowego.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Józefa Mackiewicza we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025.
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnej rezerwacji usług cateringowych na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa
- Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia chorych w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim, realizowana w oparciu o program Ministerstwa Zdrowia ,,Dobry posiłek w szpitalu"
- USŁUGA CATERINGOWA POLEGAJĄCA NA DOSTARCZANIU I SERWOWANIU GOTOWYCH POSIŁKÓW W FORMIE ŚNIADAŃ WRAZ Z OBSŁUGĄ PRZEZ WYKWALIFIKOWANY I UPRAWNIONY DO TEGO TYPU ŚWIADCZEŃ PERSONEL DO BUDYNKU ISON
- Usługi cateringowe na potrzeby przedsięwzięcia pn. "Obchody Jubileuszu 70-lecia WKŚiR ZUT" w Szczecinie
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.